Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Γέφυρα Κούσιου: Τα όριά μου και η μοναξιά τους.



Είναι φορές που έχεις βρει τα όριά σου. Δεν μπορείς πια λόγω ελλιπών  γνώσεων, λόγω χρόνου που δεν έχεις αλλά και λόγω ικανοτήτων που δεν διαθέτεις. Η εκπαίδευση δεν κάνει τίποτε άλλο από να σε φέρνει κοντά στα όρια κι έτσι να τα διευρύνει. Απαιτεί όμως χρόνο και αφοσίωση. Από την άλλη πάλι, αν υπερβείς τα όριά σου γκρεμοτσακίζεσαι.  

Κάτι παρόμοιο μου συνέβη και με την ενασχόλησή μου με την γέφυρα Κούσιου. Είχα δει ότι δεν πήγαινε άλλο. Δυσκολευόμουν με τους Νόμους, ποτέ δεν είχα κάνει δημόσιο έργο άλλωστε, δεν είχα τον χρόνο, και εν πάση περιπτώσει η ηλικία σιγά σιγά μου στερεί την μνήμη και την αντοχή. Έτσι έκανα το αυταπόδεικτο. Μάζεψα ότι είχα και δεν είχα από απόψεως εγγράφων, Νόμων, πληροφοριών, σχεδίων , φωτογραφιών και τα κατέθεσα στον καθ’ ύλην αρμόδιο. 

Τώρα παιδιά είσαστε μόνοι. Μόνοι με την δικαιοσύνη, για την ακρίβεια.

6 σχόλια:

  1. Τι να λέμε ρε Νίκο...
    Πάλι θα σου πουν ότι δεν έχεις έννομο συμφέρον...
    Για ένα έργο που υπήρχε όλο το μετρητό, έμεινε στη μέση...
    Φαντάσου τα άλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή βρισκόμαστε, ναι βρισκόμαστε, στη μέση δικαστικής έρευνας μου είναι δύσκολο να σου απαντήσω ευθέως. Όμως κοίτα εδώ http://vlepontaske.blogspot.gr/2012/02/blog-post_06.html και εδώ http://vlepontaske.blogspot.gr/2012/03/blog-post_11.html.
      Το χαρτομάνι που πήγε στην Αρχή ήταν συνέχεια των παραπάνω.
      Έχω την εντύπωση ότι κάποιοι το περίμεναν.
      Παραπάνω δεν μπορώ να πω.

      Διαγραφή
  2. αν και απευθύνεται σε άλλον πικραμένο, ταιριάζει και για σένα νικολάκη κουτί:

    ' Είναι δικαίωμα του κάθε πικραμένου να εκφράζει δημόσια τις θέσεις του για οποιοδήποτε θέμα........η συνέχεια στο link:

    http://www.laosver.gr/news/comments/43848.html#.UJ0y5mcas1k



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απευθύνεται σε Χριστιανούς. Οι "Θρησκευτικές" μου πεποιθήσεις είναι γνωστές. Παρ' όλα αυτά ο επιστολογράφος μιλούσε για μένα.Δεν του είπαν όμως ότι είμαι άθεος. Αν του το έλεγαν θα μετέφερε τον μισό Καρτέσιο και έτσι ανεπαρκής όπως είναι θα τα έκανε θάλασσα. Γλυτώσαμε και πάλι.

      Διαγραφή
    2. ξένος προς κάθε γνήσια και βαθιά γνώση, κάνεις τόσο θόρυβο, όπως ακριβώς οι άδειοι τενεκέδες

      Διαγραφή
    3. Τι να κάνω; Αυτά είναι τα χάλια μου.
      Βλέπεις, τους καλούς Χριστιανούς ο θεός τους τους δοκιμάζει και τους στερεί την έξοδο από την χώρα.
      Εγώ τουλάχιστον μπορώ να ταξιδεύω. Τα πλεονεκτήματα του άθεου. Πάει παντού. Ακόμη και στην κόλαση.

      Διαγραφή

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!