Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Επιτροπή ποιότητας ζωής: Συνέχεια, όπως συνήθως

Πριν ένα μήνα ακριβώς 15 Οκτωβρίου δηλαδή το πρωτοδικείο αθώωσε 10 δημοτικούς συμβούλους του Δήμου της Βέροιας, που κατηγορούνταν για παράβαση καθήκοντος. Λεπτομέρειες και πρώτες σκέψεις αμέσως μετά την δίκη εκφράστηκαν εδώ.
  
Η ώρα όμως της πράξης δεν αργεί, όπως πάντα. Και δεν αργεί γιατί όλη αυτή η φασαρία που περιγράφεται εδώ εδώ και εδώ δεν έγινε από μέρους μου για να δω κάποιους συμπολίτες μου που ανέλαβαν δημόσια καθήκοντα μέσω της ψήφου των πολιτών της Βέροιας να καταδικάζονται ή να αθωώνονται. Για την ακρίβεια ούτε καν να δικαστούν θα επιθυμούσα. 


Αυτό που ζητούσα, και δυστυχώς δεν έγινε, ήταν το να συμμαζευόταν κάποιοι επιχειρηματίες καφετζήδες (καφερετιάδες έστω)  που άπλωσαν σαν χταπόδια τα μαγαζιά τους στα προκήπια, τα έφραξαν και τα έκαναν μεγαλύτερα και πιο αποδοτικά. Παράνομα πάντα. Ούτε και οι καφετζήδες μου φταίξανε. Απλώς η δραστηριότητά τους αυτή είναι επικίνδυνη για την σωματική ακεραιότητα των θαμώνων τους. 

Η όλη προσπάθεια έγινε για να αρθεί αυτός ο κίνδυνος. Αυτή η βλάβη όπως την χαρακτηρίζουν οι νομικοί. Η βλάβη δεν άρθηκε, εγώ δεν μπορούσα να ξαναπώ τα παράπονά μου από την αρχή σε κανέναν από τους τοπικούς φορείς εξουσίας, οπότε έκανα μια βόλτα και κατέθεσα μια αναφορά στην Εισαγγελία Εφετών στη Θεσσαλονίκη. Αν ερωτηθώ τι πρόκειται να συμβεί ή τι ελπίζω να συμβεί θα απαντήσω τίποτε ή σχεδόν τίποτε. 

Το γιατί αφιέρωσα τώρα ένα ολόκληρο πρωινό, αυτό είναι κάτι που ούτε κι εγώ ξέρω…

Το κείμενο πάντως βρίσκεται εδώ και όποιος θέλει μπορεί να το διαβάσει. Πιστέψτε με, δεν έχει να κερδίσετε και τίποτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!