Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Άνω Κάτω Σέλι: Συνεισφερόμενο παλαιό κείμενο

Σε μερικές μέρες, την 04 06 13, θα γίνει η δίκη γιά το σταματημένο έργο οδικής σύνδεσης Άνω-Κάτω Σελίου. Στην προσπάθειά μου να συνεισφέρω στην άρρωστη αυτή υπόθεση θα δημοσιεύω το πολυσέλιδο υπόμνημα της κ. Μαρούλα Γεωργιάδου. Το υπόμνημα αυτό είχε μοιρασθεί στο δημοτικό Συμβούλιο της πόλης τις αρχές του 2011,
Το κείμενο είναι και σε μορφή pdf. Εδώ.
Αφιερώνεται σε όποιον έχει το κουράγιο να το διαβάσει. 





ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ -ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΔΟΧΟ
Για το έργο «Οδική Σύνδεση οικισμού Κάτω Βερμίου με τον οικισμό
Άνω Βερμίου»
Με την αριθ. 66/06 Απόφαση της Δημαρχιακής Επιτροπής «Έγκριση πρακτικών δημοπρασίας του έργου: «Οδική Σύνδεση οικισμού Κάτω Βερμίου με τον οικισμό Άνω Βερμίου» και απόρριψη της ένστασης της Θ.ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ Α.Ε.» εγκρίθηκε το πρακτικό της Ε.Ε.Α. που αφορούσε στην επιλογή αναδόχου για την εκτέλεση του έργου «Οδική Σύνδεση οικισμού Κάτω Βερμίου με τον οικισμό Άνω Βερμίου».
Η σύμβαση του έργου υπογράφθηκε της 27 Οκτωβρίου 2006 με ανάδοχο την εταιρεία ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ Γ. ΠΑΥΛΟΣ Α.Τ.Ε.. Το ποσό της σύμβασης ήταν 1.890.000,006, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ -έκπτωση 37% επί του προϋπολογισμού της μελέτης-. Το παραπάνω έργο αφορά στην κατασκευή δρόμου μήκους 18χιλ..
Η αρχική προθεσμία εκτέλεσης του έργου ήταν 243 ημέρες δηλαδή μέχρι της 27 Ιουνίου 2007 σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που υπέβαλε ο Ανάδοχος και το οποίο εγκρίθηκε από την Υπηρεσία της 1 Νοεμβρίου 2006.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη των εργασιών ήταν η κοπή των δέντρων της απαλλοτριωθείσας ζώνης από τον δασικό Συνεταιρισμό Σελίου (Α.Δ.Σ.Σ.) δεν αποτελούσε συμβατική υποχρέωση του Αναδόχου και για το λόγο αυτό η υπηρεσία με έγγραφό της (αριθμ. Πρωτ. 183) κάλεσε σε σύσκεψη τον ανάδοχο και τον Συνεταιρισμό Σελίου της 31 Ιανουαρίου 2007 προκειμένου να προχωρήσει το έργο.
1.   Την 20η Νοεμβρίου 2006 ο Ανάδοχος υπέβαλε αίτηση (Αρ. Πρωτ. 3294) για μετάθεση της ημερομηνίας έναρξης των εργασιών λόγω καθυστέρησης της υλοτόμησης. Η αίτηση δεν απαντήθηκε. Επανήλθε με νέα αίτηση (571/13-03-07) ζητώντας παράταση προθεσμίας του έργου για τον ίδιο λόγο, δηλ. καθυστέρηση της υλοτόμησης λόγω κακών καιρικών συνθηκών. Της 13 Μαρτίου 2007 η Υπηρεσία εισηγείται την παράταση του χρόνου εκτέλεσης του έργου για 157 ημέρες. Η νέα ημερομηνία περαίωσης (με αναθεώρηση) ορίστηκε της 30 Νοεμβρίου 2007. Η παραπάνω παράταση εγκρίθηκε με Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου (Αρ. απόφασης 226/2007 19-03-07).
2.   Την 9η Ιανουαρίου 2007 εκδίδεται από την Υπηρεσία μετά από αίτηση του αναδόχου (αριθμ. Πρωτ. 61) η πρώτη βεβαίωση Ανεκτέλεστου.
3.   Την 7η Φεβρουάριου 2007 ο Ανάδοχος υπέβαλε τον 1° λογαριασμό του έργου, ο οποίος επιστράφηκε από την Υπηρεσία για επανασύνταξη με το υπ. Αρ. 454/28- 02-07 έγγραφο. Το ποσό που ζητήθηκε για πληρωμη από τον Ανάδοχο ήταν 450.000,00 € με ΦΠΑ. Στον φάκελο του έργου δεν κρατήθηκε αντίγραφο αυτού του λογαριασμού.
4.   Την 28π Φεβρουάριου 2007 οι επιβλέποντες με εσωτερικό σημείωμα προτείνουν στην Υπηρεσία την έκπτωση του αναδόχου λόγω μη τήρησης του χρονοδιαγράμματος (κοινοποίηση της Δήμαρχο, Αντιδήμαρχο Τεχνικού- Πολεοδομίας, Διευθυντή, αναπληρώτρια προϊστάμενης Προγραμματισμού).
5.   Την 3η Απριλίου 2007 επανυποβάλεται ο 1ος  λογαριασμός του έργου ο οποίος επιστρέφεται της 10 Απριλίου 2007 από την Υπηρεσία με το υπ. Αρ. 780/10-04- 07 έγγραφο για επανασύνταξη. Το ποσό που ζητήθηκε για πληρωμή από τον Ανάδοχο ήταν 201.000,00 € με ΦΠΑ. Τα αντίγραφα του λογαριασμού δεν κρατήθηκαν στο αρχείο της Υπηρεσίας αλλά επιστράφηκαν όλα στον Ανάδοχο.
6.    Την 12η Απριλίου 2007 πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του Αντιδημάρχου Τεχνικών συνάντηση όπου ο Ανάδοχος της υλοτομίας κ. Παπαδόπουλος Ευάγγελος δεσμεύτηκε ότι μέχρι της 15 Μαΐου 2007 θα έχει παραδώσει ελεύθερο το τμήμα από Πριόνια έως Άνω Σέλι μήκους 8 χλ. Και ο πρόεδρος δασικού συνεταιρισμού Σελίου δεσμεύτηκε ότι με άλλα συνεργεία υλοτομίας θα ξεκινήσει την υλοτόμηση στο υπόλοιπο τμήμα και μέσα στο ίδιο χρονικό διάστημα, δηλ μέχρι της 15 Μαΐου 2007. Το πρακτικό της παραπάνω συνάντησης στάλθηκε στην διαχειριστική αρχή της 13-04-07 (αρ. πρ.,οικ. 830).
7.    Την ίδια μέρα της 12ης Απριλίου 2007 υποβλήθηκε από τον ανάδοχο και εγκρίθηκε από την Υπηρεσία ο λογαριασμός του έργου. Το εγκεκριμένο ποσό ήταν 50.000,00 € με ΦΠΑ και περιλάμβανε εργασίες εκσκαφών σε γαιώδες και βραχώδες έδαφος. Ο σχετικός λογαριασμός στάλθηκε στην Περιφέρεια της 16-04-07, και την ίδια μέρα παραλάβαμε την σύμβαση εκχώρησής του στην Τράπεζα Κύπρου. Παρά τις παραπάνω δεσμεύσεις οι εργασίες υλοτόμησης δεν ολοκληρώθηκαν στο ορισθέν διάστημα . Για τον λόγο αυτό πραγματοποιήθηκε νέα συνάντηση στο γραφείο του Αντιδημάρχου Τεχνικών της 17 Μαΐου 2007 κατά την διάρκεια της οποίας ο κ. Παπαδόπουλος Ευάγγελος δεσμεύτηκε ότι μέχρι της 31 Μαΐου 2007 θα έχει παραδώσει ελεύθερο το τμήμα από Πριόνια έως Άνω Σέλι μήκους 8 χλμ. Στην ίδια συνάντηση ο Ανάδοχος δεσμεύτηκε ότι μέχρι της 10 Ιουνίου 2007 θα εγκαταστήσει μηχανήματα στον τόπο του έργου.
8.    Την 21η Ιουνίου 2007 ο Ανάδοχος υποβάλει αίτημα τροποποίησης χρονοδιαγράμματος στην Υπηρεσία της (αρ. πρ. 1980/21-06-07). Παράλληλα με το αίτημα αυτό, εκφράζει της αντιρρήσεις του σε σχέση με την παράταση που δόθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο, ισχυριζόμενος ότι θα έπρεπε να έχει παραταθεί ο χρόνος περαϊωσης του έργου μέχρι της 30 Αυγούστου 2008 και όχι μέχρι της 30 Νοεμβρίου 2007.
9.    Την 3α Ιουλίου 2007 η Υπηρεσία εγκρίνει το τροποποιημένο χρονοδιάγραμμα σύμφωνα με την παράταση που δόθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο, και της 4 Ιουλίου 2007 (αριθμ. Πρωτ. 1980) απορρίπτει το αίτημα του αναδόχου για άλλη παράταση και τον καλεί να επισπεύσει της εργασίες, σημειώνοντας ότι παρά το γεγονός ότι από την 1η Ιουνίου 2007 του έχει παραδοθεί τμήμα 7 χλμ. ελεύθερο ξύλευσης, δεν έχουν γίνει σημαντικές εργασίες από πλευράς του.
10. Την 24η Ιουλίου 2007 οι επιβλέποντες με έγγραφό τους (αριθμ. Πρωτ. Αντιδημάρχου 9) προτείνουν την επιβολή ποινικής ρήτρας και την επιβολή ειδικής πρόσκλησης στον εργολάβο (κοινοποίηση της Δήμαρχο, Αντιδήμαρχο).
11. Την 2° Αυγούστου 2007 οι επιβλέποντες του έργου με εσωτερικό σημείωμα τους, ενημερώνουν την Δήμαρχο, τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών, τον Διευθυντή και τον Προϊστάμενο Τεχνικού Τμήματος για την πορεία των εργασιών. Συγκεκριμένα μέχρι την 30η Ιουλίου 2007 είχε εκτελεστεί μικρό ποσοστό των εργασιών που προβλέπονταν από το εγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
12. Την 6η Αυγούστου 2007 υποβάλλεται από τον Ανάδοχο και εγκρίνεται από την Υπηρεσία ο 2** λογαριασμός του έργου. Το εγκεκριμένο ποσό ήταν 132.260,00 € με ΦΠΑ και περιλάμβανε εργασίες εκσκαφών σε γαιώδες και βραχώδες έδαφος, κατασκευή επιχωμάτων και εξυγιαντικής στρώσης. Ο σχετικός λογαριασμός στάλθηκε στην Περιφέρεια την 7η Αυγούστου 2007, ενώ την 9Π Αυγούστου 2007 παραλάβαμε την σύμβαση εκχώρησής του στην Τράπεζα Κύπρου.
13. Την 27η Αυγούστου 2007 υποβάλλεται από τον Ανάδοχο και της 30 Αυγούστου εγκρίνεται από την Υπηρεσία ο 3°^ λογαριασμός του έργου. Το εγκεκριμένο ποσό ήταν 185.000,00 € με ΦΠΑ και περιλάμβανε εργασίες εκσκαφών σε γαιώδες και βραχώδες έδαφος και κατασκευή υπόβασης. Ο σχετικός λογαριασμός στάλθηκε στην Περιφέρεια την 3η Σεπτεμβρίου 2007, ενώ την 5Π Σεπτεμβρίου 2007 παραλάβαμε την σύμβαση εκχώρησης του στην Τράπεζα Κύπρου.
14. Την 19η Σεπτεμβρίου 2007 υποβάλλεται από τον Ανάδοχο και την 19- 20 Σεπτεμβρίου 2007 εγκρίνεται από την Υπηρεσία ο 4ος λογαριασμός του έργου. Το εγκεκριμένο ποσό ήταν 230.000/00 € με ΦΠΑ και περιλάμβανε εργασίες εκσκαφών σε γαιώδες έδαφος, κατασκευή επιχωμάτων, τεχνικό έργα, κατασκευή εξυγιαντικής στρώσης, υπόβασης, βάσης. Ο σχετικός λογαριασμός στάλθηκε στην Περιφέρεια την 1η Οκτωβρίου 2007, ενώ την 21π Σεπτεμβρίου 2007 παραλάβαμε την σύμβαση εκχώρησής του στην Τράπεζα Κύπρου.
 15.Την 18η Οκτωβρίου 2007 υποβάλλεται από τον Ανάδοχο και την 22° Οκτωβρίου 2007 εγκρίνεται από την Υπηρεσία ο 5°* λογαριασμός του έργου. Το εγκεκριμένο ποσό ήταν 236.800,00 € με ΦΠΑ και περιλάμβανε εργασίες εκσκαφών σε γαιώδες έδαφος, κατασκευή επιχωμάτων, τεχνικά έργα, κατασκευή εξυγιαντικής στρώσης, υπόβασης, βάσης. Ο σχετικός λογαριασμός στάλθηκε στην Περιφέρεια την 29η Οκτωβρίου 2007, ενώ την 27π Δεκεμβρίου 2007 παραλάβαμε την σύμβαση εκχώρησης του στην Πανελλήνια Τράπεζα. 

16. Την 8Π Νοεμβρίου 2007 δηλαδή πριν λήξει ο συμβατικός χρόνος, ο Ανάδοχος υποβάλει αφενός αίτηση παράτασης του χρόνου περαίωσης μέχρι της 30 Ιουνίου 2008 επικαλούμενος δυσμενείς καιρικές συνθήκες και αφετέρου σχέδιο 1ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών (Α.Π.Ε.) που αφορά σε μεταβολή της ποσότητας εκσκαφών σε βραχώδες έδαφος. Ακόμη προσκομίζει στην Υπηρεσία αποτελέσματα εργαστηριακών ελέγχων που αφορούν σε δύο τεχνικό της χιλιομετρικές θέσεις 12+000 και 14+000.   

17. Την 14η Νοεμβρίου 2007 υποβάλλεται από τον Ανάδοχο και την 15η Νοεμβρίου 2007 εγκρίνεται από την Υπηρεσία ο 6°* λογαριασμός του έργου. Το εγκεκριμένο ποσό ήταν 165.940,00 € με ΦΠΑ και περιλάμβανε εργασίες κατασκευής επιχωμάτων, τεχνικό έργα, κατασκευή εξυγιαντικής στρώσης, υπόβασης, βάσης. Ο σχετικός λογαριασμός στάλθηκε στην Περιφέρεια την 15η Νοεμβρίου 2007, ενώ την 27η Δεκεμβρίου 2007 παραλάβαμε την σύμβαση εκχώρησης του στην Πανελλήνια Τράπεζα. 

18. 1ο  ΑΠΕ ελέγχθηκε από την Υπηρεσία την 291* Νοεμβρίου 2007 και στάλθηκε στην ΕΥΠ ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας για έγκριση την 3η Δεκεμβρίου 2007.

19: Την 26η Νοεμβρίου 2007 το Δημοτικό Συμβούλιο με την με αρ. 688/2007 απόφασή του, εγκρίνει την παράταση του χρόνου περαίωσης του έργου μέχρι την 30η Ιουνίου 2008.
20. Την 11η Δεκεμβρίου 2007 η Υπηρεσία στέλνει τον 1° ΑΠΕ στο Δημοτικό Συμβούλιο για έγκριση ο οποίος εγκρίθηκε την 17η Δεκεμβρίου 2007 (754/2007) ενώ την 13η Δεκεμβρίου 2007 παραλήφθηκε από την Δ/νουσα Υπηρεσία η έγκριση του ΑΠΕ από την ΕΥΔ ΠΕΠ.
21. Την 18η Δεκεμβρίου 2007 υποβάλλεται στην Υπηρεσία για έλεγχο ο 7ος λογαριασμός του έργου ο οποίος εγκρίθηκε την ίδια μέρα και στάλθηκε στην Περιφέρεια την 26η Μαρτίου 2008 (μαζί με τον 7° λογαριασμό που υποβλήθηκε μεταγενέστερα). Το εγκεκριμένο ποσό ήταν 350.500,00 € και περιλάμβανε τηςποσότητες του ΑΠΕ για την απορρόφηση των απροβλέπτων.
22. Την 18η Δεκεμβρίου προσκομίστηκαν και αποτελέσματα εργαστηριακών ελέγχων σε σκυρόδεμα από τους κιβωτοειδείς οχετούς.
23. Την 17η Ιανουαρίου 2008 η Υπηρεσία προέβη στην μείωση πρόσθετων εγγυήσεων κατά ποσοστό 70% με βάση της λογαριασμούς που είχαν υποβληθεί και εγκριθεΐ μέχρι εκείνη την χρονική στιγμή δηλαδή μέχρι και τον 7° λογαριασμό. Η σχετική αίτηση για μείωση πρόσθετων εγγυήσεων σε ποσοστό 50% υποβλήθηκε από τον Ανάδοχο την 3η Δεκεμβρίου 2007.
24. Την 22° Φεβρουάριου 2008 υποβάλλει για έγκριση το νέο χρονοδιάγραμμα με βάση την παράταση που του δόθηκε σύμφωνα με την με αρ. 688/2007 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου το οποίο και εγκρίνεται την 17η Μαρτίου 2008.
25. Την 26η Φεβρουάριου 2008 η Υπηρεσία εκδίδει μετά από αίτηση του Αναδόχου την δεύτερη Βεβαίωση Ανεκτέλεστου.
26. Την ίδια μέρα υποβλήθηκαν το 1° και 2° ΠΠΑΕ που αφορούσαν στον χαρακτηρισμό εδαφών (γαιώδη-ημιβραχώδη, βραχώδη) τα οποία εγκρίθηκαν από την Υπηρεσία την 29η Φεβρουάριου 2008.
27. Την 26η Φεβρουάριου 2008 υποβάλλεται; από τον Ανάδοχο και την 5η Μαρτίου 2008 εγκρίνεται από την Υπηρεσία ο 8°* λογαριασμός του έργου. Το εγκεκριμένο ποσό ήταν 92.950,00 € με ΦΠΑ και αφορούσε σε ποσά αναθεώρησης. Ο σχετικός λογαριασμός στάλθηκε στην Περιφέρεια την 26η Μαρτίου 2008, ενώ την 12π Ιουνίου 2008 παραλάβαμε την σύμβαση εκχώρησής του στην Αγροτική Τράπεζα.
28. Την 26η Φεβρουάριου 2008 ο Ανάδοχος υπέβαλε αίτηση για μείωση εγγύησης των κρατήσεων κατόπιν υποβολής του 1ου ειδικού απολογισμού εργασιών. Η Υπηρεσία με την αριθμ. 800/5-3-2008 απόφασή της προχώρησε σε μείωση των εγγυήσεων κρατήσεων στο ποσό των 15.550 € (αναφέρεται στον 8° λογαριασμό).
29. Την 24* Μαρτίου 2008 η Διαχειριστική Αρχή ενημερώνει την Υπηρεσία για την διενέργεια ελέγχου στο έργο στις 11 Απριλίου 2008. Ο έλεγχος πραγματοποιήθηκε την προγραμματισμένη ημερομηνία, ενώ η σχετική Έκθεση της Ελέγχουσας Υπηρεσίας στάλθηκε στην Δ/νουσα Υπηρεσία στις 25 Ιουνίου 2008 και περιλάμβανε την επιβολή προστίμου ύψους 526.445,04 € διότι διαπιστώθηκε ότι πιστοποιήθηκαν από την Υπηρεσία στον 4°, 5°,και 6° λογαριασμό εργασίες οι οποίες δεν είχαν εκτελεστεί.
30. Τον μήνα Μάιο η Υπηρεσία με σειρά εγγράφων της τον Ανάδοχο τον καλεί να επισπεύσει της εργασίες, να τηρήσει το χρονοδιάγραμμα και προειδοποιεί για επιβολή ποινικών ρητρών. Συγκεκριμένα:
06-05-2008
(οικ1579)
1π όχληση
06-05-2008
(οικ1580)
1η ειδική εντολή
06-05-2008
(ΟΙΚ1587)
2η ειδική εντολή
09-05-2008
3η ειδική εντολή
14-05-2008
(οικ1660)
4η ειδική εντολή
31-10-08 (οικ 4433)
ειδική εντολή
14-05-2008
(οικ1661)
2η όχληση
15-05-2008
Πρόσκληση του Αναδόχου σε σύσκεψη στα γραφεία της Υπηρεσίας για τα προβλήματα του έργου

31. Στο μεταξύ μετά από αίτηση του Αναδόχου την 10η Ιουνίου 2008 δόθηκε νέα παράταση περαίωσης εργασιών μέχρι και την 31η Αυγούστου 2008 για της λόγους που αναφέρονται στην εγκύκλιο Ε9 του ΥΠΕΧΩΔΕ. (Εισήγηση Υπηρεσίας 23 Ιουνίου 2008 και σχετική απόφαση Δ.Σ. 403/2008). Την παραπάνω απόφαση κοινοποιήσαμε στον Ανάδοχο την 1 Αυγούστου επίσημαίνοντας ότι δεν έχει προσκομιστεί το αναπροσαρμοσμένο χρονοδιάγραμμα.
32. Την 20η Ιουνίου 2008 έγινε η 3η όχληση στον Ανάδοχο διότι υπήρχε σημαντική καθυστέρηση στην πρόοδο των εργασιών και στις 23 Ιουνίου 2008 κλήθηκε σε προγραμματισμένη συνάντηση την 25η Ιουνίου 2008 στο γραφείο του Αντιδημάρχου Τεχνικών προκειμένου να συζητηθούν τα προβλήματα που έχουν προκύψει.
33. Την 27η Ιουνίου 2008 σε συνέχεια της παραπάνω Έκθεσης η Υπηρεσία Ελέγχου ειδοποιεί τον Δήμο Βέροιας ότι σε διάστημα 30 ημερολογιακών ημερών μπορεΐ να υποβάλλει ένσταση κατά της Έκθεσης πράγμα που έγινε την 24η Ιουλίου 2008 με σχετικό έγγραφο.
34. Την 11η Ιουλίου 2008 με εσωτερικό σημείωμα προς την Δήμαρχο, τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών και τον Διευθυντή, οι επιβλέποντες του έργου επισημαίνουν την ανάγκη επιβολής ποινικών ρητρών στον Ανάδοχο σύμφωνα με την νομοθεσία, λόγω μη τήρησης του χρονοδιαγράμματος και φανερής πλέον αδυναμίας εκτέλεσης του έργου από την μεριά του.
35. Την 23η Ιουλίου 2008 έγινε η 4η όχληση στον Ανάδοχο λόγω καθυστέρησης εργασιών και στις 25 του ίδιου μήνα κλήθηκε σε νέα σύσκεψη την 28η Ιουλίου 2008.
36. Την 1η Αυγούστου 2008 έγινε η 5Π όχληση στον Ανάδοχο λόγω καθυστέρησης εργασιών.
37. Η 6η όχληση της Υπηρεσίας στον Ανάδοχο γίνεται με σχετικό έγγραφο της 6πς Αυγούστου 2008.
38. Την 7η Αυγούστου υποβάλλεται το αναπροσαρμοσμένο χρονοδιάγραμμα για έγκριση, το οποίο επιστρόφηκε με έγγραφο στον ανάδοχο την 26η Αυγούστου 2008 με παρατηρήσεις.
39. Την 21η Αυγούστου ο Ανάδοχος ζητάει νέα παράταση μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2008 επικαλούμενος δυσκολίες στην κατασκευή του έργου. Μετά από εισήγηση της Υπηρεσίας δόθηκε παράταση μέχρι την 3η Νοεμβρίου 2008 (492/2008 Απόφαση Δ.Σ.)
40. Η 7η όχληση της τον Ανάδοχο γίνεται με σχετικό έγγραφο της 26ης Αυγούστου 2008 το οποίο περιλαμβάνει και πρόσκληση σε νέα σύσκεψη την 29π Αυγούστου 2008.
41. Η 8η όχληση στον Ανάδοχο γίνεται με σχετικό έγγραφο της 11ης Σεπτεμβρίου 2008.
42. Η 9η όχληση της Υπηρεσίας στον Ανάδοχο γίνεται με σχετικό έγγραφο στις 19 Σεπτεμβρίου 2008.Την ίδια ημέρα η ΕΥΓΊ ΠΕΠ απέρριψε της αντιρρήσεις της Υπηρεσίας της και γνωστοποίησε την διενέργεια νέου ελέγχου ο οποίος πραγματοποιήθηκε τελικά την 10η Νοεμβρίου 2008.
43. Η 10η όχληση στον Ανάδοχο γίνεται με σχετικό έγγραφο την 20η Οκτωβρίου 2008. Την ίδια ημέρα οι επιβλέποντες με εσωτερικό σημείωμα (αριθμ. Πρωτ. 4225/20-10-08) ενημέρωσαν την Υπηρεσία για την κατάσταση του έργου και ζήτησαν την υπογραφή ειδικής πρόσκλησης και την επιβολή ποινικών ρητρών στο εργολάβο.
44. Η 11” όχληση στον Ανάδοχο γίνεται με σχετικό έγγραφο την 3111 Οκτωβρίου 2008 και η 5η ειδική εντολή την ίδια μέρα.
45. Στις 30 Οκτωβρίου 2008 η ΕΥΔ ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας ενημέρωσε με έγγραφό της ότι θα προβεί σε διενέργεια συμπληρωματικού ελέγχου την 10η Νοεμβρίου 2008.
46. Την 31η Οκτωβρίου 2008 η Υπηρεσία αρνήθηκε να εκδώσει βεβαίωση ανεκτέλεστου σε απάντηση σχετικής αίτησης που υποβλήθηκε από τον ανάδοχο την 13 η Οκτωβρίου 2008.
47. Την 31η Οκτωβρίου 2008 ο εργολάβος του έργου με αίτησή του (αριθμ. 4449) ζητάει να εγκρίνει η Υπηρεσία τις επιπλέον ποσότητες των βραχωδών εκσκαφών, οι οποίες δεν εγκρίθηκαν στον 1° ΑΠΕ με ένα νέο πρωτόκολλο χαρακτηρισμού εκσκαφών και ένα σχέδιο ΑΠΕ. Στην ίδια αίτηση ζητάει παράταση προθεσμίας των εργασιών μέχρι της 31-12-2008. Την ίδια ημέρα απορρίπτεται το αίτημα διότι δεν υπήρχαν συνημμένα δικαιολογητικά (πρωτόκολλο, ΑΠΕ, χρονοδιάγραμμα).
48. Την 5η Νοεμβρίου 2008 ο εργολάβος του έργου με αίτησή του (αριθμ. Πρωτ. 4580) αναφέροντας το προηγούμενο - το με αριθ.πρωτ. 4455- έγγραφό του υποβάλλει το νέο σχέδιο ΑΠΕ και το νέο πρωτόκολλο χαρακτηρισμού εδαφών προς έγκριση και ζητάει παράταση προθεσμίας των εργασιών μέχρι τις 31-12- 2008.
49. Την 6Π Νοεμβρίου 2008 γίνεται στον Ανάδοχο η 6η ειδική εντολή με σχετικό έγγραφο (αριθμ. Πρωτ. 0ικ/4603).
50. Στις 17 Νοεμβρίου 2008 αποστέλλεται στο ΤΣΜΕΔΕ Τμήμα Εγγυητικών Επιστολών σε ορθή επανάληψη η απόφαση μείωσης εγγυήσεων (πρόσθετων) σε ποσοστό 50 % όπως είχε ζητηθεί από τον εργολάβο σε αίτησή του την 31η -12-2007.
51. Την 20η Νοεμβρίου 2008 η Υπηρεσία προχωρεί σε ειδική πρόσκληση (με το αριθμ. Πρωτ. 4855 έγγραφό της) ζητώντας από τον εργολάβο να προβεί στην κατασκευή στρώσης θραυστού υλικού (3Α) στα τμήματα της οδού που έχουν διανοιχτεϊ «σε προθεσμία 15 ημερών από την λήψη της παρούσας».
52. Την 21η Νοεμβρίου 2008 η Υπηρεσία σε απάντηση του υπ' αριθμ. 4580/5-11-
2008    εγγράφου του εργολάβου διευκρινίζει ότι «ο ΑΠΕ συντάσσεται και εγκρίνεται από την υπηρεσία, υπάρχει υπογεγραμμένο οριστικό πρωτόκολλο χαρακτηρισμού εδαφών και ότι η εισήγηση της στο Δ.Σ. για το αίτημα παράτασης προθεσμίας των εργασιών είναι αρνητική.
53. Την 21η Νοεμβρίου 2008 η Υπηρεσία προχωρεί σε επιβολή ποινικής ρήτρας για υπέρβαση συνολικής προθεσμίας με το αριθμ. Πρωτ. 4875 και σε επιβολή ποινικής ρήτρας για υπέρβαση συνολικών προθεσμιών.
54. Την 21η Νοεμβρίου 2008 η Υπηρεσία προχωρεί σε επιβολή ποινικής ρήτρας για υπέρβαση τμηματικών προθεσμιών με το αριθμ. Πρωτ, 4876 σε αντιστοιχία με την επιβολή ποινικής ρήτρας για υπέρβαση συνολικών προθεσμιών.
55. Την 21π Νοεμβρίου 2008 η Υπηρεσία προχωρεί στη σύνταξη εισηγητικού σημειώματος στο Δημοτικό Συμβούλιο για χορήγηση ή μη παράτασης χρόνου εκτέλεσης του έργου (αρνητική εισήγηση).
56. Την 4η Δεκεμβρίου 2008 κοινοποιείται στην Υπηρεσία έγγραφο της Διαχειριστικής Αρχής (αριθμ. Πρωτ.5232) με θέμα «Ανάκληση χρηματοδότησης ΠΔΕ» με το οποίο «παίρνει» τα χρήματα του 7ου και 8ου λογαριασμού από το Ταμείο του Δήμου συνολικού ποσού 443.450,00€ (πάγωμα των πιστώσεων του έργου).
57. Την 5 Δεκεμβρίου 2008 η Διαχειριστική Αρχή με ΑΠΟΦΑΣΗ του Γ.Γ. Π.Κ.Μ., η οποία στάλθηκε στο Δήμο Βέροιας την 9η Δεκεμβρίου 2008 (αριθμ. Πρωτ. 5313), εγκρίνει την έκθεση συμπληρωματικού ελέγχου της ΕΝΔΙΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ και πλέον οριστικοποιείται η επιβολή τελικού προστίμου ύψους 459.637,08 € ως αχρεωστήτως καταβληθέντος.
58. Την 11η Δεκεμβρίου 2008 η Υπηρεσία με τηλεομοιοτυπία καλεί τον ανάδοχο στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβούλιου που θα γίνονταν την 15η -12-
8,    που ως προϊστάμενη Αρχή θα αποφάσιζε για την χορήγηση ή μη της χρονικής παράτασης περαίωσης εργασιών. Την ίδια ημέρα με απόφαση της Διευθύνουσας Υπηρεσίας- αριθ. Πρωτ. Γ/οικ/5338 - ζητείται από τον ανάδοχο η επιστροφή ποσού 459.637,08 € για τις εργασίες που πιστοποιήθηκαν αλλά δεν εκτελέστηκαν, σύμφωνα με το αριθμ. Πρωτ. 5313/9-12-2008 έγγραφο της Διαχειριστικής Αρχής.
59. Την 11η Δεκεμβρίου 2008, με αριθμ πρωτ. 5344, ο ανάδοχος με έγγραφό του ζητάει από την Υπηρεσία να προβεί σε σύνταξη νέου Πρωτοκόλλου Χαρακτηρισμού Εδαφών προκειμένου να προσδιορισθούν εκ νέου οι ποσότητες των βραχωδών εδαφών.
60. Την ίδια ημέρα με δικαστικό επιμελητή ο Διευθυντής Τεχνικού Πολεοδομίας παραλαμβάνει έγγραφο από τον ανάδοχο με αριθμ πρωτ. 5345 για διακοπή εργασιών λόγω των καιρικών συνθηκών (χειμερινή περίοδο) ζητώντας αποζημίωση για την σταλία μηχανημάτων και προσωπικού καθώς και την σύνταξη νέου Α.Π.Ε. ώστε να συμπεριληφθούν οι πραγματικές ποσότητες βραχωδών εδαφών.
61. Την 11° Δεκεμβρίου 2008 με αριθμ πρωτ.Γ/οικ. 5338 αποστέλλεται στον ανάδοχο του έργου απόφαση του Προϊσταμένου της Δ/νουσας Υπηρεσίας με θέμα επιστροφή χρηματικού ποσού ,που αφορά στην επιστροφή του ποσού των 459.637,08€, της τον Δήμο Βέροιας, ως αχρεωστήτως καταβληθέντος.
62. Την 19η -12-2008 με αριθ.πρωτ. Γ/οικ. 5573 η υπηρεσία απαντά στην απαίτηση για σύνταξη νέου πρωτοκόλλου χαρακτηρισμού εδαφών ,ότι οριστικό πρωτόκολλο χαρακτηρισμού εδαφών ,έχει υπογράφει -και είναι επόμενα αποδεκτό -από τον ανάδοχο.
63. Την ίδια ημέρα κοινοποιείται στον ανάδοχο και η απόφαση με αριθ. 747/08 «Έγκριση μη χορήγησης παράτασης προθεσμίας περαίωσης εργασιών του έργου...» ,με το αριθ. Πρωτ. 5572/19-12-08 έγγραφο της υπηρεσίας.
64. Την 19η -12-2008 εκδίδεται απόφαση του Προϊσταμένου της Δ/νουσας Υπηρεσίας με την οποία απορρίπτεται η δήλωση του αναδόχου για διακοπή εργασιών.- αριθ.πρωτ. 5574
65. Την 19η -12-2008 εκδίδεται απόφαση του Προϊσταμένου της Δ/νουσας Υπηρεσίας με την οποία κηρύσσεται έκπτωτος ο ανάδοχος του έργου -αριθ.πρωτ. 5575-
66. Την 29η -12-2008 καταθέτει ο ανάδοχος του έργου ένσταση - αριθ.πρωτ. 5672- κατά της απόφασης της Δ/νουσας Υπηρεσίας για επιστροφή χρηματικού ποσού.
67. Την 5η -1-2009 καταθέτει ο ανάδοχος του έργου ένσταση- αριθ. Πρωτ. 10- κατά των αποφάσεων απόρριψης διακοπής εργασιών, κατά της έκπτωσης αναδόχου και ειδικής πρόσκλησης ,της 20ης -11-2008.
68. Την 23η - 2-2009 με την αριθ. 155/2009 απόφαση του το Δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας απέρριψε την από 29-12-2008 ένσταση - αριθ.πρωτ. 5672- που κατάθεσε ο ανάδοχος του έργου κατά της απόφασης της Δ/νουσας Υπηρεσίας για επιστροφή χρηματικού ποσού.
69. Την 26η -2-2009 σε συνεδρίασή του το Ν.Σ.Δ.Ε. Νομού Ημαθίας ,μετά από εισήγηση της Δ/νουσας Υπηρεσίας του Δήμου Βέροιας, σχετική με την υποβληθείσα ένσταση της Α.Ε. «ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ Γ. ΠΑΥΛΟΣ Α.Τ.Ε.» αναδόχου της εργολαβίας «Οδική σύνδεση οικισμού Κάτω Βερμίου με τον οικισμό Άνω Βέρμιο» που αφορούσε στην έκπτωσή της από το έργο και προκείμενης της συζήτησης του θέματος στο Δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας γνωμοδοτεί ομόφωνα υπέρ της απόρριψης της ένστασης-σχετ. το 1° πρακτικό συνεδρίασης-.
70. Την 5Π -3- 2009 με την αριθ. 163/2009 απόφασή του το Δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας απέρριψε την από 5-1-2009 ένσταση της Α.Ε. «ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ Γ. ΠΑΥΛΟΣ Α.Τ.Ε.» - αριθ. Πρωτ. 10- κατά των αποφάσεων απόρριψης διακοπής εργασιών, κατά της έκπτωσης αναδόχου και ειδικής πρόσκλησης της Δ/νουσας Υπηρεσίας και κήρυξε αυτήν οριστικά έκπτωτη από το έργο.
71. Την 6η -4-2009 κοινοποιείται στον Δήμο Βέροιας, κύριο του έργου «Οδική σύνδεση οικισμού Κάτω Βερμίου με τον οικισμό Ανω Βέρμιο» αίτηση θεραπείας της Α.Ε. «ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ Γ. ΠΑΥΛΟΣ Α.Τ.Ε.» προς τον Υπουργό ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ και τον Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κατά της αριθ. 163/2009 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας, των αριθ. Γ/οικ/5574/19.12.2008 και Γ/οικ./5575/19.12.2008 αποφάσεων του Προϊσταμένου της Δ/σας Υπηρεσίας ,της αριθ. Γ/οικ/ 4855/20-11-2008 Ειδικής Πρόσκλησης του Προϊσταμένου Δ/σας Υπηρεσίας του Δήμου Βέροιας , ως και κάθε άλλης πράξης συναφούς των προηγουμένων.
72. Την 14-4-2009 κοινοποιείται στον Δήμο Βέροιας αίτηση της Α.Ε. «ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ Γ. ΠΑΥΛΟΣ Α.Τ.Ε.» προς το Διοικητικό Εφετείο Θεσσαλονίκης για την αναστολή της εκτέλεσης της αριθ. 163/2009 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας, των αριθ. Γ/οικ/5574/19.12.2008 και Γ/οικ./5575/19.12.2008 αποφάσεων του Προϊσταμένου της Δ/σας Υπηρεσίας ,της αριθ. Γ/οικ/ 4855/20-11-2008 Ειδικής Πρόσκλησης του Προϊσταμένου Δ/σας Υπηρεσίας του Δήμου Βέροιας , ως και κάθε άλλης πράξης συναφούς των προηγουμένων.
73. Την 1-6-2009 με το αριθ. Γ/οι κ. 1875 έγγραφο της Δ/νσης Τεχνικού - Πολεοδομίας προσκαλείται η «ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ Γ. ΠΑΥΛΟΣ Α.Τ.Ε.» να υποβάλει επιμετρήσεις των εργασιών που εκτελέστηκαν στα πλαίσια της εργολαβίας του έργου «Οδική σύνδεση οικισμού Κάτω Βερμίου με τον οικισμό Άνω Βέρμιο», προκείμενης της εκκαθάρισης
74. Την 1-6-2009 κοινοποιήθηκε στην «ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ Γ. ΠΑΥΛΟΣ Α.Τ.Ε.» και η αριθ. 155/2009 απόφαση του Δ.Σ. Βέροιας με την οποία απορρίφθηκε η ένστασή της για την απόφαση έκπτωσης της Δ/νουσας Υπηρεσίας
75. Την 9-6-2009 προσκομίστηκαν από την ανάδοχο εταιρία οι ζητηθεΐσες επιμετρήσεις ,προκείμενης της εκκαθάρισης της εργολαβίας
76. Την  8-7-2009 κοινοποιείται στην«ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ Γ. ΠΑΥΛΟΣ Α.Τ.Ε.» το αριθ. Γ/1954 έγγραφο της Δ/νσης Τεχνικού Πολεοδομίας «Έλεγχος επιμετρήσεων»
77. Την  27-7-2009 η «ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ Γ. ΠΑΥΛΟΣ Α.Τ.Ε.» καταθέτει ένσταση προς την Προϊσταμένη αρχή του έργου κατά του προηγουμένου εγγράφου
78. Την  24-8-2009 κοινοποιείται στον Δήμο Βέροιας επικυρωμένο αντίγραφο της αποφάσεως Α60/20-5-2009 του Διοικητικού Εφετείου Θεσσαλονίκης ,με την οποία απορρίφθηκε η αίτηση αναστολής εκτέλεσης της αριθ. 163/2009 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας, των αριθ. Γ/οικ/5574/19.12.2008 και Γ/οικ./5575/19.12.2008 αποφάσεων του Προϊσταμένου της Δ/σας Υπηρεσίας ,της αριθ. Γ/οικ/ 4855/20-11-2008 Ειδικής Πρόσκλησης του Προϊσταμένου Δ/σας Υπηρεσίας του Δήμου Βέροιας, ως και κάθε άλλης πράξης συναφούς των προηγουμένων.
79. Την  6-10-2009 με το αριθ. Γ/οικ. 3754 έγγραφο της Δ/νσης Τεχνικού - Πολεοδομίας διαβιβάστηκε η πιο πάνω απόφαση στο αρμόδιο τμήμα του ΥΠΕΧΩΔΕ(ΔΙβ) ,όπου εκκρεμεί ακόμη η αίτηση θεραπείας του αιτούντος για την ακύρωση των ίδιων διοικητικών πράξεων, των οπίων είχε ζητηθεί η αναστολή εκτέλεσης.
80. Την  21-9-2009 το δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας, ως προϊσταμένη αρχή έλαβε την αριθ. 567/2009 απόφαση απόρριψης της ένστασης της «ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ Γ. ΠΑΥΛΟΣ Α.Τ.Ε.» για την απόρριψη των επιμετρήσεων, που θυροκολλήθηκε στην έδρα της εταιρίας την 30-10-2009
81. Στις 23-12-2009 πρωτοκολλήθηκε στον Δήμο Βέροιας αίτηση θεραπείας ενώπιον του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που όπως παραγγέλθηκε έπρεπε να επιδοθεί και στον Υπουργό ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ , της Ανώνυμης Τεχνικής Εταιρείας με την επωνυμία «ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ Γ. ΠΑΥΛΟΣ Α.Τ.Ε.», που εδρεύει στη Θες/νίκη, κατά της αριθ. 567/2009 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και του αριθ. Πρωτ. Γ/1954/8-7-2009 εγγράφου του Προϊσταμένου της Διευθύνουσας Υπηρεσίας του έργου «Οδική Σύνδεση οικισμού Κάτω Βερμίου με τον οικισμό Άνω Βερμίου», με την οποία αιτούνταν ακύρωση των πιο πάνω ώστε να γίνει αποδεκτή η επιμέτρηση των εργασιών του έργου , όπως υποβλήθηκε από την εν λόγω εταιρία, προκείμενης της εκκαθάρισης της έκπτωτης εργολαβίας κατά τις διατάξεις της παρ. 11 του άρθρου 61 «Έκπτωση αναδόχου» του Ν. 3669/2008 «Κύρωση της Κωδικοποίησης της Νομοθεσίας Κατασκευής Δημοσίων Έργων».
82. Την  25-1-2010 κοινοποιήθηκε στο Δήμο Βέροιας έγγραφο του Τμήματος Τοπικής Αυτ/σης 8ι Ν.Π.Δ.Δ. της Δ/ΝΣΗΣ ΤΟΠ.ΑΥΤ/ΣΗΣ 8ι ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΝΟΜΟΥ ΗΜΑΘΙΑΣ με το οποίο εστάλη στη Γ.Γ.Δ.Ε. λόγω αρμοδιότητας η αίτηση θεραπείας της «ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ Γ. ΠΑΥΛΟΣ Α.Τ.Ε.» που αφορούσε στην ακύρωση της αριθ. 567/2009 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και του αριθ. Πρωτ. Γ/1954/8-7-2009 εγγράφου του
Προϊσταμένου της Διευθύνουσας Υπηρεσίας του έργου «Οδική Σύνδεση οικισμού Κάτω Βερμίου με τον οικισμό Άνω Βερμίου»
83. Την 17-2-2010 με το αριθ. Δ1/477/09-02-2010 έγγραφο της Δ/ΝΣΗΣ ΟΔΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ Δ1 ΤΜΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΥΓ/ΔΡΟΜΩΝ & ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ(ΔΙ) η Δ/νουσα Υπηρεσία του έργου καλείται να στείλει στοιχεία προκείμενης της εξέτασης του αιτήματος της «ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ Γ. ΠΑΥΛΟΣ Α.Τ.Ε.» ,σχετικού με την απόρριψη των επιμετρήσεων που κατατέθηκαν από μέρους της για την εκκαθάριση της εργολαβίας
84. Την  3η -2-2010 έγινε εισηγητικό στην Δημαρχιακή Επιτροπή για να αποφασίσει για την απευθείας ανάθεση μελέτης «Τελικές επιμετρήσεις έργου Οδική σύνδεση οικισμού Κάτω Βερμίου με οικισμό άνω Βέρμιο» και εκδόθηκε η αριθ.83/2010 απόφαση , με την οποία ανατέθηκε η μελέτη στην κ. Δασκαλοπούλου Σταυρούλα ,αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει ολοκληρωθεί το αντικείμενο αυτής
85. Την  22-3-2010 διαβιβάστηκε εκ νέου στην Γ.Γ.Δ.Ε. η αίτηση αναστολής που είχε καταθέσει η «ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ Γ. ΠΑΥΛΟΣ Α.Τ.Ε.» στο Διοικητικό Εφετείο Θες/νίκης, από την οποία προέκυπτε ότι είχε κατατεθεί αναλόγου περιεχομένου προσφυγή
86. Την  16-3-2010 πρωτοκολλήθηκε στον Δήμο Βέροιας η αριθ. 21/2010 πράξη του I Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου με την οποία αναστάλθηκε προσωρινά η εφαρμογή της αριθ. 20281/ΑΠΛ8914/15-4-
2009    απόφασης δημοσιονομικής Διόρθωσης του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών , που αφορούσε στο ποσό των 459.637,08€, ως αχρεωστήτως καταβληθέν
87. Την 16-4-2010 πρωτοκολλήθηκε στην Δ/νση Τεχνικού η αριθ. 2743/14-4-
2010          Απόφαση της Γ.Γ. της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με την οποία ουσιαστικά το έργο απεντάσσεται του ΠΕΠ.
88. Την 25-5-2010 πρωτοκολλήθηκε στην Δ/νση Τεχνικού το αριθ. 736/25-5- 2010 έγγραφο του Δασαρχείου Νάουσας ,με το οποίο καλείται ο Δήμος Βέροιας να αποκαταστήσει την οδό ώστε να είναι δυνατή η διέλευση πυροσβεστικού οχήματος.
89. Δήμος προχώρησε σε τροποποίηση προϋπολογισμού ,τεχνικού προγράμματος και ετησίου προγράμματος δράσης και περιέλαβε στις επενδύσεις του έτους 2010 ,το έργο «Εργασίες αποκατάστασης οδού σύνδεσης Άνω Βέρμιου με Κ. Βέρμιο » , το οποίο και εκτελείται (σχετ. η αριθ.444/2010 Απόφαση της Δ.Ε. ,ως και η από 16-9-2010 (αρ. πρωτ. Γ/οικ3430 )υπογραφείσα σύμβαση)
90. Στις 28-5-2010 πρωτοκολλήθηκε στην Δ/νση Τεχνικού το αριθ. 736/25-5- 2010 έγγραφο του Συμβουλίου Δημοσίων Έργων της Γ.Γ.Δ.Ε. με το οποίο ζητά να σταλεί εκπρόσωπος του Δήμου για την συζήτηση της προσφυγής Συμεωνίδη κατά της έκπτωσης.
91. Την  16-7-2010 πρωτοκολλήθηκε στην Δ/νση Τεχνικού το αριθ. 35453/28- 6-2010 έγγραφο διαβιβαστικό του ελεγκτικού Συμβουλίου, με το οποίο κοινοποιείται η αρ. 1294/2010 απόφασή του, περί αναστολής εκτέλεσης της αρ. 20281/Α·πλ.8914/15.4.2009 απόφασης δημοσιονομικής διόρθωσης του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών.
92. Την 9-7-2010 πρωτοκολλήθηκε στην Δ/νση Τεχνικού η αριθ. Δ1/2128 π.ε. απόφαση του Υπουργού ΥΠΟ.ΜΕ.ΔΙ- Γ.Γ.Δ.Ε.- με την οποία απορρίπτεται η αίτηση θεραπείας της «ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ Γ. ΠΑΥΛΟΣ Α.Τ.Ε.».
93. Την 6-10-2010 εκδίδεται απόφαση της Δ/νουσας Υπηρεσίας «Κατάπτωση των εγγυητικών επιστολών με αριθ. 434355 καλής εκτέλεσης του ΤΣΜΕΔΕ, ύψους 124.312,75€ και αριθ. 434356 πρόσθετης εγγύησης καλής εκτέλεσης ύψους 559.407,36€ ,- μετά την απομείωση 279.703,68€ (σύνολο 404.016,42€), - του ΤΣΜΕΔΕ, του έργου «Οδική Σύνδεση οικισμού Κάτω Βερμίου με τον οικισμό Ανω Βερμίου» με κωδικό ΟΠΣ 103794, στο πλαίσιο του ΕΠ «Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας» στον άξονα προτεραιότητας 006, μέτρο 010 και ανάδοχο την εταιρεία «ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ ΑΤΕ», που κοινοποιείται αρμοδίως στον ενδιαφερόμενο και στο ΤΣΜΕΔΕ(στις 7-10-2010), για την είσπραξη του υπολοίπου των εγγυητικών καλής εκτέλεσης.
94. Στις  8-12-2010 έγινε έγγραφο προς τον Πρόεδρο του ΤΣΜΕΔΕ για την επιτάχυνση των διαδικασιών εκταμίευσης των χρημάτων από την κατάπτωση εγγυητικών.
95. Την 4η -3ου 2011 πρωτοκολλήθηκε στο Δήμο Βέροιας το αριθ. ΓΠ1821/28- 2-2011 έγγραφο του ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΕΦΕΤΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ με θέμα «ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΟΥΣΙΑΣ», με τη οποία ενημερώνεται ο Δήμος για προσφυγή του αναδόχου του έργου - για συζήτηση επί της ουσίας - ΚΑΤΑ Της ΑΡΙΘ. 163/2009 ΑΠΌΦΑΣΗς ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΎ Συμβουλίου και λοιπών αποφάσεων της Δ/νουσας Υπηρεσίας (δικάσιμος στις 11 Μαΐου 2011).
96. Το ποσό από την κατάπτωση των εγγυητικών περιήλθε στο Δήμο Βέροιας.
Η  ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΜΑΡΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Ε.Μ.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!