Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

Δεν μ' απαντάνε και στενοχωριέμαι (ενημέρωση)



Χθες με κάλεσαν από τον δήμο προκειμένου να με απαντήσουν στο αίτημά μου να έχω ενημέρωση σε σχέση με την πειθαρχική δίωξη που ασκήθηκε κατά 13 υπαλλήλων σε σχέση πάντα με την αστοχία των έργου των επεμβάσεων στον δρόμο Συκιάς Παλατιστίων. Υπήρξε πολυσέλιδη απάντηση. Σ’ αυτήν περιεχόταν και Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου του Δήμου στην οποία συμπερασματικά αναφέρονταν  ότι πρέπει να μου δοθούν οι αποφάσεις του πειθαρχικού οργάνου που συστήθηκε με μέριμνα του Δημάρχου αλλά όχι οι απολογίες των ανθρώπων που διώχθηκαν. Φυσικά και θα τις ξαναζητήσω. 


Σκέφτομαι λοιπόν να γράψω τα παρακάτω ή τέλος πάντων να κινηθώ πάνω στο παρακάτω πνεύμα. Όποιος έχει κάτι να με συμβουλεύσει ας το πράξει τον παρακαλώ. Θα του είμαι ευγνώμων. Στο παρακάτω κειμενάκι τηρήθηκαν οι πτώσεις και οι κλήσεις του κειμένου που θα κατατεθεί. Χωρίς παρεξήγηση λοιπόν.

Κατά αρχήν αν και γίνονται αναφορές, οι οποίες εκ των υστέρων αναιρούνται στο ίδιο το έγγραφο της γνωμοδότησης του Νομικού Συμβούλου του Δήμου για την ύπαρξη ή όχι του «ευλόγου ενδιαφέροντός μου» σας θυμίζω πως στο άρθρο 5 § 1 του 2690 αναφέρεται σαφώς πως ο «κάθε ενδιαφερόμενος  κλπ» άρα δεν τίθεται ουδόλως θέμα ευλόγου ενδιαφέροντός μου. 


Αν βεβαίως εθεωρείτο η απολογία των υπαλλήλων που διώχθησαν ως ιδιωτικό έγγραφο τότε στην αριθ. 620/1999 Γνωμοδότηση του Ε’ Τμήματος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (Ν.Σ.Κ.), αναφέρεται ότι ως διοικητικά έγγραφα, κατά την έννοια και τον σκοπό των διατάξεων της παρ. 1 του άρθρου 5 του Ν. 2690/1999, λογίζονται και τα έγγραφα τα οποία, ενώ δεν είναι διοικητικά, εφόσον έχουν χρησιμοποιηθεί ή ληφθεί υπ’ όψιν για τον καθορισμό διοικητικής δράσης ή την διαμόρφωση γνώμης ή κρίσης διοικητικού οργάνου λογίζονται ως τέτοια και κατά συνέπεια, χορηγούνται με την επίκληση απλού εύλογου ενδιαφέροντος. Υπό την έννοιαν αυτή και δεδομένου ότι οι απολογίες αυτών των ανθρώπων χρησιμοποιήθηκαν για την έκδοση μιας απαλλακτικής αποφάσεως είναι και αυτά δημόσια έγγραφα. 

Ακόμη ως συμπέρασμα της γνωμοδοτήσεως η οποία συνάπτεται στο απαντητικό έγγραφό σας αναφέρεται «Επειδή η λήψη αντιγράφου της ασκηθείσας πειθαρχικής δίωξης, όπως και της απολογίας  των ελεγκτέων υπαλλήλων, ούτε αναγκαία είναι για την επίτευξη του σκοπού του αιτούντος, τον οποίον εξάλλου δεν αναφέρει, ούτε ακροθιγώς προσδιορίζει, ούτε προς το συμφέρον του έχουν εκδοθεί, ούτε πιστοποιούν συγκεκριμένη δική του προσωπική έννομη σχέση, που να συνδέεται κατά τρόπο αντικειμενικό με το περιεχόμενό της, έχω την γνώμη, ότι δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για την ικανοποίηση του αιτήματος του να λάβει αντίγραφο της δίωξης και των απολογιών των υπαλλήλων, κατά των οποίων ασκήθηκε η πειθαρχική δίωξη.» Άρα θεωρείται η μη παρουσίαση του σκοπού μου ως ατέλεια του αιτήματός μου.  Αν και καταχρηστικά κατά την γνώμη μου, μπορώ να σας δώσω πλήρη περιγραφή του.

1.      Η ευρωστία του ταμείου του Δήμου με ενδιαφέρει άμεσα διότι είμαι κάτοικος της Βέροιας πληρώνω τέλη και θα ήθελα να γνωρίζω πως χρησιμοποιούνται αυτά για την κατασκευή δημόσιων έργων. Διότι αν διατίθενται ατελέσφορα προς διάφορες κατευθύνσεις χρήματα όπως αυτή της επισκευής ενός δρόμου που επιβίωσε λιγότερο από τρεις μήνες, στο τέλος δεν θα περισσέψουν για έργα πολύ πιο σημαντικά για την ευημερία της πόλεως άρα και εμού και της οικογενείας μου. Υπό την έννοιαν αυτήν θέλω να γνωρίζω πώς δικαιολογήθηκαν και φυσικά πώς έγιναν δεκτές οι αιτιάσεις όλων αυτών των στελεχών της διοικήσεως όταν μάλιστα είχε προϋπάρξει και ένα εκτενές πόρισμα των ΕΕΔΔ.

2.      Ο τρόπος με τον οποίον εκτελούνται έργα και μάλιστα συγκοινωνιακά με ενδιαφέρει διότι είμαι οδηγός και ως εκ της εργασίας μου κινούμαι οδικώς στο δίκτυο της πόλης ειδικά αυτού που εξυπηρετεί εκτός σχεδίων οικισμών περιοχές  και θέλω να γνωρίζω αν η «παγίδα» που είχε στηθεί στον δρόμο Συκιάς Παλατιτσίων, διότι πρακτικά περί παγίδας επρόκειτο, υπάρχει πιθανότητα και ποια να ξαναεμφανισθεί στο οδικό δίκτυο της πόλης και των οικισμών της.

3.      Διότι επίκεινται εκλογές και  θα ζητηθεί από εμένα ακόμη μια φορά να αποφασίσω για το ποιόν των ατόμων που θα με εκπροσωπήσουν και η καλή λειτουργία του διοικητικού μηχανισμού είναι κάτι που το αναδεικνύει. Θέλω λοιπόν να γνωρίζω πως διοικείται η πόλη μου και αυτό θα μπορέσω να το καταλάβω από την αλληλουχία της αποδεικτικής διαδικασίας που ακολουθήθηκε. Αυτό δεν είναι υποχρεωτικά κακό. Αν δηλαδή ο έλεγχος υπήρξε επιεικής και δίκαιος θα δείξει μια ευγένεια και ηπιότητα που είναι χρήσιμες στην άσκηση διοίκησης.

Όλη η γνωμοδότηση (αλλά ανάποδα. Με μια μικρή ρύθμιση διορθώνεται) 

Ενημέρωση Τελικά διόρθωσα το κείμενο και κατέθεσα την αίτηση με                                ΑΠ 38342/23-10-17

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!