Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Προδημοσίευση

Πριν μέρες εκδήλωσα εδώ αλλά αλλά και στο twitter την πρόθεσή μου να βγάλω σε δημοπρασία την ψήφο μου. Στο twitter είχα της αντιδράσεις που φαίνονται στην συνημμένη φωτο. Σήμερα δίνω μιά πρώτη άποψη του κειμένου που θα δώσω στε έντυπα της πόλης μου. Τό γιατί πρέπει να είναι έντυπο το κείμενο (και να συνοδεύεται από έντυπο κουπόνι) φαίνεται προς το τέλος του. Όσοι έχουν μια πιό καλή ιδέα ας την πούνε.

Το κείμενο


Ποιος υποψήφιος Δήμαρχος θέλει την ψήφο μου;
(H προϋπόθεση για την κερδίσει)
Αυτές τις δημοτικές εκλογές αποφάσισα να γίνω επαγγελματίας ψηφοφόρος. Να ανταλλάξω την ψήφο μου δηλαδή. Μη φαντασθείτε τίποτα  διορισμό του γιού μου ή του μπατζανάκη μου. Ο πρώτος τα καταφέρνει μια χαρά μόνος του και ο δεύτερος είναι ήδη συνταξιούχος. Χώρια που μια τέτοια  συναλλαγή είναι απλά ανήθικη και στην ηλικία μου αυτό είναι ανθυγιεινό. Η ψυχή και κυρίως το σώμα δεν αντέχουν ενοχές μετά τα πενήντα.
Σκέφτηκα έτσι να ζητήσω κάτι κοινωνικά χρήσιμο από τους υποψήφιους. Μια δέσμευση για μια δράση που εγώ τουλάχιστον θεωρώ χρήσιμη αν όχι απαραίτητη. Και επειδή με την τρέχουσα συγκυρία δεν μπορώ να ζητήσω πράγματα που χρειάζονται χρήματα, σκέφτηκα να ζητήσω από τους υποψήφιους, οι οποίοι δεν με θεωρούν δεδομένο έτσι κι αλλιώς, κάτι που ούτε κόπο ούτε χρήματα απαιτεί.

Η προϋπόθεση

Θα ψηφίσω λοιπόν για δήμαρχο όποιον δεσμευθεί ότι θα ελέγξει όλα τα πιστοποιητικά που κατέθεσαν οι δημοτικοί υπάλληλοι προκειμένου να διορισθούν.
Το αίτημα είναι λογικό δεδομένου ότι με την διάλυση της Δημοτικής Αστυνομίας βρέθηκε πως ένας στους είκοσι είχε προσληφθεί με πλαστά δικαιολογητικά. Οπότε αναλογικά και με την παραδοχή ότι ο δήμος (και οι δορυφορικές υπηρεσίες του) έχουν γύρω στους 600 υπαλλήλους καμιά τριανταριά μάλλον θα λαθροβιούν εις βάρος όλων των υπολοίπων συμπολιτών τους. Το αίτημα δηλαδή είναι Δίκαιο, Φτηνό (σχεδόν ανέξοδο) και Εποικοδομητικό.
Για να μην κρυφτούν οι υποψήφιοι πίσω από μια προφορική δέσμευση αλλά και για μην μπούνε σε κόπο να γράφουν μια ολόκληρη επιστολή σχεδίασα ένα έτοιμο κουπόνι το οποίο μπορούν να το κόψουν από την εφημερίδα να το υπογράψουν και να μου το στείλουν. Θα επιβαρυνθούν μόνον ταχυδρομικά.

Τα ενδεχόμενα

Αν μόνον ένας αναλάβει την γραπτή δέσμευση τότε θα ψηφίσω αυτόν. Αν κανείς ή πάνω από ένας στείλουν υπογεγραμμένα τα κουπόνια τότε στην μέν πρώτη περίπτωση θα ξαναθέσω ελαφρότερη προϋπόθεση, (λογικό αφού όταν δεν τα καταφέρνει κάποιος στα δύσκολα του βάζεις ευκολότερα) ενώ στην περίπτωση των δύο ή παραπάνω υποψηφίων  θα θέσω δυσκολότερη δέσμευση, δεδομένου πως αν πολλοί μπορούν τα εύκολα ο καλύτερος απ’ αυτούς θα πρέπει να τα καταφέρνει στα ακόμη πιο δύσκολα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!