Η ευρύτερη περιοχή |
Η ιστορία των αστικών αναπλάσεων τις Βέροιας, όπως όλα όσα κατά καιρούς προσπάθησε η Δημοτική αρχή, έγινε αδέξια και με περιφρόνηση σε Νόμους και Κανόνες. Το αποτέλεσμα είναι σήμερα ομάδες ανθρώπων να ζημιώνονται και να ψάχνουν να βρουν πως θα αντιδράσουν.
Στο κείμενο αυτό δίνονται απλές οδηγίες και επιχειρήματα.
Κατ’ αρχήν βρέστε έναν Δικηγόρο. Χωρίς πολιτικές φιλοδοξίες κατά προτίμηση. Δηλαδή κάποιον που να μην την έχει ψωνίσει με Δημαρχιλίκια, Βουλευτιλίκια και Σουμβουλίκια. (Για το τελευταίο δεν ξέρω αν υπάρχει καν η λέξη, αλλά τέλος πάντων). Η εντολή που πρέπει να του δώσετε είναι να κάνει ασφαλιστικά μέτρα και να σταματήσει το έργο. Αν ο επαγγελματίας που βρείτε έχει καλύτερες και παραγωγικότερες ιδέες, ακούστε τον. Αν πάλι σας πει ότι πρέπει να κάνετε κάποια παράσταση στις αρχές, αλλάξτε τον.
Επειδή υπάρχει περίπτωση να δυσκολευτεί να βρει επιχειρήματα προκειμένου να στηρίξει τα ασφαλιστικά δώστε του τις παρακάτω πληροφορίες.
- Το έργο δημοπρατήθηκε χωρίς να έχει έγκριση από την Αρχαιολογική υπηρεσία.
- Το έργο δημοπρατήθηκε χωρίς έγκριση από το Δασαρχείο για τις εκτός σχεδίου περιοχές του. Μην παραξενεύεστε ολόκληρη η περιοχή της Εληάς καθώς και κάτω από την Ανθέων είναι περιοχές εκτός Σχεδίου Πόλεως, με νησίδες εντός σχεδίου μόνο τα κτήρια του Τουριστικού περιπτέρου και των Ναών Αγίων Αναργύρων και της διπλανής Εκκλησίας.
- Πείτε του να ψάξει αν έχει έγκριση από την Αρχιτεκτονική Επιτροπή (ΕΠΑΕ)
- Για το έργο απαιτείται αλλαγή του Ρυμοτομικού της πόλης. Θα αναρωτιέστε που. Μα μπροστά από την Εληά θα κατασκευασθεί ένα υπόστεγο (μιλάμε για βαριά μεταλλική κατασκευή) κάλυψης 747 m². Αυτό για να γίνει χρειάζεται αλλαγή του Ρυμοτομικού. Θυμηθείτε ότι και η επέκταση των Αγίων Αναργύρων είχε χαρακτηριστεί αυθαίρετη και νομιμοποιήθηκε τρία χρόνια αργότερα με τοπική τροποποίηση του Ρυμοτομικού.
- Για να έρθουμε στο τελευταίο και σημαντικότερο. Η μελέτη των αναπλάσεων έγινε ΧΩΡΙΣ κυκλοφοριακή/συγκοινωνιακή μελέτη. Ο Δήμος Βεροίας εκ των υστέρων προσπάθησε να απαλύνει το πρόβλημα προκηρύσσοντας μια μελέτη, αλλά η βεβαιωμένη ανικανότητά του, οδήγησε στην ακύρωση της διαδικασίας λόγω ενστάσεων που κατατέθηκαν και η ανάθεση της μελέτης, απ’ όσον τουλάχιστον λέγεται, πέρασε στην ευθύνη της Περιφέρειας. (Ενημέρωση: Όχι. Τελικά δεν έγινε έτσι. Η μελέτη πέρασε στην ευθύνη της Περιφέρειας διότι το ΤΕΟ (Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας νομίζω) δεν χρημτοδοτούσε φορείς πρωτοβάθμιας ΤΑ αλλά μόνο δευτεροβάθμιας. Την διακήρυξη την συν΄λεταξε ο Μηχανικός Σ. Σάλεμ και δεν έιχε καμιά ένσταση)
Η επίκληση των παραπάνω πραγματικών γεγονότων αρκεί για να ακυρωθεί το έργο.
Και μια τελευταία πληροφορία. Όταν πολυεθνικές εταιρείες έρχονται σε αντιδικία με τοπικές αρχές ΠΟΤΕ, και αυτό αποτελεί κανόνα, δεν προσλαμβάνουν τοπικούς δικηγόρους.
Κλείνοντας θα ήθελα να αναφέρω ενημερώνοντας και κατά κανένα τρόπο απολογούμενος ότι όσες φορές μου έκλεισαν το μάτι ζητώντας μου να παραβλέψω λεπτομέρειες ή "γραφειοκρατίες", έπεσα αμέσως μετά σε καραμπινάτες παρανομίες και ατασθαλίες. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν χρειάζεται και πολλή σκέψη. Όσο κάποιοι αδικούνται κατάφορα, τόσο έχουν παραβιασθεί Νόμοι και Κανόνες.
Κλείνοντας θα ήθελα να αναφέρω ενημερώνοντας και κατά κανένα τρόπο απολογούμενος ότι όσες φορές μου έκλεισαν το μάτι ζητώντας μου να παραβλέψω λεπτομέρειες ή "γραφειοκρατίες", έπεσα αμέσως μετά σε καραμπινάτες παρανομίες και ατασθαλίες. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν χρειάζεται και πολλή σκέψη. Όσο κάποιοι αδικούνται κατάφορα, τόσο έχουν παραβιασθεί Νόμοι και Κανόνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!