Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Τώρα πιά οι εχθροί του λαού είναι γνωστοί...

5 σχόλια:

  1. Να λοιπόν η αιτία όλων των δεινών της Βέροιας, της Ελλάδος ακόμη και της Ευρωπης... Χμμμ τώρα εμείς οι Βεροιείς, θα είμαστε καχύποπτοι απέναντι σου για όλες τις κακουχίες που μας προκάλεσες. Γιατί Κύριε Νίκο, γιατί???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί η γάτα έχει ένα αυτί, είναι η απάντησή που μου δίνει η γυναίκα μου όταν την ρωτάω γιατί μου άλλαξε κανάλι στην Τηλεόραση.
      Εδώ τα πράγματα είναι διαφορετικά. Η κίνηση είναι υπολογιοσμένη με καλίμπρα. Ούτε καν υποδεκάμετρο.
      Μάλλον σταματά το έργο των αναπλάσεων. Χρειάζεται έναν κακό στην παράστασή της. Τον βρήκε στο πρόσωπό μου. Από την άλλη η σιγή των ημερήσιων εφημερίδων δείχνει ότι επικαλέστηκε το off the record για την μη αναγραφή των ονομάτων που ξεφούρνισε. Δες την τακτική "πυροβολώ και φεύγω". Το τόπίο (οι δημοσιογράφοι) την βολέυε.
      Έλα όμως που κυκλοφορούσε Μιχάλης με κάμερα...

      Διαγραφή
  2. Μα εσύ ποτέ δεν ζητησες απλα να σταματήσουν οι αναπλάσεις. Ζητησες να προηγηθεί μία σωστη μελέτη ωστε το έργο των αναπλάσεων να μεταμορφώσει την πόλη μας σε μία συγχρονη πόλη και να αποτελέσει εργαλείο προόδου της τοπικής οικονομίας. Που το κακό δηλαδή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή τώρα τι θέλεις να μου πεις; Ότι δεν είμαι εχθρός της πόλης; Μου χαλάς την φαντασίωση. Άσε να αιθανθώ και λίγο Δημόσιος Κίνδυνος στα γεράματα!!!

      Διαγραφή

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!