Από τον e-build.gr
Οι Αμερικανοί πυκνώνουν τις
εμφανίσεις τους με επίκεντρο τα ακίνητα, οι Γάλλοι προτιμούν τις μεταφορές και
τη διαχείριση δικτύων (νερό, κ.λπ.), οι Κινέζοι κρατούν δυνάμεις για τα λιμάνια
και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ οι Γερμανοί, προς ώρας, απέχουν από το πρόγραμμα
ιδιωτικοποιήσεων. Όσο για τους Ρώσους, εκτός από τη ΔΕΠΑ και τον ΔΕΣΦΑ
εμφανίστηκαν εσχάτως και στους διαγωνισμούς για τα ακίνητα στη Χαλκιδική.
Το δυστύχημα
είναι, βέβαια, πως στους περισσότερους διαγωνισμούς του Ταμείου
Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) εκδηλώνεται αρχικά ικανοποιητικό ενδιαφέρον, αλλά
όταν έρχεται η ώρα των δεσμευτικών προσφορών οι περισσότεροι υποψήφιοι έχουν
…χαθεί στη διαδρομή.
Στο Ταμείο
ελπίζουν πως η βελτίωση του κλίματος θα αυξήσει το ποσοστό υποψηφίων που μένει
μέχρι το τέλος στη διεκδίκηση κρατικών ακινήτων ή επιχειρήσεων, αφού μόνο έτσι
υπάρχει ελπίδα για αύξηση εσόδων.
Έπειτα από πολλούς
μήνες αναμονής, η γαλλική πλευρά έκανε την πρώτη εμφάνισή της στους
διαγωνισμούς του ΤΑΙΠΕΔ την Παρασκευή μέσω του ιπποδρομιακού στοιχήματος. Την
ίδια στιγμή καταγράφεται κύμα εισόδου ισχυρών Αμερικανών επενδυτών στον τομέα
του real estate, με επίκεντρο τα τουριστικά ακίνητα, αλλά και τα κτίρια που
στεγάζουν δημόσιους οργανισμούς. Αλλά και οι Κινέζοι εμφανίζονται εξαιρετικά
κινητικοί σε επίπεδο διερευνητικών επαφών, όπως δείχνουν τα ραντεβού με την
κυβέρνηση για αεροδρόμια και λιμάνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!