Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

Ένας φοβισμένος πολίτης, ένα εξώδικο κι ένα δίλημμα



Προχθές έμαθα ότι ο δήμος Βεροίας Δέχθηκε το παρακάτω εξώδικο από συμπολίτη μου. Τα σχόλια και το δίλημμά μου παρατίθενται στο τέλος του κειμένου



ΕΝΩΠΙΟΝ TOY ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥΤΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ, ΔΗΛΩΣΗ,ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Του Αγγέλογλου Ιωάννη του Θαλή

κατοίκου Βεροίας Μητροπόλεως 9
πρώην Δημοτικού Συμβούλου

τις το Δημοτικό Συμβούλιο τουΔήμου Βεροίας,
νόμιμα εκπροσωπούμενο από το Δήμαρχο
Βοργιαζίδη Κωνσταντίνο
και τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου
Τσαπαρόπουλο Πέτρο.

Η παρούσα εξώδικη αναφορά δεν θα ελάμβανε χώρα, -δεν θα υπήρχε λόγος-, αν στο Αξιότιμο Δημοτικό τις Συμβούλιο ο πρόεδρος κ .Τσαπαρόπουλος έδειχνε τον προσήκοντα σεβασμό στον κανονισμό, στο εθιμικό πρωτόκολλο και στο πρόσωπο του υπογράφοντος, όχι επειδή διετέλεσε συνάδελφος δημοτικός σύμβουλος, επικεφαλής συνδυασμού και υποψήφιος δήμαρχος, αλλά επειδή εκ του νόμου υποχρεούται να δίδει το λόγο είτε να θέτει το αίτημα στην κρίση του Σώματος είτε να αιτιολογεί την άρνησή του και να την ανακοινώνει·και στο παρελθόν,όχι μόνο δεν έπραξε τίποτε απ΄ όλα αυτά, αλλά αγνόησε και κώφευσε επιδεικτικά στο αίτημα απαξιώνοντας και περιφρονώντας πομπωδώς τον υπογράφοντα.
Παρακαλώ παρεμπιπτόντως, να μην εκληφθεί ως εχθρική πράξη η παρούσα εξώδικη αναφορά αλλά ως απόρροια αναγκαιότητας λόγω του κατ΄ εξακολούθηση αποκλεισμού του υπογράφο­ντος για λόγους που οι παροικούντες τα δημοτικά πράγματα γνωρίζουν καλώς.

Σήμερα το πρωί συναντήθηκα με τον δημοσιογράφο κ. Καρολίδη Δημήτριο στην οδό Μητροπόλεως, ο οποίος από το παράθυρο του αυτοκινήτου του μου γνωστοποίησε ότι τελεσφόρησε κάποια προσφυγή μου και ότι στο Δημοτικό συμβούλιο κατέφθασε καταλογισμός. Πρόλαβα και τον ρώτησα από ποιον το έμαθε και μου απάντησε ότι του το γνωστοποίησε ο Χατζηευστρατίου Νικόλαος (ο οποίος, ως γνωστόν, είναι μέλος τις Επιτροπής Διαβούλευσης). (Σχόλιο του blogger: όχι πλέον)

Μετά από μερικά λεπτά μου τηλεφώνησε ο τις ο κ.Χατζηευστρατίου ο οποίος μου ανήγγειλε κι τις τα ίδια για τον καταλογισμό και με ρώτησε αν είχα κοινοποιήσει την προσφυγή για την οποία έκανε λόγο τις ελεγκτές τις Δημόσιας Διοίκησης ή αλλού. Στην ερώτησή μου ποιος του το είχε πει, μου απάντησε ότι ήταν ο δημοτικό Σύμβουλος Γεώργιος Γουλτίδης.
Μέσω τις κοινού τις γνωστού, πολιτικού λειτουργού, επικοινώνησα με τον αντιδήμαρχο και πρόεδρο τις Οικονομικής Επιτροπής Ασλάνογλου Στέλιο,ο οποίος διαβεβαίωσε κατηγορηματικά ότι δεν γνωρίζει τίποτε περί αυτού και ότι στο Δήμο δεν διαβιβάστηκε τίποτε ανάλογο. 

Επικοινώνησε ο Χατζηευστρατίου με τον Δημοτικό Σύμβουλο Γουλτίδη, ο οποίος του είπε ότι όλα αυτά τα περί του καταλογισμού, τα έμαθε από τον Δημοτικό Σύμβουλο Αποστολόπουλο Αθανάσιο, ο οποίος ως γνωστό εκτελεί χρέη γραμματέα στο Δημοτικό σας Συμβούλιο. 

Τηλεφώνησα κι εγώ ο τις στον κ.Αποστολόπουλο Αθανάσιο ο οποίος όχι μόνο αρνή­θηκε να απαντήσει, αλλά απέφευγε ακόμη και να το συζητήσει προφασιζόμενος ότι ήταν στο Δικαστήριο. 

Μέχρι το βράδυ, ερωτήθηκα από τρεις τουλάχιστον συμπολίτες μου αν εί­ναι αλήθεια τα περί του καταλογισμού –μικρή είναι η πόλη τις-και τα ίδια άκουσα να συζητούν σε εμπορικό κατάστημα που γειτνιάζει με την οικία μου.

Επειδή τα ως ανωτέρω φημολογούμενα περί του καταλογισμού είναι θέ­ματα και αντικείμενα ποινικού ενδιαφέροντος ως ενδεχόμενες διαδόσεις ψευδών ειδήσεων που αφορούν το πρόσωπό μου,σύμφωνα με τα άρθρα 362 και 363 του ποινι­κού κώδικα,

επειδή ο υπογράφων είναι ήδη παθών από μέλος προηγούμενου Δημοτι­κού Συμβουλίου και μάλιστα από τη Δήμαρχο Χαρίκλεια Ουσουλτζόγλου η οποία παραπέμφθηκε ήδη σε δίκη με την κατηγορία τις συκοφαντικής δυσφήμισης και η οποία εκκρεμεί,

επειδή ψευδώνυμες και ανώνυμες καταγγελίες, προφορικές ή γραπτές απασχόλησαν αρνητικά και ταλαιπωρούν εισέτι τις φορές την κοινή γνώμη και την Εισαγγελία δυσχεραίνοντας την απονομή τις Δικαιοσύνης και τις δημοκρατικές διαδικασίες με ατελέσφορες και χρονοβόρες περισπάσεις και το Δημοτικό Συμβούλιο με ανώφελες, βλαπτικές και αντιαισθητικές διελκυστίνδες

και επειδή η ενδελεχής έρευνα από τη μεριά τις, θα αποτρέψει τυχόν παρε­νέργειες και αρνητικές εξελίξεις που θα βλάψουν την τιμή και την υπόληψη του Δημοτικού τις Συμβου­λίου, αλλά και την εμπιστοσύνη των πολιτών τις αυτό ως πρώτιστο αγαθό προστατευόμενο από το Σύνταγμα,

παρακαλώ,προκειμένου προλάβετε τις επιπτώσεις των προαναφερομέ­νων πράξεων των μελών του Συμβουλίου τις, για τις δικές τις εκ του νόμου ενέργειες.

Με τη ρητή επιφύλαξη κάθε άλλου δικαιώματός μου, αρμόδιος δικαστικός επι­μελητής παραγγέλλεται να επιδώσει νόμιμα τη παρούσα μου σ΄ τις τις τις οποίους απευθύνεται προκειμένου να λάβουν γνώση και για τις νόμιμες συνέ­πειες.

Βέροια 10.10.2017

Ο εξωδίκως αναφέρων και προσκαλών


ΑγγέλογλουΘ. Ιωάννης
Τα σχόλια μου. Είναι προφανές ότι τα παραπάνω γράφτηκαν από έναν φοβισμένο άνθρωπο. Έναν άνθρωπο που έκανε μια προσφυγή στην αποκεντρωμένη διοίκηση καταγγέλλοντας, στην πράξη, εξάλειψη βεβαιωμένων προστίμων με το τέχνασμα της αλλαγής του αντικειμένου της παραβάσεως. Καταγγέλλοντας δηλαδή μια χαριστική και παράνομη πράξη.
Τον είχα συγχαρεί δημόσια και εγγράφως γι’ αυτό. Μόνο που τελικά δεν ήταν έτσι. Ο προσφεύγων τα ήθελε όλα δικά του. Και τήρηση του Νόμου από τους άλλους και ανωνυμία για το εαυτό του. Δύσκολα πράγματα.
Το θέμα είναι τι κάνω πια εγώ. Το όνομά μου βρίσκεται σε ένα κείμενο που πήγε με δόξα και τιμή (με κλητήρα δηλαδή) στον Δήμο και κάποιοι άνθρωποι το κρατάνε για να με χλευάσουν ή τουλάχιστον να μου το κουνήσουν κάτω από την μύτη στην πρώτη ευκαιρία.
Το δίλημμα είναι βαρύ. Χύνεις το γάλα και μαλώνεις με την μισή πόλη και κυρίως με κάποιους ανθρώπους που κάποτε σε ευεργέτησαν κάνοντας μια προσφυγή στο Ελεγκτικό Συνέδριο ή κάνεις την πάπια (και την κότα συνεπώς);
Εδώ σε θέλω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!