Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Η ένσταση (Αστικές Αναπλάσεις)


Τελικά δεν άντεξα. Την έκανα την ένσταση. Ποιά ένσταση θα μου πείτε. Μα αυτήν για τις αστικές αναπλάσεις στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Είχαν μείνει τρεις μέρες, δεν ήξερα την διαδικασία, κανείς δεν ήθελε να συνυπογράψει αλλά δε βαριέσαι, πάντα έτσι γίνεται. Στο τέλος κάτι συμβαίνει, ο στόχος εμφανίζεται καθαρός και η σκανδάλη πατιέται. Το αν βρει η βολίδα ψαχνό είναι μια άλλη ιστορία.  

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.  Όταν έμαθα ότι έχει ολοκληρωθεί ο προσυμβατικός έλεγχος για τις αστικές αναπλάσεις και είχα μόλις 15 μέρες στη διάθεσή μου για ένσταση, κατ’ αρχήν προσπάθησα να επιβεβαιώσω την πληροφορία. Από πουθενά δεν είχα φως. Ελάχιστοι νομικοί στην πόλη γνωρίζουν τις διαδικασίες του Ελεγκτικού Συνεδρίου και μάλιστα όταν πρόκειται για έργα πάνω από 1,000,000 €.  Φυσικά υπήρχαν και στην Αθήνα δικηγόροι. Αυτοί όμως ήθελαν μιαν περιουσία και εγώ δεν είχα. Έτσι άρχισε μια εναγώνια προσπάθεια να μαζέψω πληροφορίες. Λίγο το INTETRNET, λίγο μισόλογα από εδώ και από κει αποκτήθηκε κάποιο περίγραμμα. 

Μετά ήταν οι υπογραφές. Υπήρχαν θιγόμενοι και μάλιστα θυμωμένοι θιγόμενοι. Στην αρχή το θεώρησα εύκολο. Τελικά αποκαλύφθηκε ότι οι θυμωμένοι θιγόμενοι ήταν φοβισμένοι θιγόμενοι και σε φοβισμένο άνθρωπο δεν μπορείς να βασιστείς.  Υπέγραψα το κείμενο μόνος μου.

Τέλος ήταν οι λεπτομέρειες. Σε ποια διεύθυνση στέλνεται το κείμενο, χρειάζεται υπογραφή δικηγόρου, μπορεί και να το απορρίψουν επειδή πιθανώς να λείπουν και έξη μεγορόσημα των 06 €; Μου είπαν, και θέλοντας και μη τους πίστεψα, ότι αρκεί μια υπογραφή.

Το μόνο που υπήρχε ήταν τα επιχειρήματα.
  1.    Το έργο δεν είχε μελέτη. Είχε μόνο τα αποτελέσματα ενός ερευνητικού έργου που παρουσιάσθηκε σαν μελέτη. Μελέτη όμως δεν είχε. Ούτε έχει φυσικά. Αυτό πρακτικά συνεπάγεται  μια σειρά από ασάφειες που θα ρίξουν την ποιότητά του και θα εξακοντίσουν τον προϋπολογισμό του.
  2.  Το έργο ξεκινά χωρίς τροποποίηση του Ρυμοτομικού Σχεδίου. Όχι, τα στενέματα των δρόμων αλλά και ο πλάτανος στην διασταύρωση Ελιάς-Μητροπόλεως και Βενιζέλου πιθανώς να μην χρειάζονταν τροποποίηση του Ρυμοτομικού αλλά το τεράστιο στέγαστρο ανατολικά του κτηρίου της Εληάς που προκρίθηκε να κατασκευασθεί σε χώρο πρασίνου σίγουρα χρειάζεται.
  3. Τέλος ήταν και η Συγκοινωνιακή/κυκλοφοριακή μελέτη που έλειπε. Ποιος εχέφρων θα τολμούσε να στείλει στο πουθενά 550 αυτοκίνητα χωρίς συγκοινωνιακή μελέτη; Κι όμως…
  4. Φυσικά υπήρχαν και οι λεπτομέρειες. Όπως για παράδειγμα η απουσία έγκρισης από το Δασαρχείο.
Οι πηγές του κειμένου ήταν κυρίως αυτό το κείμενο της κ. Πάπαρη.
Δεν ξέρω τι τύχη θα έχει η προσφυγή. Είμαι μακριά από την Αθήνα και δεν μπορώ να ελέγξω την κατάσταση. Ακόμη κι αν απορριφθεί θα έχω πράξει σύμφωνα με την συνείδησή μου. Από εκεί και πέρα όποιος αισθάνεται ότι θίγεται η δουλειά ή η καθημερινότητά του από το έργο ή έστω νομίζει ότι πρέπει να  προστατέψει την άποψή του μπορεί να το κάνει καταθέτοντας προσωρινά μέτρα ότι άλλο Νομικό μέσο θεωρεί πρόσφορο. Με την δική του υπογραφή και δικά του έξοδα. Ο πόλεμος κερδίζεται πολεμώντας και κανείς δεν θα αναλάβει να πολεμήσει για λογαριασμό σου.
Νίκος Βασ. Χατζηευστρατίου
6947182707

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!