Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Γέφυρα Κούσιου: Διαβάζοντας την αγωγή της ΧΟΓ κλπ (8). Οι ενάγοντες



Τελειώνοντας την ενασχόλησή μου με το κείμενο της αγωγής που κατέθεσαν εναντίον μου οι ΧΟΓ-ΛΑ-ΤΣΙΛ-ΤΗΛ, και με την οποία μου ζητάνε 50.000 € ο καθένας τελικά, θα ασχοληθώ με τους ενάγοντες  μεταφέροντας και σχολιάζοντας αποσπάσματα της αγωγής. Όχι πως δεν υπάρχουν κι άλλα πράγματα που μπορούν να σχολιαστούν στην αγωγή αλλά διαπίστωσα ότι από τη μια το έχω παρακάνει συν το ότι βαρέθηκα κιόλας.

ΕΠΕΙΔΗ η πρώτη από εμάς Δήμαρχος Βεροίας είμαι υπόλογος για την δωρεά των αδελφών Κούσιου, σχετικά με την ανέγερση της γέφυρας, έχοντας την συνολική ευθύνη όλων των δημοτικών συμβούλων θεωρώ ότι προσβάλλομαι τα μέγιστα ότι εγώ δωροδοκήθηκα από τον εργολάβο-ανάδοχο της γέφυρας.

ΕΠΕΙΔΗ ο δεύτερος είναι αρμόδιος  αντιδήμαρχος τεχνικών του Δήμου Βεροίας έχοντας την ευθύνη του όλου έργου και των υπηρεσιών που κινούν την όλη διαδικασία [απαντήσεις ενστάσεις συντάξεις υπομνημάτων επιτροπές κλπ] θεωρώ ότι προσβάλλομαι τα μέγιστα, αφού καταλήγει η δήλωση του πρώτου εναγόμενου  ότι είναι δεδομένο ότι εγώ δωροδοκήθηκα από τον εργολάβο ανάδοχο της γέφυρα.

ΕΠΕΙΔΗ ο τρίτος από εμάς ως πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου θεωρώ ότι προσβάλλομαι τα μέγιστα, αφού καταλήγει η δήλωση του πρώτου εναγόμενου ότι είναι δεδομένο ότι εγώ δωροδοκήθηκα από τον εργολάβο-ανάδοχο της γέφυρας. Με προσβάλλει διότι ως πολίτης για δεκαετίες έχω συμμετάσχει σε αγώνες για την δημοκρατία, έχω υπηρετήσει τον δημότη με προσφορά σε δημοτικά ιατρεία και δεν επιτρέπω τον κάθε ένα να με προσβάλλει με αυτόν τον τρόπο.

ΕΠΕΙΔΗ Ο τέταρτος από εμάς είμαι πρόεδρος της διαχειριστικής επιτροπής που ορίστηκε με την πράξη της δωρεάς και έχω την υποχρέωση  λογοδοσίας προς τον επιζώντα σήμερα Εμμανουήλ Κούσιο, Έχω ορισθεί με πράξη από τα 2 αδέλφια και ο ορισμός μου έγινε εξ αιτίας της απολύτου εμπιστοσύνης στο πρόσωπό μου, εμπιστοσύνη που καθοδηγεί κάθε ενέργεια μου. Θεωρώ ότι προσβάλλομαι τα μέγιστα, αφού καταλήγει η δήλωση του πρώτου εναγόμενου ότι είναι δεδομένο ότι εγώ δωροδοκήθηκα από τον εργολάβο-ανάδοχο της γέφυρας.

ΕΠΕΙΔΗ για την σκόπιμη προσβολή της προσωπικότητας μας από τους εναγόμενους-γνώστες της αναλήθειας των όσων διέδωσαν-θα πρέπει να υποχρεωθούν δικαστικά πλέον στην μας από τους εναγομένους-γνώστες της αναλήθειας των όσων διέδωσαν- θα πρέπει να υποχρεωθούν δικαστικά πλέον στην καταβολή ποσού των 49.960.00€ με τους νόμιμους τόκους σε ολόκληρο ο καθένας στον καθένα των εναγόντων, για τους παραπάνω λόγους [έχει ήδη κατατεθεί έγκληση σε βάρος των εναγομένων με δήλωση πολιτικής αγωγής για 40€ με επιφύλαξη αναζήτησης του υπολοίπου ποσού ενώπιον των πολιτικών δικαστηρίων].

ΕΠΕΙΔΗ τρίτος των εναγόντων [Τηλ. Χατζηαθανασίου] δηλώνει ότι δεν στρέφει την αγωγή αποζημίωσης του σε βάρος του υπεύθυνου της ανάρτησης-δεύτερου εναγόμενου.  (χατηράκια;)

Συνεχίζει το κείμενο με νομικά πράγματα με τους ενάγοντες να ζητάνε από τον blogger 200.000 € στο σύνολο και να ισχυρίζονται ότι θα τα δώσουν στο κοινωνικό παντοπωλείο.

Ας τα δούμε από την αρχή. 

Πρώτα απ’ όλα γιατί τόσα πολλά λεφτά; Στα αστικά δικαστήρια όσο παραπάνω είναι το διεκδικούμενο ποσό τόσο περισσότερα τα παράβολα αμοιβές και διάφορα χαρτόσημα. Για να το κάνουμε συγκεκριμένο η αγωγή αυτή έχει κόστος και για τους τέσσερεις κοντά 20.000 € και αυτά πρέπει να τα πληρώσει ο Δήμος. Έτσι αποφάσισε η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Βεροίας. Άλλα 15.000 € αντιστοιχούν στη δίωξη του Καρολίδη.  Ναι η οικονομική επιτροπή αποφάσισε να δώσουν οι δημότες  35.000 € για δικαστικά έξοδα προκειμένου να διωχθούν δύο δημότες που είπαν την γνώμη τους. Αυτό ακούγεται σαν μεταφορά πόρων. Κάτι σαν από τους πολλούς στους λίγους, μέσα από την ιδιαίτερη οπτική των αρχόντων της πόλης μας, πάντα. 

Ας έρθουμε τώρα στους ενάγοντες. Για να θυμηθούμε τι είχε γραφτεί. Ο ισχυρισμός ήταν πως ο εργολάβος είναι έτοιμος να μας αφήσει παίρνοντας μαζί του και την εγγυητική επιστολή των 600.000€ επειδή κάποιοι δημοτικοί σύμβουλοι (17 τον αριθμό) έδιναν και ξανάδιναν παρατάσεις αποσείοντας τελικά την υπαιτιότητά του. Τον απήλλαξαν με παρατάσεις χοντρικά.  Το γεγονός αυτό δημιούργησε εύλογα ερωτήματα τα οποία διατυπώθηκαν. Τις παρατάσεις τις εισηγείτο η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου. Τρεις έως τέσσερις άνθρωποι δηλαδή. 

Μέσα στους 17 ήταν και ο κ. Λαζαρίδης (ο οποίος επιπρόσθετα εισηγείτο σαν πολιτικός προϊστάμενος της Τεχνικής Υπηρεσίας) και ο κ. με τους αγώνες για την δημοκρατία. Ούτε η κ Δήμαρχος πολλώ δε μάλλον  ούτε ο κ. Τσιλογιάννης ψήφιζαν. 

Μετά από αυτά πως γίνεται να μου κάνουν μήνυση από τους εικοσιένα που ενεπλάκησαν στην ιστορία μόνον οι δύο και ταυτόχρονα στους μηνυτές να προτίθενται και άλλοι δύο από το πουθενά; 

Δεν ξέρω.

2 σχόλια:

  1. Γιατί δεν εξετάζεις και το άλλο ενδεχόμενο;
    Οι αμοιβές ειδικών συμβούλων των δημάρχων έχουν μιεωθεί πάρα πολύ... Όπως επίσης και όλες οι αμοιβές των παρα-τω-δήμαρχω στελεχών...
    Δεν αποκλείεται, τέτοιου τύπου διώξεις, να είναι κάτι σαν αντιπαροχή, για τις μειωμένες μηνιαίες αμοιβές.
    Ρώταω και το άλλο... Αν τελικά αποσύρουν την αγωγή, που αυτό θα κάνουν, τα παράβολα τι θα γίνουν; Θα επιστραφούν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατατέθηκε ατελώς. Περιμένουν να τελεσιδικήσει η απόφαση της οικονομικής επιτροπής εναντίον της οποίας έγινε προσφυγή.

      Διαγραφή

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!