Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Συμπεριφορές ανθρώπων


Ένας καλός τρόπος να σταματήσεις έναν καυγά είναι να δείξεις την αποφασιστικότητά σου. Η τακτική είναι πανάρχαια στο ανθρώπινο είδος.  Φυσικά την είχαμε μάθει καλά από τότε που ήμασταν ακόμη ζώα. Τα σκυλιά για παράδειγμα πριν αρχίσουν να δαγκώνονται δείχνουν τα δόντια τους, οι ιπποπόταμοι το άνοιγμα του στόματός τους, κάποιοι πίθηκοι τα γεννητικά τους όργανα, γαστερόποδα το χρώμα τους και πάει λέγοντας.  

Εκτίμηση κόστους εμπλοκής
Αυτό πήγα να κάνω κι εγώ σήμερα στην Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Βεροίας. Στοχεύοντας τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών έκανα μια απόπειρα να του δείξω τα αγκάθια μου, τα επιχειρήματά μου δηλαδή, προκειμένου να του δώσω την δυνατότητα να αναλογιστεί το κόστος της εμπλοκής και να βρει μια αξιοπρεπή  διέξοδο και για τους δύο μας. Για όσους δεν ξέρουν πρόκειται για μια αγωγή και μια μήνυση που κατέθεσε εναντίον μου ομού μετά της πρώην δημάρχου, του πρώην και νυν προέδρου του δημοτικού συμβουλίου και ενός πρώην γενικού γραμματέα.  Ο λόγος ήταν ένα δημοσίευμά μου την 30 12 13 εδώ.
Εντροπή και εντροπία
Η αντίδραση του αντιδήμαρχου ήταν να σηκωθεί και να φύγει. Κατάλαβα από την πρώτη στιγμή γιατί το έκανε. Η ντροπή ήταν ο λόγος. Πέρα για πέρα ανθρώπινο αν σκεφτεί κανείς ότι θα ήταν υποχρεωμένος να ακούει το πόσο θλιβερές ήταν οι επιδόσεις του σε ένα έργο που ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Όμως η ντροπή προέρχεται από την εντροπή. Την Εν τροπή, την στροφή προς τα μέσα, το κλείσιμο στον εαυτό μας. Αυτό όμως στους ενήλικες είναι καταστροφικό.
Τα κλειστά συστήματα είναι καταδικασμένα να καταρρεύσουν.

2 σχόλια:

  1. Πηγαν να γίνουν μαγκες με τα λεφτα των κορόιδων...
    Η μάλλον, να φοβίσουν επίδοξους μιμητές σου...
    Τώρα, σιγά μη βάλλουν το χέρι στη δικιά τους τσέπη.
    Σκέψου, μήπως να τους τρέξεις εσύ στα δικαστήρια για ηθική βλάβη, ψυχική οδύνη 'η κάτι τέτοιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το έχω ξαναπεί. Πιθανώς και σε σένα. Η αντίδρασή τους είναι ένα μέρος του τιμήματος της ενασχόλησής μου με τα κοινά. Κάτι σαν να σε τσιμπάνε κουνούπια το καλοκαίρι επειδή δεν έβαλες σήτες και ήθελες να ακούς τα τζίτζικα έξω. Κάνεις μήνυση στα κουνούπια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!