Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Άρχοντες...


Επειδή ακούστηκαν χθες πολλά για κάποιες υποτιθέμενες μηνύσεις εναντίον Δημοτικών Συμβούλων μελών της επιτροπής Ποιότητας ζωής αλλά και καταστηματαρχών εκ μέρους μου παραθέτω μια σειρά από link τα οποία δείχνουν τις παρεμβάσεις μου προς την δικαιοσύνη από τις 4 Φεβρουαρίου 2011.
Εκεί φαίνεται ότι κατ’ αρχήν ποτέ δεν ασχολήθηκα με τραπεζάκια. (Τα λεγόμενα τραπεζοκαθίσματα) Σε σχέση με τις παράνομες επεκτάσεις καφετεριών και παρόμοιων καταστημάτων στα προκήπια ζήτησα, όπως είχα το Νόμιμο δικαίωμα σαν πολίτης, την προστασία της Δικαιοσύνης η οποία μου την παρέσχε με τον πιο άμεσο τρόπο.
Όσον αφορά σε κάποιους χαρακτηρισμούς που κυκλοφόρησε ότι εκτοξεύθηκαν εναντίον μου από κάποιο δημόσιο πρόσωπο, το μόνο που έχω να υπενθυμίσω σε κάθε κατεύθυνση είναι η ρήση του φιλόσοφου Αγάθωνα. «Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Κατά νόμον άρχει, ανθρώπων άρχει, ουκ αεί άρχειν». Εννοείται πως το θυμίζω και στον εαυτό μου, παρότι δεν «άρχω» κανενός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!