Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Στον Μαρινόπουλο οδηγοί μου στον Μαρινόπουλο...



Έχω ήδη και το τοπογραφικό της άδειας περίφραξης του κέντρου Αθλητικών εγκαταστάσεων κάτω από την οδό Στρατού στη Βέροια. Πρόκειται για το τοπογραφικό του επονομαζόμενου υπαίθριου χώρου στάθμευσης του δήμου Βεροίας.  Θα το σκανάρω και θα το βγάλω σε διάφορες μορφές προκειμένου να γίνει προσβάσιμο απ’ όλους όσους θέλουν να το αναπαράξουν. Από Πέμπτη 17/10/13. Την 16/10 έχουμε τοπική γιορτή.

Για την ιστορία πληροφορώ ότι πρόκειται για καμιά ογδονταριά θέσεις με πρόσβαση από την Στρατού και μερικές ακόμη (ούτε δέκα) με πρόσβαση από τον δρόμο για …τις Σαραντόβρυσες.

Δεν είχα αντιληφθεί το μέγεθος της απόσταση από το κέντρο όταν η γυναίκα μου με ρώτησε «Γιατί δεν παρκάρουν στον Μαρινόπουλο;» Η απάντηση ήταν γιατί είναι πολύ μακριά, για να καταλήξω μετά από λίγη σκέψη στην διαπίστωση ότι οι δυο χώροι είναι απλά δίπλα.

9 σχόλια:

  1. Νίκο καλημέρα.
    Η Δημοτική Αγορά φθίνει συνεχώς και σταθερά.
    Θεωρείται ένα αποτυχημένο έργο.
    Είναι στο κέντρο της πόλης.
    Έχει είσοδο-έξοδο.
    Σαν μηχανικός που είσαι, μετατροπή σε πάρκινγκ έτσι όπως είναι δομημένη, έχει πιθανότητες να γίνει?
    Πιο πολλά θα εισπράτει ο Δήμος, πιο άνετα... θα εισπράτει (σίγουρα λεφτά) και θα ανασάνει η πόλη από ατάκτως εριμμένα αυτοκίνητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ' αρχήν τεχνικά γίνεται.Δεν χρεθάζεται στατική ενίσχυση και απαιτεί μόνον ισχυρή και διόλου φθηνή παρόλα αυτά πυρασφάλεια.
      Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν ενοικιαστήρια. Τι θα γίνει μ' αυτά:

      Διαγραφή
    2. Ιδιόχρηση από τον Δήμο.

      Δόξα τω Θεό κενά μαγαζιά υπάρχουν άφθονα ώστε να μεταστεγαστούν οι επαγγελματίες της Δημ. Αγοράς.
      Σίγουρα θα υπάρξει μία αναστάτωση, μια γκρίνια, ίσως και νομικές ενέργειες... αλλά μπρος το γενικό καλό που επικαλείται συχνά-πυκνά ο Δήμος?
      Επί προσθέτως ένα πάρκινγκ εκεί θα τονώσει καίρια την αγορά, θα υπάρχει μικρότερη διαρροή σε πολυκαταστήματα ενώ θα "κρατήσει" πιο άνετα μερικούς παραπάνω ξένους (τουρίστες) στην αγορά και στην πόλη.
      Με λίγα λόγια όταν οι συνθήκες και το περιβάλλον είναι φιλικό η πόλη θα κρατήσει περισσότερο κόσμο και ίσως να αρχίσει να ξεφεύγει από την παρατεταμένη μιζέρια που την χαρακτηρίζει σε σχέση με άλλες επαρχιακές πόλεις...

      Τέλος κάτω απο την Δημ. Αγορά λειτουργεί εδώ και χρόνια ιδιωτικό πάρκινγκ που είναι κορεσμένο ή ακριβό...
      Με κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική από τον Δήμο οι τιμές θα πέσουν, θα απορροφηθούν περισσότερα οχήματα και μετά αν θέλουν ας κάνουν όλο το κέντρο πεζόδρομο!!!
      Αλλά είπαμε, εδώ πάμε ανάποδα... ενώ αν έχεις μια πρόταση τρως πόρτα από το Δημ. Συμβούλιο.

      Διαγραφή
    3. Ευλογοφανές. Παραλείπει όμως μια σημαντική παράμετρο: Hondos center

      Διαγραφή
    4. Και ο χόντος μαγαζί είναι σαν όλα τα άλλα... που εμπίπτουν στην ιδιόχρηση.
      Ξέρω ότι είσαι υπέρμαχος της ιδιωτικής πρωτοβουλίας αλλά πάντα υπάρχει και η άλλη... όψη.
      Εξάλλου ο κόσμος δεν είναι τέλειος!
      Θα μου πεις πως μπορεί να γίνει η μετατροπή και μετά να πάει σε ιδιώτη.
      Ή να το φτάξει πάρκινγκ ιδιωτης κατόπιν συμφωνίας με τον Δήμο.
      Πιθανολογώ όμως πως τότε δεν θα είναι φθηνό και ελκυστικό το εισητήριο... και έτσι θα συνεχίζεται το μπάχαλο της στάθμευσης.

      Πάντως είτε έτσι είτε αλλιώς θα ήταν ότι πιο βέλτιστο για την πόλη και τους κατοίκους της.

      Τώρα που τα λέμε τόσα χρόνια αν ο Δήμος μάζευε τα λεφτά από τα τροχαία πρόστιμα και την αγορά καρτών στάθμευσης υπερ της κατασκευής χώρων στάθμευσης, θα είχε από χρόνμια λύσει το θέμα.
      Προτιμούσε όμως να φτιάχνει εύηχες πόλεις κ.α άλλα καλλιτεχνικά ή με μηδενικό συντελεστή ανταποδοτικότητας.
      Γι' αυτό και ο Νίτσε έλεγε πως τις παρακμάζουσες και διαφθερμένες κοινωνίες δώσε τις άρτο και θεάματα για να το βουλώσουν...
      Τελευταία κόπηκε ο άρτος... αλλά τα θεάματα ζούνε και βασιλεύουν.

      Διαγραφή
    5. Στην περίπτωση που αρθούν τα εμπόδια οφείλει να δωθεί με στενό και προσεκτικό συμβόλαιο και ανοικτές διοαδικασίες δημοπράτησης το έργο σε ιδωτικά κεφάλαια. Τότε το ενοίκια θα είναι φθηνότερο και ο λόγος είναι απλός. Θα λείψουν τα λαδώματα, οι κακές μελέτες και η αδιαφορία που συνοδεύει την δημόσια μορφή διοίκησης. Το αρχικό κόστος της επένδυσης θα είναι χαμηλό και η απόδοση κεφαλαίου υψηλότερη. Πρόσθετα όσο περισσότεροι καταναλώτές τόσο χαμηλότερη τιμή και το αντίστροφο όσο χαμηλότερη η τιμή τόσο περισσότεροι οι χρήστες του parking.
      Τι δεν καταλαβαίνεις;

      Διαγραφή
    6. Δεν είναι πάντα έτσι.
      Η πόλη έχει πλέον όψη κυψέλης. Σε τόσο λίγο χώρο τόσα πολλά αυτοκίνητα.
      Αν το πρόβλημα αρχίσει - που θα αρχίσει - να ομοιάζει με του... Τόκιο, οι τιμές του πάρκινγκ που θα "επιβάλλουν" οι ιδιώτες, θα ανέβουν!
      Προσφορά και ζήτηση.
      Κανείς βλάκας μαγαζάτορας έαν δει ότι το "μαγαζί" έχει κόσμο δεν ρίχνει τις τιμές.
      Αφου πουλάει!

      Όσο γι' αυτά που περιέγραψες σαφώς ισχύουν αλλά άλλοι φταίνε γι' αυτό.
      Φταίνε φυσικά οι ελέγχοντες που "αφήνουν" τα φαινόμενα διαφθοράς να βρίσκουν έδαφος.
      Και όλα, επι του προκειμένου, ξεκινάνε από κάτι πολύ απλό:

      Δικαίωμα εκλογής αιρετών μέχρι και δύο τετραετίες...

      Διαγραφή
  2. Η λύση για τη στάθμευση αυτοκινήτων λέγεται αύλειος χώρος Αγ. Αντωνίου. Δυστυχώς ο μελετητ'ής της ανάπλασης αλλά και η Δημοτική αρχή δεν το πήραν χαμπάρι και χάθηκε η ευκαιρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιθανές έως βέβαιες αρχαιότητες. Ιδιωτικό οικόπεδο. Αντίδραση της εκκλησίας

      Διαγραφή

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!