Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Κάνοντας το καθήκον μου. (Κύμα 2ο Πράξη 3η)

Προφανώς έχει να κάνει με τα μάλλον αυθαίρετα μηχανολογικά κάτω από το πλάτωμα της Εληάς. Συνεχίζω να ψάχνω που είπαν ψέματα και γιατί το έκαναν. 


Έτσι θεωρήθηκε πως ήταν καιρός να μάθουμε αν είπαν ψέματα και στο τμήμα περιβάλλοντος για να πάρουν το απαλλακτικό. (Ένθετη φωτογραφία). Η ενέργεια δεν ήταν τίποτα παραπάνω από μια αίτηση στο διάδοχο σχήμα. Σήμερα ονομάζεται Τμήμα Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (Ημαθία).


Το μόνον ενδιαφέρον στο έγγραφο ήταν ο επίλογος με την αιτιολόγηση του εννόμου συμφέροντος. Το παραθέτω σαν υπόδειγμα για μελλοντικές δράσεις. 


ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ
Το άρθρο 10 του Συντάγματος των Ελλήνων και ο Ν2690/99 όπως αυτός τροποποιήθηκε με τους 2880/01,3230/04,3242/04 και 3345/05, καθώς και όπως επεκτάθηκε με τον 3448/2006.
Το άρθρο 24 του Συντάγματος και η επικύρωση από το Ελληνικό Κοινοβούλιο της Συνθήκης Αarhus η οποία μεταξύ των άλλων οριοθετεί την περιβαλλοντική ενημέρωση

Όσον αφορά στην προθεσμία μέσα στην οποία πρέπει να απαντηθώ/εξυπηρετηθώ, αυτή ορίζεται με το άρθρο 5 §6 (του τροποποιημένου 2690/99)  6. Η χρονική προθεσμία για την χορήγηση εγγράφων κατά τις παραγράφους 1 και 2 ή την αιτιολογημένη απόρριψη της σχετικής αίτησης του πολίτη είναι 20 ημέρες»). Δηλαδή αν μέχρι την Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018 δεν έχω νόμιμη απάντηση θα διεκδικήσω το Συνταγματικό μου δικαίωμα μέσω της Νομικής οδού.

Σε περίπτωση που η ανταπόκρισή σας είναι θετική δεν θέλω έγγραφη απάντηση. Έχω σημειώσει γι’ αυτό τον αριθμό τηλεφωνικής μου κλήσεως.



Βασικά δεν ξέρω αν αυτό το «…τον αριθμό τηλεφωνικής μου κλήσεως» είναι δόκιμο αλλά τώρα πια είναι γραμμένο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!