Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Οι μετανάστες; Σκασμός!

Το κείμενο το ξεπατίκωσα από το site eyedoll και θα το βρείτε εδώ
27/05/2013 - Έλια Ζερβού



Έχω θέμα. Δεν μπορώ να γράψω τίποτα πια με την ευκολία που με διέκρινε παλιά, γιατί μια λέξη γράφω και εικοσιπέντε σκέφτομαι.

Να πω ότι με ενοχλούν οι λαθρομετανάστες;
Άντε και το ‘πα. Ποιος θα μου την πέσει για το «με ενοχλούν» και ποιος για το «λαθρό» δίπλα απ’ το «μετανάστες»;
Θα φτύσω το γάλα της μάνας μου για να υπερασπιστώ το δημοκρατικό μου δικαίωμα στη χρήση εννοιών, έναντι του δημοκρατικού δικαιώματος των λαθρομεταναστών να έχουν άλλοθι για τα πάντα, επειδή είναι εξαθλιωμένοι.

Έτσι και εκφράσω κάτι που όλοι σκέφτονται αλλά δεν το λένε επειδή θα τους κράξουν οι υπόλοιποι -γιατί ο πολιτισμός ενός ανθρώπου από κάτι τέτοια κρίνεται και όχι από το ότι τρώνε, πίνουν οι «πολιτισμένοι» κι ούτε σουσάμι από κουλούρι στους εξαθλιωμένους- έτσι και μιλήσω λοιπόν, θα σιχτιρίσω που δεν κοιτάζω τη δουλίτσα μου.
Αλλά εγώ δεν καταλαβαίνω.

Όχι κύριοι, με ενοχλούν πάρα πολύ οι λαθρομετανάστες, θα ήθελα να είναι τακτοποιημένοι, με δουλειά, φαΐ, στέγη και σεξ, για να έχουμε την ησυχία μας.
Αν και αυτό με τη δουλειά, σηκώνει αμφισβήτηση.
Παλιότερα νόμιζα ότι αν κάποιος τους δουλεύει, δεν εγκληματεί.
Λάθος μου, γιατί υπάρχουν πολλά παραδείγματα που αποδεικνύουν το αντίθετο.

Ξέρω, θα πείτε "λίγα λεφτά" και τα λοιπά.
Θα γελάσω. Όλοι με μισθούς πείνας δουλεύουν πια, Έλληνες και ξένοι.
Μην πω για την ανεργία και βγάλουμε και κόλλυβα εδώ μέσα.

Η δουλειά λοιπόν, δεν καθορίζει τη σωφροσύνη ενός λαθρομετανάστη.
Αυτό που την επηράζει είναι η θρησκεία του, ο πολιτισμός απ΄τον οποίο προέρχεται γενικότερα και η σεξουαλικότητά του.
Αρκετοί θεωρούν τις γυναίκες σπερματοδοχεία, τους ηλικιωμένους άχρηστους και το θάνατο όπλο τους.

Λοιπόν, εγώ τους φοβάμαι. Εννοείται όχι γενικά, αλλά άντε βρες ποιος και τι.
Δεν το γράφουν και στο κούτελο, βλέπεις.

Πώς σας φαίνεται λοιπόν αυτό; Σας πέρασε από το νου ότι μπορεί να σκέφτομαι έτσι;
Ότι δεν είμαι ρατσίστρια, αλλά φοβιτσιάρα;
Φοβιτσιάρα μη μπουκάρουν σπίτι μου και με βιάσουν κιόλας, αφού μου πάρουνε τα τελευταία μου 20 Ευρώ;
Φοβιτσιάρα γιατί έκοψα μέχρι και το camping για πάρτη τους;
Γελοίο θα πεις, τι λέω τώρα;
Καθόλου γελοίο σε πληροφορώ.
Οποιοσδήποτε μου απαγορεύει προσωπικές επιλογές που δεν βλάπτουν το σύνολο, είναι εχθρός μου.

Οπότε, έχουμε από δω τους εξαθλιωμένους λαθρομετανάστες και από κει το φόβο μου.
Θα κάνω την τολμηρή, για να μην αλλάξω τις διατυπώσεις και τις χρήσεις όρων ή να υποκριθώ την ανοιχτόμυαλη;
Άντε και το ΄κανα. Τι θα κερδίσω;
Την αθανασία του τίποτα, εκείνο θα κερδίσω.
Μαθημένα τα βουνά απ΄τα  χιόνια, στη χώρα των υποκριτών, που άλλα λένε κι άλλα νιώθουν στην ουσία.

Μια γκάμα εγκλημάτων αποτελεί βασίλειό τους. Αρέσει δεν αρέσει αυτό που λέω, έτσι είναι.
Μερικοί πεινάνε και αφηνιάζουν. Άλλοι ζουν άθλια ακόμα και αν δουλεύουν.
Κάποιοι, παθαίνουν τρέλα απ΄τις ορμόνες τους. Κι άλλοι ζηλεύουν την ευμάρεια.
Ξυπνάει μέσα τους το τέρας.  
Το οποίο δεν έχουν μάθει να το τιθασσεύουν, αντιθέτως, αρκετοί λόγω θρησκείας το ταίζουν νύχτα-μέρα.

Τα παραπάνω σκέφτομαι και είναι ώρες που φοβάμαι.
Αλλά δεν έχω άλλοθι αν το πω, τελεία. Ρατσίστρια είμαι, όχι χέστρα.

Μερικοί θα πείτε τώρα, να έρθω στη θέση τους.
Δεν έτυχε να είμαι στη θέση τους, πώς θα γίνει; Και αν τυχόν μετανάστευα, δεν θα πήγαινα να ζήσω έτσι.
Δεν θα γινόμουν έτσι.
Μάχαιρα έλαβες, μάχαιρα θα δώσεις; Δεν γίνεται. Αυτά, να τα ξεχάσουν.

Όπως δεν έτυχε εγώ να είμαι Γερμανίδα και να καλοπερνάω χωρίς Μνημόνιο, έτσι έτυχε κι αυτοί να γεννηθούν στη σκιά του πλανήτη.
Μπες εσύ στη θέση τους ρε φίλε και τράβα στην πατρίδα τους να ανοίγεις σπίτια.
Κοκορέτσι τη σκωληκοειδίτιδα θα σου κάνουν, με το που θα αγγίξεις το παράθυρο.

Κάποιος μετριοπαθής, θα πει «εντάξει, σε καταλαβαίνω, αλλά μην τα λες αυτά, γιατί σε ακούν οι Χρυσαυγίτες και θα τους σφάξουνε στο γόνατο».
Και να μη λέω αυτά που σκέφτομαι επειδή υπάρχουν και ανεγκέφαλοι φονιάδες;
Κι άλλη παράμετρος σιωπής; Θα σκάσω, άνθρωπέ μου πια, θα σκάσω!

Γι αυτό αποφάσισα να φύγω εγώ από τη χώρα.
Θα πάω μετανάστρια στην Ευρώπη. Όχι λαθρό. Νόμιμη.

Αυτούς τους διώχνει ο πόλεμος κι εμένα ο δικός τους πόλεμος εδώ.
Γιατί είναι ακήρυκτος πόλεμος αυτό που κάνουν σε μας.
Υποφέρουν αυτοί; Θα υποφέρουμε κι εμείς.
Λες κι έχουμε έλλειμμα στα βάσανα και στην κατάθλιψη.
Να μην τρομοκρατηθούμε κι εμείς; Να μη μισήσουμε το συνάνθρωπο;
Να μην κάνουμε καμιά κηδεία να εξομοιωθούμε;

Κι έχει ο Αλλάχ, μωρέ. Ρατσιστές να μη μας πούνε μόνο.
Όσο για φοβιτσιάρη, μην το συζητάς.
Δεν αποτελεί άλλοθι. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!