Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Στρίβειν δια της προσφυγής.



Εδώ υπάρχει κείμενο Δημοτικού Συμβούλου στο οποίο προτείνεται στους Βεροιώτες να συμπαραταχθούν σε προσπάθεια ακύρωσης της απόφασης του ΔΣ για μονονδρόμηση της οδού Μητροπόλεως. 

Επειδή τον δρόμο που προτείνει ο κύριος Παπαγιάννης (ΓΠ), υποψήφιος Δήμαρχος της προηγούμενες εκλογές και νυν δημοτικός σύμβουλος, τον έχω περπατήσει αρκετές φορές πότε με επιτυχία και πότε με αποτυχία θεωρώ πως έχω το δικαίωμα να πω δυο τρεις κουβέντες.


Απ’ όλα όσα ο κ. ΓΠ παραθέτει το μόνον σαφές είναι η προσφυγή στον Γραμματέα της αποκεντρωμένης Διοίκησης. Γράφει λοιπόν. «Προσφεύγουμε άμεσα με ειδικές διοικητικές προσφυγές τόσο πολιτών όσο και φορέων ενώπιον του γενικού γραμματέα αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας- Θράκης …»  προσφυγές αυτού του τύπου θα δει κανείς εδώ εδώ εδώ κι εδώ. Ήταν δικές μου ενέργειες απέναντι στις μεθοδεύσεις  της Γέφυρας Κούσιου, την ύποπτη απόφαση να προσλάβουν έναν μελετητή να κάνει επιμετρήσεις λίγο πριν την δίκη για το έργο του Άνω Κάτω Σελίου, την αχαρακτήριστη εκπαραθύρωση 50 πολιτών που εκόμιζαν μια πρόταση στο δημοτικό συμβούλιο, και την περίεργη απόφαση να μετατρέψουν ένα παλιό νταμάρι κοντά στη Σφηκιά σε χωματερή μπάζων.
Φυσικά υπήρξαν και τρείς προσφυγές μου κατά αποφάσεων της οικονομικής επιτροπής για πληρωμή δικηγόρων που θα με κυνηγούσαν σε αστικά ή ποινικά δικαστήρια ή για να μου πάρουν την περιουσία μου ή απλά να με ταλαιπωρήσουν.. Ήμουν ενοχλητικός βλέπεις και έπρεπε να μου βουλώσουν το στόμα ή τουλάχιστον να αποθαρρύνουν άλλους για παρόμοιες δράσεις. Γι’ αυτές τις προσφυγές δεν παραθέτω links. Ήταν δική μου υπόθεση. 

Οι τύχες αυτών των προσφυγών ως επί το πλείστον ήταν μια απόρριψη πότε λιγόλογη όπου απλά με πληροφορούσαν ότι στερούμε εννόμου συμφέροντος, πότε φλύαρες. Υπήρχαν φυσικά και προσφυγές που έγιναν αποδεκτές αλλά αυτές ήσαν κυρίως οι ενστάσεις μου κατά των αποφάσεων της οικονομικής επιτροπής που αναφέρθηκαν. Μέχρι το καλοκαίρι του 2014 οι δημοτικοί σύμβουλοι δεν είχαν δικαίωμα να καταθέσουν προσφυγές κατά αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου στο οποίο συμμετείχαν. Τώρα έχουν. 

Μέσα σ’ αυτό το στενό και αδύναμο πλαίσιο ο ΓΠ έρχεται κομίζοντας το υπερόπλο του: Θα κάνει λέει προσφυγές κατά της αποφάσεως της μονοδρόμησης στον γραμματέα της αποκεντρωμένης. Οι υστεροβουλίες του είναι τόσο φανερές που καταντούν έως και συμπαθείς. Δεν αποτελούν όμως λύση.  
Βέβαια ήταν ο ίδιος άνθρωπος που δήλωνε υπαινισσόμενος ότι είναι αυθεντία πως η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας δεν πρέπει να υλοποιηθεί. Το έπραξε μάλιστα και σε προεκλογική περίοδο. Τώρα απλά το ξέχασε και καλεί πολίτες να υπογράψουν κάτω από κείμενα τα οποία απ’ ότι φαίνεται προτίθεται να τα συντάξει αυτός.

Υπάρχει όμως κάτι που σαν Νομικός θα μπορούσε να πράξει ο ίδιος. Να συντάξει και να καταθέσει προσφυγή κατά της απόφασης του ΣτΕ. Όχι σαν δικηγόρος αλλά σαν πολίτης. Τότε θα τον παραδεχόμουν εγώ και οι υπόλοιποι συμπολίτες μου. 

Αλλιώς …, άσε μας κουκλίτσα μου, που λένε και στις επιθεωρήσεις.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!