Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Η επίστολή σε εφημερίδα

Χθες 08 08 12 δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΛΑΟΣ της Βέροιας επίστολή μου με το παρακάτω περιεχόμενο.
Αγαπητέ Εκδότα
Στο φύλλο της 02 08 12 μεταφέρθηκαν λόγια του Αντιδημάρχου Πολεοδομίας - Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής  τα οποία φέρεται ότι ειπώθηκαν κατά την τελευταία συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και αφορούσαν στο πρόσωπό μου. Περίμενα μερικές ημέρες πιστεύοντας ότι ο Αντιδήμαρχος θα ανασκεύαζε ή εν πάση περιπτώσει θα στρογγύλευε ότι ατυχώς έφυγε από το στόμα του.  Μάταια όμως. Έτσι πιστεύω ότι θα μου δώσετε την ευκαιρία να υπερασπιστώ τον εαυτό μου.
Ο άνθρωπος αυτός «αναφέρθηκε στην ποινική δίωξη εναντίον μελών της επιτροπής για λόγους μη εφαρμογής των αποφάσεων ανάκλησης, εστίασε στο ότι όλα αυτά ξεκίνησαν έπειτα από μήνυση του πολίτη Νίκου Χατζηευστρατίου, για τον οποίο είπε ότι πολλά ακούστηκαν για τις προθέσεις και τον τρόπο λειτουργίας του, άλλοι τον θεωρούν γραφικό, άλλοι λένε ότι αναζητεί ρόλο, κι άλλοι ότι προσπαθεί να δείξει ότι υπάρχει.»
Ας τα πάρουμε από την αρχή.
1.       Ποτέ δεν ασχολήθηκα με τραπεζάκια. (Τα λεγόμενα τραπεζοκαθίσματα)
2.       Σε σχέση με τις παράνομες επεκτάσεις καφετεριών και παρόμοιων καταστημάτων στα προκήπια ζήτησα με αναφορά μου την 4 Φεβρουαρίου 2011, όπως είχα το Νόμιμο δικαίωμα σαν πολίτης, την προστασία της Δικαιοσύνης η οποία μου την παρέσχε με τον πιο άμεσο τρόπο. Το αν μετά από δεκαεννιά μήνες απραξίας έφτασαν οι εκ του Νόμου αρμόδιοι να πηγαινοέρχονται στην …Πλατεία Ωρολογίου, γι αυτό δεν τους φταίει κανένας.
3.       Τελειώνοντας, αυτό το «άλλοι τον θεωρούν γραφικό» πως του κόλλησε; Ποιοί είναι τέλος πάντων οι «άλλοι» και γιατί γραφικός;
Πιστεύω ότι ως σώφρων άνθρωπος, έστω και καθυστερημένα, θα επανορθώσει. 

Σχόλιο στο blog
Ως άθεος δεν πιστεύω ούτε σε αγγέλους ούτε σε διαβόλους. Παρ' όλα αυτά έχει ριζώσει μέσα μου ένα ρητό του G I Grudjief :
"Η επιείκεια είναι αγγελικό χαρακτηριστικό. Η αυτοεπιείκεια διαβολικό."
Ή κάτι που μας έχεται από τον Νέο Κόσμο.
"Όλοι οι άνθρωποι αξίζουν μιά δεύτερη ευκαιρία."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!