Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Περιπέτεια άλλου δωρητού.

Νόμιζα ότι οι μόνοι τενεκέδες είμαστε εμείς στη Βέροια. Έχει και χειρότερους στη Σπάρτη αυτή τη φορά. Δέχθηκα e-mail και το αναδημοσιεύω. Δεν έλεγξα την ορθότητά του.Υπάρχει περίπτωση δηλαδή τενεκέδες σαν κι εμάς να μην έχει άλλους η χώρα.
Η επιστολή στον Πρωθυπουργό, στους υπουργούς κι αιρετούς της Λακωνίας του μεγάλου δωρητή Ευστάθιου Βαλιώτη
Η υπόθεση του ΤΕΙ Σπάρτης εξελίσσεται. Για μια ακόμα αφορά αναγκάζει τον μεγάλο δωρητή Ευστάθιο Βαλιώτη, να σπάσει τη σιωπή του, κι ενώπιον όλων όσων δυσάρεστων παρακολουθεί, να εκφράσει τόσο την απογοήτευσή του όσο και την έκκλησή του.Απευθύνεται στον Πρωθυπουργό της χώρας, σε υπουργούς, σε αιρετούς της Λακωνίας και ζητά να μην γίνουν άλλα λάθη όπως αυτά του παρελθόντος.
 Ως γνωστόν, η Διοίκηση του ΤΕΙ Καλαμάτας έχει προτείνει την κατάργηση του Παραρτήματος ΤΕΙ στη Σπάρτη και την λειτουργία του στην Καλαμάτα. Στην επιχειρηματολογία των ανθρώπων της Διοίκησης γίνεται λόγος για ακατάλληλο κτίριο. Εννοούν το κτίριο της δωρεάς  Βαλιώτη.
Το notospress.gr από την πρώτη στιγμή ανέδειξε το αβάσιμο των ισχυρισμών της Διοίκησης του ΤΕΙ.
Σήμερα προχωράμε στη δημοσίευση της επιστολής του Ευστάθιου Βαλιώτη, προκειμένου να λάβουν γνώση οι αναγνώστες για την θέση και την εκτίμηση του μεγάλου Λάκωνα δωρητή.
«Ονομάζομαι Ευστάθιος (Steve) Βαλιώτης του Γεωργίου και διαμένω τα τελευταία σαράντα χρόνια στη Νέα Υόρκη. Κατάγομαι από ένα μικρό χωριό της Σπάρτης, τη Βορδόνια. Εκεί γεννήθηκα και τελείωσα τις σπουδές μου στη Σπάρτη, το Γυμνάσιο εκείνη την εποχή. Συνέχισα σε μια διετή σχολή Ιερατικής της Καλαμάτας και εν συνεχεία τελείωσα την Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Αφού υπηρέτησα την Στρατιωτική μου θητεία – διετή παρακαλώ – αποφάσισα να έρθω στην Αμερική για ένα καλύτερο αύριο.
Ευτυχώς το βρήκα και κατόρθωσα σε λίγα χρόνια να γίνω ένας από τους δέκα πλουσιότερους Ελληνοαμερικανούς, με αρχές πάντα Ελληνοχριαστιανικές σε όλη την οικογένειά μου και την ομογένεια.
Μετά τις μεγάλες προσφορές στην ομογένεια, η μάνα Ελλάδα με κάλεσε για βοήθεια στον τόπο μου δια μέσω του Επισκόπου Ευσταθίου, ό οποίος, κάποτε ήταν δάσκαλός μου.
Μου ζήτησαν να κατασκευάσω ένα Τ.Ε.Ι. στη Σπάρτη γιατί οι φοιτητές ήταν στα υπόγεια. Δέχθηκα την πρόσκληση με ευχαρίστηση και ξεκίνησα τις διαδικασίες. Σχεδίασα το Τ.Ε.Ι. στην Αμερική και το έστειλα στη Σπάρτη για να το εγκρίνουν. Το ενέκριναν και το έκτισα σε ενάμισι χρόνο. Οι αντιξοότητες για την κατασκευή αυτή ήταν πολλές! Κοιτάζω όμως μόνο μπροστά, έκτισα ένα σχολείο κατά γενική ομολογία έργο τέχνης, το οποίο τώρα λειτουργεί. Στα εγκαίνιά του παρέστη και ο τότε υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λυκουρέτζος. Το παρέδωσα με το κλειδί, εξόδευσα αρκετά εκατομμύρια, ευχαρίστως όμως, για τη μητέρα Ελλάδα και μάλιστα το έκανα με φορολογημένα χρήματα, χωρίς καμία φοροαπαλλαγή. Στην Αμερική θα είχα τουλάχιστον 40% φοροαπαλλαγή και πολλαπλάσια αναγνώριση, ίσως και καλύτερα αποτελέσματα.
Μετά λύπης μου πληροφορούμαι από τους συμπατριώτες μου ότι το ΤΕΙ Σπάρτης θα διακόψει τη λειτουργία του και μου ζητούν την παρέμβασή μου. Με το θάρρος αυτό, απευθύνομαι σε εσάς για τη σωτηρία του σχολείου μας. Η κάθε κίνησή σας θα έχει βαρύ αντίκτυπο στην ομογένεια και στην οικογένειά  μου.
Σας ερωτώ λοιπόν: Τι θα πουν; Ο Βαλιώτης δώρισε το σχολείο και το κλείσανε! Εμείς τι θα κάνουμε;
Όχι μόνο δεν θα γίνει άλλη δωρεά αλλά ούτε και καμία επένδυση. Μην ξεχνάτε το κτίσμα αυτό είναι καινούργιο χωρίς ενοίκιο κι έξοδα συντήρησης.

Φυσικά, είμαι εκ φύσεως αισιόδοξος και δεν παραπονούμαι που καμία ελληνική υπηρεσία δεν με ευχαρίστησε ούτε έστω με ένα συμβολικό τηλέφωνο ή ένα γράμμα. Αντί αυτού, σχεδιάζετε την κατάργηση του σχολείου μας. Έτσι αναγνωρίζονται οι ευεργέτες και οι δωρητές του Έθνους.
Απαιτώ απάντηση και λύση από όλους σας, είναι κρίμα το σχολείο να κλείσει και μάλιστα στις δύσκολες αυτές μέρες που διανύουμε.
Εγώ στην Αμερική ετοιμάζομαι να κτίσω το πρώτο Ελληνοαμερικανικό Πανεπιστήμιο στη Νέα Υόρκη, προσφορά πολλών εκατοντάδων εκατομμυρίων.

Σας παρακαλώ μην αποκαρδιώσετε τη γυναίκα μου, τα παιδιά μου, εμένα και όλη την ομογένεια. Προς Θεού! Έγιναν πολλά λάθη στο παρελθόν, μην κάνουμε και άλλα! Αρκετά.»

Ευχαριστώ
Steve Valiotis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!