Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Καθαρίζοντας το θολό τοπίο.

(.... Όσο μπορώ)

Ακούγοντας μια τρομακτική φήμη έχεις δύο εναλλακτικές. Ή να κάνεις μια έρευνα με σκοπό να πάρεις απαντήσεις καθαρές και δημόσιες ή να αρχίσεις να γυρνάς από καφενείο σε καφενείο αναπαράγοντάς την. Το δεύτερο είναι σχηματικό. Υπάρχουν εδώ και χρόνια πολύ πιο καταστροφικοί τρόποι να ξεκατινιαστείς. Η τεχνολογία μάλιστα τώρα τελευταία τους έχει κάνει ιδιαίτερα σφοδρούς.

Έτσι όταν μου είπε κάποιος στο τηλέφωνο πως κυκλοφορεί μια φήμη πως τα
τελευταία έξη μέτρα των βάθρων (στύλων) του έργου της γέφυρας Κούσιου έχουν ελλιπή οπλισμό διάτμησης (τα γνωστά τσέρκια) έκανα ήταν η παρακάτω αίτηση στον Δήμο.


Πληροφορήθηκα το Σαββάτο 08 11 14 από στέλεχος του ευρύτερου Δήμου πως ο προϊστάμενος της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Βεροίας έστειλε στον Δήμαρχο της πόλης της Βέροιας επιστολή την οποία πληροφορεί πως στα τελευταία 6 μέτρα των πυλώνων του υπό διακοπήν έργου της Γέφυρας Κούσιου έχουν ελλιπείς οπλισμούς διατμήσεως και, απ’ ότι θα μπορούσα να συμπεράνω, θα εμφανίζει πρόβλημα συνολικής αντοχής μετά την κατασκευή της.

Η φήμη είναι πολύ βαριά για να μην την διερευνήσω. Είμαι μηχανικός και κάτι τέτοιο αντανακλά, καθόλου θαμπά θα προσέθετα, και πάνω σε μένα τον ίδιο. Γι’ αυτό λοιπόν ζητώ από τον Δήμαρχο της πόλης μου:

Ή να διαψεύσει κατηγορηματικά την φημολογούμενη κακοτεχνία

Ή να μου δώσει αντίγραφό της αφού πρόκειται περί δημόσιου εγγράφου το οποίο έχει υποχρέωση να χορηγή κάθε δημόσια υπηρεσία.

Επίσης προσθέτω ότι με βάση τον ορισμό του τι είναι διοικητική πράξη (και έγγραφο) στον 2690/99 η επιστολή αυτή δεν είναι παρά ένα υπηρεσιακό σημείωμα και ως τέτοιο οφείλουν οι Υπηρεσίες των οποίων προΐστατε ο Δήμαρχος  να μου δώσουν αντίγραφο. 

Όσον αφορά σε κάτι περίεργες αιτιάσεις που ακούγονται τώρα τελευταία από στελέχη του δήμου περί υποχρέωσής μου να παρουσιάζω το εύλογο του ενδιαφέροντός μου παρακαλώ το Δήμαρχο της πόλης μου να μην τις χρησιμοποιήσει χωρίς να δει ο ίδιος προσεκτικά τον Νόμο 
(αρ πρωτ 56548/11-11-14)


Πιστεύω ότι ο δήμαρχος της πόλης μου θα εκτιμήσει την ειλικρίνεια των προθέσεών μου και θα με απαντήσει δημόσια.

Για το καλό όλων μας.

8 σχόλια:

  1. Αν τελικά είναι αλήθεια, ο επιβλέπων μηχανικός του Δήμου τι ευθύνες μπορεί να έχει;
    Απο συνέπειες;
    Υπάρχει περίπτωση να περάσει απ το ταμείο ανεργίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας περιμένουμε.
      Το χειρότερο που μπορούμε να κάνουμε στη φάση της αναμονής είναι να τροφοδοτήσουμε άσκοπη ένταση.

      Διαγραφή
  2. Την άλλη την φήμη την άκουσες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο έργολάβος λέει, κατέθεσε αγωγή και ζητάει 1εκ. και κάτι ψιλά από τον Δήμο.
    Δεο το άκουσες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φρέσκια αγωγή, κανονική και φωτογραφίες, και απ'όλα.
    Αφιχθείσα πριν λίγες μέρες!!!
    έχεις μείνει πίσω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!