Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Μα δε μπορούσαμε νωρίτερα;



Αντιγράφεται από την εισήγηση του αντιδημάρχου οικονομικών:
 
Σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 159 (Ν.3463/06) και  72, 266 (Ν. 3852/10) καθώς και των διατάξεων της Κ.Υ.Α. (οικονομ. και εσωτ.) 47490/18-12-2012, της εισήγησης του Προσχεδίου του Ε.Π.Δ. και του Προϋπολογισμού στην Οικ. Επιτροπή από την Ε.Ε του Δήμου,


η Οικονομική Επιτροπή

καταρτίζει το σχέδιο του προϋπολογισμού και του τεχνικού προγράμματος του Δήμου, το οποίο είναι παράρτημα του Ε.Π.Δ. του Δήμου και το υποβάλλει στο Δημοτικό Συμβούλιο για συζήτηση και απόφαση, σε ειδική συνεδρίαση βάσει των διατάξεων των Νόμων.
Πριν αναφερθώ σε οποιοδήποτε στοιχείο του προϋπολογισμού (πράγμα που θα κάνω κατά την διάρκεια της συζήτησης) πρέπει να αναφέρω τα εξής:
-          Ο προϋπολογισμός έτους 2013 είχε καταρτιστεί και προβλεπόταν να κατατεθεί, όπως είναι γνωστό, τον Δεκέμβριο του 2012 σύμφωνα με τις διατάξεις της Κ.Υ.Α 7028/3-2-2004 που καθόριζε τον τύπο του Πρ/σμού των Δήμων.
Όμως με την Κ.Υ.Α. 47490/18-12-2012 «Παροχή οδηγιών για την κατάρτιση του πρ/σμού των Δήμων ,οικονομικού έτους 2013» τροποποιήθηκε η προηγούμενη με αποτέλεσμα να ξεκινήσουν τα πάντα από την αρχή λόγω της υποχρέωσης σύνταξης με μετονομασία-αντικατάσταση Κωδικών Αριθμών  αφενός και της τήρησης – επισήμανσης των παρακάτω αφ’ ετέρου :
-          Δεν  επιτρέπει την υπερεκτίμηση εσόδων άνω του καθορισμένου ποσοστού ή εγγραφής εσόδων που δεν πρόκειται να εισπραχθούν.
-          Υποβολή εκθέσεων ανά τρίμηνο. Απόκλιση άνω του 10% (β΄, γ΄ τρίμηνο) συνεπάγεται αναπομπή και αναμόρφωση πρ/σμού.
-          Παράλειψη εγγραφής θεσμοθετημένων εσόδων συνιστά αδράνεια είσπραξης εσόδων, με υποβολή προθεσμίας εισπράξεις από τον Επίτροπο.
Συνέχιση αδράνειας έχει ως συνέπεια την παραπομπή των υπαιτίων και τον προσωπικό καταλογισμό σε αιρετούς και υπαλλήλους από τα οριζόμενα όργανα.
-          Τα ανταποδοτικά τέλη-δικαιώματα καλύπτουν υποχρεωτικά το σύνολο των αντίστοιχων δαπανών των υπηρεσιών.
-          Σύναψη δανείων μόνο για επενδύσεις.
-          Προβλέψεις για συμβάσεις προσωπικού ορισμένου χρόνου ή έργου μόνο όταν μπορούμε να ανταποκριθούμε στις άλλες λειτουργίες.
-          Δαπάνες που μπορούν να συμπιεστούν:
α)  Συμμετοχής σε συλλογικά όργανα.
β)  Υπηρεσιακών μετακινήσεων, προμηθειών, τηλεφ. συνδιαλέξεων, κατανάλωσης ηλεκτρονικού ρεύματος.
γ)  επιχ/σεων και βοηθημάτων
δ)  Υπερωριακής απασχόλησης
Χρηματοδότηση (έκτακτη) εξόφλησης ληξιπρόθεσμων οφειλών.
Σε περίπτωση συνέχισης αποκλίσεων για δύο (2) τρίμηνα (συνεχόμενα) και διαπίστωσης μη λήψης μέτρων  μετά και τις οδηγίες-εισηγήσεις διόρθωσης από το ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ, ο Δήμος υπάγεται σε πρόγραμμα εξυγίανσης (λήψη αναγκαίων μέτρων είσπραξης απαιτήσεων, αναστολή προσλήψεων, υποχρεωτική μετάταξη υπαλλήλων, αύξηση ίδιων εσόδων, αύξηση συντελεστή Τ.Α.Π., δαπάνες μόνο ανελαστικές κ.α.)

Blogger: Αν κάποιος τα σκεφτόταν μερικά χρόνια νωρίτερα μπορεί και να μη φτάναμε εδώ που φτάσαμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!