Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Πολυνησιωτικές δομές.. (ότι καταλάβατε...)



Νόμιζα ότι μόνον εμείς εδώ έχουμε μια δήμαρχο που ζητά πανεπιστήμιο στην πόλη της  (και μάλιστα με γνωστικό αντικείμενο που δεν έχει καμιά σχέση με τις παραγωγικές ανάγκες του τόπου της). Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι σήμερα στον πάτο της χειρότερης μεταπολεμικής οικονομικής κρίσης θα βρισκόταν κάποιοι να ζητάνε Πολυτεχνείο στα Νησιά του Αιγαίου.!

Κυρία Δήμαρχος, συγνώμη που σας αποπήρα.

Ακολουθεί η απόφαση της ΔΕ του τμήματος ΤΕΕ ΒΑ Αιγαίου.


Δημιουργία Πολυτεχνικής σχολής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίο

Το ΤΕΕ/ Τμήμα  ΒΑ Αιγαίου τεχνικός  σύμβουλος  της πολιτείας και αρμόδιος φορέας για την εκπαίδευση και την επαγγελματική κατοχύρωση των μελών του εκφράζει την ομόφωνη απόφασή του και την πάγια θέση του για την Δημιουργία Πολυτεχνικής σχολής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, σύμφωνα με ομόφωνη  απόφαση  της ΔΕ του ΤΕΕ/ Τμήμα ΒΑ Αιγαίου,  που συνεδρίασε με θέμα το «σχέδιο Αθηνά»

Σε ανακοίνωση που υπογράφει ο πρόεδρος του Τμήματος Παναγιώτης

Πιττός σημειώνεται ότι τα Τμήματα Μηχανικών του Πανεπιστήμιο Αιγαίου:

-Το Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων,

-Το Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης  Προϊόντων και Συστημάτων και

-Το Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης,

Δημιουργήθηκαν για να καλύψουν αναγνωρισμένες, αλλά και αναδυόμενες ανάγκες γνωστικών αντικειμένων και εξειδικευμένων επιστημόνων στον Ελληνικό Χώρο. Ειδικότερα στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι:

“Η ενοποίηση της λειτουργίας των Τμημάτων Μηχανικών υπό την Πολυτεχνική Σχολή Πανεπιστημίου Αιγαίου αποτελεί ουσιαστικά μια αυτονόητη εξέλιξη της ακαδημαϊκής διάρθρωσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου που συνάδει με το κυρίαρχο μοντέλο της ενοποιημένης Πολυτεχνικής Σχολής, το οποίο αποτελεί κανόνα για τα Τμήματα Μηχανικών σε Ελληνικά Πανεπιστήμια και Πολυτεχνεία, αλλά και διεθνώς.

Η  ίδρυση Πολυτεχνικής  Σχολής Πανεπιστημίου  Αιγαίου θα αυξήσει σημαντικά  τις δυνατότητες  συνεργασίας μεταξύ του διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού των Τμημάτων Μηχανικών, θα δημιουργήσει τις ιδανικές προϋποθέσεις για την καλλιέργεια νέων ερευνητικών κατευθύνσεων για τα Τμήματα και τα Εργαστήριά τους, ενώ θα μπορεί να υποστηρίξει καινοτόμες διατμηματικές ερευνητικές δράσεις και Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών.

Τα Τμήματα,  ενταγμένα  υπό τη λειτουργική σκεπή της Πολυτεχνικής Σχολής Πανεπιστημίου Αιγαίου, θα είναι σε θέση να διαμοιράζονται γνώσεις και εμπειρίες σε θέματα καινοτομιών και σπουδών του Μηχανικού. Θα είναι γνωστικά συνεργαζόμενα, με επιπρόσθετη αξία επενδύσεων εργαστηρίων. Η σύγχρονη προηγμένη υποδομή Εργαστηρίων Τηλεκπαίδευσης σε κάθε Πανεπιστημιακή Μονάδα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου,

υποστηριζόμενη από τη λειτουργία άρτιας δικτυακής υποδομής αιχμής, αναδεικνύει και υποστηρίζει τεκμηριωμένα τη δυνατότητα συνεργασίας σε εκπαιδευτικό και ερευνητικό πλαίσιο.

Επί πλέον συζητήθηκε διεξοδικά το ζήτημα της απορρόφησης του Τμήματος Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Εκφράζουμε ομόφωνα την αντίθεση μας στην πρόταση του Σχεδίου ΑΘΗΝΑ που αφορά την απορρόφηση του Τμήματος από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων απόφαση που θα επηρεάσει το μέλλον και την εγκυρότητα των τίτλων σπουδών των αποφοίτων. Η απόφαση αυτή υποβαθμίζει κατά πρωτοφανή τρόπο τις σπουδές όλων των μηχανικών του

5ου έτους κύκλου σπουδών, το εν γένει επιστημονικό υπόβαθρο των θετικών επιστημών εξ ολοκλήρου διαφορετικό από ένα τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, ενώ και για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση διαγωνίζονται σε διαφορετικά μαθήματα κατεύθυνσης. Πιστεύουμε ότι η αναδιοργάνωση της Πανεπιστημιακής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης στην χώρα μας είναι επιβεβλημένη και απαιτεί ειλικρινή και πραγματική διαβούλευση για τι η εποχή δεν επιτρέπει προσχηματικές και άλλων εποχών προτάσεις. Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου προσέφερε πολλά νέα καινοτόμα αντικείμενα στον Ακαδημαϊκό χάρτη της χώρας σε μια προσπάθεια μοναδική στο χώρο της λειτουργίας ενός ιδρύματος που έχει και εθνικό σκοπό με τον διεθνή προσανατολισμό δεν μπορεί να συρρικνωθεί αλλά να ενισχυθεί και να αντιμετωπισθεί σαν πολυνησιωτικό  πανεπιστήμιο μοναδικό στον Ελληνικό χώρο. Η Διοικούσα  Επιτροπή του ΤΕΕ Τμήμα ΒΑ Αιγαίου διαβεβαιώνει τις πρυτανικές αρχές την πάγια θέση μας για αμέριστη συμπαράσταση μας για την από κοινού επεξεργασία και προώθηση κατοχύρωσης Επαγγελματικών δικαιωμάτων, νέων κλάδων και ειδικοτήτων της σύγχρονης εποχής.

Καλούμε τον Υπουργό Παιδείας να επανεξετάσει την πρόταση του και τους Βουλευτές του Αιγαίου να στηρίξουν με κάθε τρόπο την ίδρυση της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αιγαίου”.



Πολυνησιωτικό πανεπιστήμιο, Εργαστήρια Τηλεκπαίδευσης…

Κάποιος να τους συγκρατήσει, επιτέλους…

8 σχόλια:

  1. Και που θα δουλέψουν όλοι αυτοί οι (επι)στήμονες Νικ?
    (και οι λοιποί παρατρεχάμενοι)

    Καμιά σκολή, ναυπηγική ντε, ελαφρών σκαφών σκέφτηκε κανείς να σιάξει εκεί στο Αιγαίο?
    Ούλοι πολυτεχνεία θέλνε...

    Καμιά γεωργική εδώ, τι λες θα παίξει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο για τη Γεωργική Σχολή οι κινήσεις οφείλουν να είναι απλές:
      Έχουμε μερικά χιλιόμετρα μακριά μας το πιο επιτυχημένο και μακροχρόνιο παράδειγμα Γεωργικής Σχολής. Την Αμερικάνικη στο δρόμο για το Αεροδρόμιο. Εκεί πρέπει να πάμε. Να ζητήσουμε την εμπειρία τους, να φροντίσουμε να βρούμε λεφτά και να κάνουμε ένα παράρτημά της εδώ.
      Αλλά μόνοι μας, όχι περιμένοντας τα κρατικά λεφτά και αποφάσεις να παρθούν από άλλους.

      Διαγραφή
  2. Εκεί έχεις μείνει Γιάννη μου; Αυτοίέχασαν απλά την επαφή με το περιβάλλον τους.
    Έχουμε μερικούς και στη Βέροια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχολή Γεωργίας / Δασολογίας / Περιβάλλοντος...Με δυνατότητα πρακτικής στις καλλιέργειες στον κάμπο, στα κονσερβάδικα ΑΜΛΕ κλπ κλπ, στα δάση Βερμίου και Πιερίων και στο υδάτινο περιβάλλον Αλιάκμονα κλπ κλπ.
    Θέλει πολύ μυαλό για να καταλάβουμε το τεράστιο πλεονέκτημα που έχουμε σαν πόλη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάντως κατάλαβα ότι ο κόσμος καίγεται,
    και το ....να μη βωμολοχήσω...χτενίζεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω πουλές Νικ μια ανηψούλα η οποία σπουδάζει σε ΑΤΕΙ της Ζακύνθου.
    Το τμήμα?
    Συντήρησης Αρχαιοτήτων.

    Δεν χρειάζεται να γράψω κάτι άλλο για το πλήθος αρχαιοτήτων που έχει η Ζάκυνθος...
    Και η Βέροια τι?
    Βυζαντινές τίγκα.
    Κλασσικές τίγκα.

    Τόσα χρόνια δεν άκουσα ούτε έναν, έναν έτσι για δείγμα ρε αδερφέ... να μιλά για κάτι τέτοιο.
    Ήταν τόσο δύσκολο να το σκεφτεί κάποιος?

    Ας διεκδικήσουν τέτοια τμήματα.
    Μπορεί να κάτσει κάτι στο τέλος.
    Είναι και πιο εύκολο από το να στήσεις μια Γεωργική Σχολή που όσο ναναι έχει τη λάτρα του τις εκτάσεις που απαιτούνται κ.τ.λ.
    Ας μπούνε επιτέλους στόχοι και στρατηγικές σ' αυτή την πόλη που κάθε μέρα που περνά ολοένα φθήνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε παιδια με μια προχειρη ματια ειδα οτι το Πανεπιστημιο Αιγαιου δεν εχει σχολη Τουριστικων επαγγελματων!
    Τι αλλο μενει να πει κανεις για το τροπο που σκεφτονται οι ιθυνοντες....

    Οσο για μας θα συμφωνησω και εγω με τους προηγουμενους, ειδικα σε οτι αφορα γεωργικες, γεωπονικες κλπ σχολες. Γενικα αν καπου υπαρχει και λειτουργει μια σχολη βοηθαει αμφιπλευρα το να ειναι το αντικειμενο της σχολης σχετικο με την περιοχη μια και υπαρχουν περισσοτερες δυνατοτητες για πρακτικη εξασκηση των σπουδαστων σε συνεταιρισμους, κονσερβοποιεια κλπ. Τωρα θα μου πεις βεβαια για τον τροπο που λειτουργουν τοσα χρονια οι συνεταιρισμοι αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα, αν και εχουν ολα την ιδια κακια ριζα...

    Υ.Γ. Ασχετο με το θεμα αλλα χρησιμο γενικοτερα, ειδικα σε σενα που το ψαχνεις ;)

    http://yperdiavgeia.gr/

    Για να βρισκουμε ευκολα αποφασεις κλπ Δημων, Δημοσιας Διοικησης που αναρτωνται στη Δι@υγεια.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκου τώρα την ειδοποιό διαφορά. Αυτός που θέλει την γνώση δεν μπορεί να την διανοηθεί μακριά από την πρακτική εφαρμογή της. Ακόμη και αν την επιζητάς σαν έναν τίτλο τιμής (όπως ελόγου μου που ξεκίνησα μεταπτυχιακό στα γεράματα) δεν μπορείς και πάλι να την δεις χωρίς καμιά πιθανότητα εφαρμογής. Εξ άλλου και φιλοσοφικά αν το εξετάσεις ο πλατωνικός κόσμος των ιδεών αντανακλάται στον υλικό κόσμο. Αλλιώς είναι αν όχι ανύπαρκτος, άγνωστος άρα ανύπαρκτος μοιραία.
      Μετά την παραπάνω φλυαρία το πράγμα φαίνεται πεντακάθαρα. Κανείς από αυτούς που έφεραν πανεπιστημιακή σχολή ή μεταπτυχιακό τμήμα δεν το έκανε από εκτίμηση προς την γνώση.Δεν ήταν η γνώση ο στόχος αλλά η ενοικίαση γκαρσονιερών.
      Αν αντίθετα το έκαναν εντιμώντας την μόρφωση τότε θα επιδίωκαν ένα γνωστικό αντικέιμενο που θα εφαρμοζόταν και θα επαληθευόταν.
      Κάπως έτσι είναι και το Πολυτεχνείο στο Αιγαίο και η Χωροταξία στην Ημαθία.

      Διαγραφή

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!