Του Ιωάννη Δαμ. Ακριβόπουλου
Υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου με τον
συνδυασμό του
Κώστα Καραπαναγιωτίδη.
Θα γίνει σιγά - σιγά εμφανές στον πολύ κόσμο και στους
αιρετούς, ότι οι πόλεις για να επιβιώσουν και να ανθήσουν θα πρέπει να
οργανωθούν ως πόλεις-κράτη κατά τα αρχαϊκά πρότυπα εκτός της άμυνας.
Αυτή είναι και η πεμπτουσία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Αυτή είναι και η πεμπτουσία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Κάτι βέβαια που δεν θέλει η κεντρική διοίκηση ειδικά στην Ελλάδα για πολλούς λόγους...
Κάτι που ισχύει, άσχετα αν δεν ακούγεται, σε πολλές προηγμένες πόλεις του εξωτερικού.
Πόλεις απεξαρτημένες από την κεντρική εξουσία είτε εγχώρια είτε ευρωπαική (βλ. κοινοτικές χρηματοδοτήσεις) που ολοένα θα μειώνει τα κονδύλια, τις επιχορηγήσεις και το προσωπικό...
Πόλεις με καθαρά δική τους οικονομική, ενεργειακή (φωτοβολταικά πάρκα, ενέργεια από σκουπίδια, μικρά υδροηλεκτρικά, αιολική παραγωγή, γεωθερμία) και περιβαλλοντική ανάπτυξη ακόμα και εκπαίδευση.
Πόλεις στηριγμένες από τους δημότες τους, τοπικές αυτοδιοικήσεις στηριγμένες στους δικούς τους πόρους αφιερωμένες στην ευημερία των ίδιων τους των δημοτών.
Αν δεν γίνει κάποτε αυτό, όλο και θα μειώνεται το συνολικό επίπεδό τους με άμεσο αντίκτυπο τη δυσπραγία, την κακομοιριά, τη μιζέρια, την ανεργία, την υποβάθμιση της ζωής και των περιουσιών των δημοτών.
Διότι απλά σε μια πόλη που ολοένα φθίνει, θα απαξιώνονται και οι ιδιωτικές περιουσίες ενώ οι απώλειες σε έμψυχο δυναμικό εν καιρώ θα είναι τεράστιες λόγω εσωτερικής και εξωτερικής μετανάστευσης προς αναζήτηση καλύτερης τύχης.
Δεν είμαι μηχανικός, δεν είμαι τεχνοκράτης.
Είμαι ένας απλός ταπεινός δημότης που θέλει να
προτείνει.
Από κει και πέρα υπάρχουν κατάλληλοι άνθρωποι που θα
επεξεργαστούν τα παρακάτω και ίσως βγει κάτι καλό για την πόλη και τους δημότες
της.
@Ενεργειακοί πόροι:
Κακά τα ψέματα ο ηλεκτρισμός είναι η πιο απαραίτητη μορφή
καταναλωτικής ενέργειας.
Πρέπει σαν πόλη να επιμείνουμε εκεί.
Εξ' άλλου η απελευθέρωσή της από το μονοπωλιακό καθεστώς είναι προ των πυλών.
Δεν θα ήταν άσχημο να γίνει ο Δήμος ένας τοπικός παίκτης ακόμα και μέσω μιας ανάλογης Δημοτικής Επιχείρησης ή επέκτασης της ΔΕΥΑΒ!
Πρέπει σαν πόλη να επιμείνουμε εκεί.
Εξ' άλλου η απελευθέρωσή της από το μονοπωλιακό καθεστώς είναι προ των πυλών.
Δεν θα ήταν άσχημο να γίνει ο Δήμος ένας τοπικός παίκτης ακόμα και μέσω μιας ανάλογης Δημοτικής Επιχείρησης ή επέκτασης της ΔΕΥΑΒ!
Έτσι θα έχει και την δυνατότητα να προσφέρει ακόμα και
δωρεάν ρεύμα σε ευπαθείς ομάδες ενώ αν μη τι άλλο θα περιοριστούν δραστικά τα
λειτουργικά κόστη των δημοτικών
υπηρεσιών και φορέων.
Μάλιστα αυτό πρέπει να είναι έργο άμεσης προτεραιότητας πριν εκλείψουν τα "τσάμπα" λεφτά του ΕΣΠΑ...
Πρέπει λοιπόν να βιαστούμε ώστε να μην χαθούν και άλλες 10ετίες ή αν θέλετε, να μην υπάρξουν άλλες χαμένες 4ετίες...
Μάλιστα αυτό πρέπει να είναι έργο άμεσης προτεραιότητας πριν εκλείψουν τα "τσάμπα" λεφτά του ΕΣΠΑ...
Πρέπει λοιπόν να βιαστούμε ώστε να μην χαθούν και άλλες 10ετίες ή αν θέλετε, να μην υπάρξουν άλλες χαμένες 4ετίες...
Προτείνω την εκμετάλλευση του Τριποτάμου για την παραγωγή
ηλεκτρικής ενέργειας μέσω ΜΗΥΣ δηλαδή μικρών υδροηλεκτρικών σταθμών. Άλλες
προηγμένες χώρες διαθέτουν χιλιάδες τέτοιους σταθμούς στις επικράτειες τους.
Μια δράση που θα έχει και άλλες
ωφέλειες:
1.Αντιπλημμυρική προστασία.
2. Δημιουργία μικρών τεχνητών λιμνών που θα προσφέρουν
πολλές ευκαιρίες στο δημότη για παράλληλες δράσεις (περιβαλλοντικές,
διασκέδασης, περιήγησης, ξεκούρασης ακόμα και επαγγελματικές) αλλά που θα προκαλέσουν και ανοδικές τάσεις στην
επισκεψιμότητας της πόλης.
Επίσης οι λίμνες αυτές θα προκαλέσουν αύξηση της
βιοποικιλότητας ενώ θα αποτελέσουν πνεύμονες δροσιάς και οξυγόνου για την πόλη.
@Εξοικονόμηση ενέργειας:
Ενεργειακές αναβαθμίσεις δημοτικών κτηρίων, σχολείων κ.τ.λ
μέσω υλικών που δύναται να προσφέρει η
σημερινή τεχνολογική επάρκεια και οι θεωρίες και δράσεις περί
βιοκλιματικότητας.
Ένα πολύ απλό παράδειγμα, φωτισμός οδών με αυτοτροφοδότηση
λαμπτήρων led μέσω
ενσωματωμένου στον πυλώνα ,συστήματος φωτοβολταϊκού πάνελ/μπαταρίας όπου είναι
εφικτό.
Προμήθεια μηχανών παραγωγής βιοντήζελ για την κίνηση του
δημοτικού στόλου οχημάτων.
Τηγανέλαια, ορυκτέλαια κ.τ.λ θα μπορούν να μετασχηματισθούν
σε καύσιμο για τα δημοτικά οχήματα.
Επικουρικά ήδη υπάρχουν
εταιρίες που προμηθεύουν τηγανέλαια με κόστος περί τα 0,60€/λίτρο.
Αν το μέτρο επιτύχει και υπάρχει επάρκεια, θα μπορούσε ο
Δήμος να προμηθεύει ακόμα και νοικοκυριά με φθηνό βιοκαύσιμο για τις ανάγκες
θέρμανσης ευπαθών ομάδων συμπολιτών μας.
Γενικότερα η κεντρική ιδέα είναι ο Δήμος να λειτουργεί σαν
ένα νοικοκυριό, σαν μια μεγάλη οικογένεια, ώστε να μπορέσει μέσω έξυπνων
δράσεων να έχει ισοσκελισμένο προϋπολογισμό με άμεσο επακόλουθο το κοινωνικό
έργο.
@Τουρισμός:
Οπωσδήποτε
ανασυγκρότηση της περιοχής του Βήματος του Απ. Παύλου με δημιουργία
πεζοδρόμησης ή ημιπεζοδρόμησης, συντριβανιού και σύνδεση με το πάρκο στα
Παπάκια.
Στην πλατεία Ωρολογίου κατασκευή διαγώνιων φυλασσόμενων ηλεκτρονικά εσοχών (με
μπάρες) , ώστε να σταθμεύουν άνετα 2 τουριστικά πούλμαν.
Σύνδεση με «ικανό» πεζοδρόμιο του Βυζαντινού Μουσείου με το
Βήμα του Απ. Παύλου.
Υπό σκέψη και μελέτη για το αν είναι εφικτή τεχνικά,
κατασκευή πεζογέφυρας στολισμένης με αγαλματίδια ιστορικών μορφών της πόλης που
θα συνδέει την πλατεία Ωρολογίου με το Βήμα του Απ. Παύλου.
Να γίνει αυτή η γέφυρα το σήμα κατατεθέν της πόλης.
Πεζοδρόμηση ή ημιπεζοδρόμηση της οδού Καπετάν Άγρα και της
οδού Αγίου Παταπίου.
Δύο υποβαθμισμένοι δρόμοι στο κέντρο της Βέροιας!
Με κεντρικό άξονα ένα στολίδι της πόλης που σιγά-σιγά
αναδεικνύεται.
Τον Βυζαντινό Ναό του Αγ. Παταπίου με τα απείρου κάλλους
ψηφιδωτά.
Βλέπεται ο Θρησκευτικός Τουρισμός πρέπει να είναι
πρωταρχικής σημασίας για την οικονομική άνθηση της πόλης αλλά και για το
γενικότερο status της
παγκοσμίως!
Η ανάδειξη του Ναού, η αναμόρφωση του παρακείμενου αύλειου
χώρου του Παρεκκλησίου της Αγ. Άννης και η νοητή σύνδεσή τους με τον Αγ.
Αντώνιο και τον Ναό του Θεολόγου θα αποτελέσει ένα ισχυρό θρησκευτικό
«τετράγωνο».
Πρωτοβουλία για την αποκατάσταση τοπίου στον κατεδαφισμένο
Ναό του Αγ. Ιωάννη στη Βενιζέλου.
Με κατάλληλη προβολή και δημιουργία ζωνών, μέριμνα για
αλιευτικό και κυνηγητικό τουρισμό, φυσιολατρία, ανάπτυξη των σπορ του βουνού
και του δάσους όλο το 12μηνο.
Αξιοποίηση του χώρου αναψυχής του Άξου.
Ο Άξος είναι το ένα παρακλάδι του Τριποτάμου πλησίον του οικισμού.
Κατ’ αρχήν ασφαλτόστρωση της οδού που συνδέει το χώρο με το
δρόμο Σελίου.
Με μία επίσκεψη θα δείτε τις δυνατότητες του χώρου όσον
αφορά την επισκεψιμότητα, την αναψυχή, τον πολιτισμό, το περιβάλλον, την
εκπαίδευση.
Μην ξεχνάμε πως η επαρχιακή οδός Βέροιας-Σελίου είναι από
τις πιο τουριστικές της περιοχής.
Αξιοποίηση και αναβάθμιση των παραλίμνιων εγκαταστάσεων της
λίμνης Λογγά (Σφηκιάς).
Πλησίον του Δασκίου, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για
αλιευτικό τουρισμό αλλά και άλλες δράσεις του νερού όπως η κωπηλασία.
Aσφαλτόστρωση
του αγροτικού δρόμου που συνδέει τη Σφηκιά με τη λίμνη.
Αναμόρφωση του κατεστραμμένου τοπίου παρόχθια της λίμνης
όπου επί χρόνια γίνονται παράνομες αμμοληψίες…
Κατασκευή πλωτής εξέδρας στο Στέκι των Ψαράδων ή κατάντη
της Μονής Καλλίπετρας στα πρότυπα του ΝΟΚ (Πολύφυτο) με προφανή οφέλη στην
επισκεψιμότητα της πόλης αλλά και της προβολής του φυσικού πλούτου της
περιοχής.
Σέλι, “Τρύπα του
Μιχάλη”:
Σήμανση, περίφραξη της καταβόθρας, ασφαλής προσέγγιση,
τουριστική προβολή, αύξηση επισκεψιμότητας της περιοχής για τους λάτρεις του
βουνού, μικρό κόστος υλοποίησης.
Ειδικά στο θέμα της ασφάλειας πρέπει να δοθεί μέγιστη
προσοχή γιατί υπάρχει επισκεψιμότητα ακόμη και από έφηβους του Σελίου. Είναι
κάτι που όλα αυτά τα χρόνια δεν έχει ασχοληθεί κανείς.
Βεργίνα:
Για την Βεργίνα δεν χρειάζεται περαιτέρω σχολιασμός. Η
οδική σύνδεση είναι που πάσχει και πρέπει το θέμα σιγά-σιγά να αρχίσει να
βρίσκει τη λύση του.
@Γεωργία-Αγροτική
Οικονομία:
Ίδρυση Δημοτικής Γεωργικής Σχολής με ευνόητα και πολύπλευρα
αποτελέσματα για την οικονομία της πόλης.
Υπό σκέψη και μελέτη αν είναι εφικτό τεχνικά, γεωθερμία μέσω
λίμνης Ασωμάτων ή όμορων γεωθερμικών
πεδίων για την υποβοήθηση και ανάπτυξη θερμοκηπιακών καλλιεργειών.
Θέσπιση ετήσιας «ΦΡΟΥΤΟΓΙΟΡΤΗΣ».
Ο τίτλος θα βρεθεί, δεν είναι δύσκολο…
Κατά τα πρότυπα της «Γιορτής Ροδάκινου» του Βελβεντού.
Είναι κάτι που ίσως έπρεπε να έχει γίνει από χρόνια.
Με προσέλκυση επιχειρηματιών του χώρου, Ελλήνων και ξένων.
Mε
ημερίδες, συνέδρια, προσκλήσεις ειδικών επιστημόνων ως ομιλητών.
Η αγροτιά είναι ο ένας πόλος ανάπτυξης του διευρυμένου
Δήμου και μαζί με τον δεύτερο, δηλαδή τον τουρισμό, μπορούν να «σηκώσουν» στις
πλάτες τους την άνθηση της πόλης.
Εξ’ άλλου μια «Φρουτογιορτή» πετυχαίνει με την μία και
τους δύο στόχους!
Λύση στο πρόβλημα της Αγοράς της Κουλούρας.
Είναι ένα θέμα που καρκινοβατεί για χρόνια και πρέπει
σιγά-σιγά να δοθεί μέριμνα για τη λύση του
Ήδη έχουν κατατεθεί αρκετές προτάσεις όλα αυτά τα χρόνια
(Δημοπρατήριο κ.τ.λ) αλλά ακόμα το νερό δεν μπήκε στ’ αυλάκι…
@Αναβαθμίσεις πέριξ του κέντρου και προαστίων της
πόλης:
Υπάρχει σοβαρή υποβάθμιση ολόκληρων περιοχών της πόλης.
Περιοχές που αφέθηκαν στην τύχη τους.
Περιοχές που δεν διαθέτουν καν ένα ικανοποιητικό ή έστω
στοιχειώδες πεζοδρόμιο.
Τρανό παράδειγμα η περιοχή Ακροπόλεως.
Περιοχές που δεν έχουν ασφαλτόστρωση. Π.χ οδοί κατάντη της
Πιερίων όπως η οδός Ηρώων Πολυτεχνείου.
@Αθλητισμός-εκπαίδευση:
Αναβάθμιση Αθλητικού Κέντρου Ράχης.
Με κατασκευή φωτιζόμενων πεζοδρομίων πέριξ του Αθλητικού
Κέντρου.
Ασφαλτόστρωση, ανάπλαση, αναβάθμιση κοινόχρηστων χώρων του
Α.Κ Ράχης.
Δημιουργία κουλουάρ (ταρτάν) αν είναι εφικτό για αθλήματα
στίβου.
Η περιοχή είναι εύκολα προσβάσιμη, σε απόσταση αναπνοής από
την πόλη ενώ διαθέτει εξόχως καλό κλίμα που είναι σημαντικό για αθλοπαιδιές
αλλά και ατομικές προπονήσεις.
Δημιουργία μέσω σήμανσης, οριοθέτησης και καθαρισμών, ποδηλατικών διαδρομών και
μονοπατιών πέριξ της πόλης. Οι διαδρομές αυτές θα συμβάλλουν ακόμα και στον
έλεγχο της απόθεσης μπάζων και σκουπιδιών από επιτήδειους!
Συνεργασία υπηρεσιών του Δήμου με τα σχολειά του ώστε να
χτίσουμε μαζί με τους εκπαιδευτικούς, σκεπτόμενους συνδημότες που θα αγαπάνε
την πόλη, δεν θα την βρωμίζουν και θα την προστατεύουν.
Είναι γνωστό πως όλα ξεκινάνε από εκεί…
@Κυκλοφοριακό-ασφάλεια πεζών-μείωση τροχαίων
ατυχημάτων:
Δημιουργία χώρων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης.
Υπό σκέψη, μελέτη και αν είναι εφικτό τεχνικά, μετατροπή της
Δημοτικής Αγοράς σε πολυόροφο πάρκινγκ. Με ένα λογικό τίμημα θα δώσει ανάσα
στην πόλη ενώ θα αυξήσει τα έσοδα του Δήμου.
Εναλλακτικά αλλαγή συντελεστών δόμησης σε οικόπεδα που δεν
μπορούν να κτισθούν ώστε να γίνουν πάρκινγκ από ανάλογες ιδιωτικές επιχειρήσεις
Περισσότερος χώρος για το ποδήλατο που λόγω της ανάπλασης
εξανδραποδίζεται από την πόλη. Το ακριβώς αντίθετο δηλαδή σε σχέση με όλον τον
υπόλοιπο ανεπτυγμένο πλανήτη!
Διόρθωση των αδυναμιών και των αστοχιών της αστικής
ανάπλασης που επιχειρείται.
Αλλαγή της κατεύθυνσης ροής της οδού Αγ. Δημητρίου ώστε να
αποσυμφορηθεί η
Μητροπόλεως και εν παραλλήλω το κέντρο της πόλης που
ασφυκτιά.
Δημιουργία πλαισίου
όσον αφορά τα ωράρια φορτοεκφόρτωσης και τροφοδοσίας καταστημάτων S/M κ.α
που βρίσκονται σε κεντρικές αρτηρίες της πόλης. Δημιουργούν ενίοτε
κυκλοφοριακό κομφούζιο και εκνευρισμό στους εποχούμενους δημότες αλλά
παρεμποδίζουν και την διέλευση πεζών μέσω των καταλήψεων πεζοδρομίων και οδών
που «επιβάλλουν».
Ικανός έξτρα φωτισμός σε όλες τις διαβάσεις πεζών της
πόλης για ευνόητους λόγους.
Τοποθέτηση φωτεινού σηματοδότη πλησίον συγκεκριμένου S/M (LIDL) για την πρόληψη ατυχημάτων επί της Περιφερειακής Oδού. Είναι ένα σημείο που κρίνεται ιδιαίτερα επικίνδυνο.
Κατασκευή νησίδας στο Μακροχώρι. Έχουν γίνει πολλά ατυχήματα
ακόμα και θανατηφόρα. και είναι κάτι που θα λύσει πολλά προβλήματα, ασφάλειας,
χρηστικότητας αλλά και καλαισθησίας του Μακροχωρίου.
@ Κτίριο παλαιών Δικαστηρίων:
Μετατροπή του κτιρίου σε πρότυπο παιδικό σταθμό.
Πέραν της εξοικονόμησης ενοικίων που δίνει ο Δήμος
για κτίρια παιδικών σταθμών, τα παλαιά Δικαστήρια μπορούν άνετα να
συστεγάσουν ακόμα και δύο παιδικούς σταθμούς ενώ όπισθεν του κτιρίου μπορεί
κάλλιστα να διαμορφωθεί αύλειος χώρος.
Επίσης κανείς δεν θα “πειράξει” (βλ. ΤΑΙΠΕΔ) εύκολα έναν
παιδικό σταθμό, καθώς το θέμα είναι εξαιρετικά ευαίσθητο, με μεγάλο πολιτικό
κόστος και βέβαιες αντιδράσεις από τους πολίτες.
Σκεφτόμαστε λίγο πονηρά... για να το σώσουμε αξιοποιώντας
το σε κάτι που έχει ανάγκη ο δημότης.
@Αναβάθμιση της ιστοσελίδας του Δήμου Βέροιας:
Ολοκληρωμένη αναβάθμιση με άξονα την οικονομική ανάπτυξη της
πόλης προβάλλοντας τις δυνατότητές της και κατευθύνοντας τον επισκέπτη σε όλα
όσα έχει να του προσφέρει η Βέροια.
Δημιουργία φόρουμ αναγνωστών ώστε να υπάρχει αμφίδρομα και
σε πραγματικό χρόνο ανάπτυξη ιδεών, κατάθεση προτάσεων, παραπόνων, βελτιωτικών
δράσεων.
Είναι πολύ σημαντική η επαφή με τον Δημότη.
Η πόλη διαθέτει έξυπνους, ποιοτικούς και ζωντανούς
ανθρώπους.
Επίσης και η γνώμη των επισκεπτών/τουριστών μετράει καθώς
έχοντας διαφορετικές εμπειρίες και αναφορές ενδεχομένως να βλέπουν πράγματα που
εμείς οι ντόπιοι αδυνατούμε να τα δούμε!
Θα είναι ένα εύκολα προσβάσιμο δημόσιο βήμα για όλους αυτούς που μόνο καλό θα κάνει στην πόλη.
Κανείς δεν περισσεύει.
@Οι παραπάνω δράσεις είναι πολλές αλλά
σημαντικές. Επειδή είναι πολλές θεωρώ ότι έχουν χρονικό ορίζοντα πέραν της
πενταετίας.
Από την άλλη αν υπάρχει βούληση, όσες από αυτές προκριθούν οικονομοτεχνικά,
θα γίνουν.
Η προηγούμενη Δημοτική Αρχή προτίμησε αντί να έχει τεχνικούς
συμβούλους να έχει νομικούς… Έτσι στην πόλη αυτή φτάσαμε στο σημείο κάποιοι να
οραματίζονται ένα έργο, οι μηχανικοί και οι εργολάβοι να προσπαθούν να το
εκτελέσουν και τελικά να το τελειώνουν οι… δικηγόροι!
Ακριβόπουλος Δαμιανού
Ιωάννης.
6977/430-139
Με μια πρόχειρη ματιά:
ΑπάντησηΔιαγραφή* Ενεργειακοί πόροι : Σωστή η πρόταση με δεκάδες οφέλη για την πόλη κ τον πληθυσμό της. Δεν ξέρω κατα πόσο επιτρέπεται από την ελληνική κ ευρωπαική νομοθεσία. Ταυτοχρονα πολλαπλασιάζει τις δυνατότητες ανάπτυξης του τουρισμού.
* Εξοικονόμηση ενέργειας. Επίσης πολύ σωστή πρόταση με ουσιαστικό όφελος ('όχι σαν το σύστημα με τα gps που δεν ξέρω αν λειτούργησε κ αν είχε ουσιαστικά οφέλη)
* Τουρισμός. Μια μεγάλη πληγή κ ντροπή της πόλης. Μια πόλη με τέτοια ιστορία είναι κρίμα να μην την αξιοποιεί κ να μην την προβάλει. Ντρέπομαι κάθε φορά που κάποια γκρουπ τουριστών έρχεται στην πόλη κ αντικρίζει αυτές τις εικόνες.
* Γεωργία - Αγροτική Οικονομία. Τι να πει κανείς κ για αυτό το θέμα. Η σημαντικότερη πηγή εισοδήματος για την περιοχή αλλά εμείς ποτέ δεν φροντίσαμε να επενδύσουμε στην ανάπτυξη της.
* Αναβαθμίσεις προαστίων της πόλης. Αλλο μεγάλο θέμα κ αυτό. Ημαστε στο 2014 κ η ύπαρξη πεζοδρομίων σε περιοχές πέριξ του κέντρου αλλά κ μέσα στο κέντρο της πόλης μοιάζει μακρινό όνειρο... Ας μην κάνω άλλους χαρακτηρισμούς.
* Αθλητισμός - Εκπαίδευση
Επίσης σωστές οι επισημάνσεις σας.
* Κυκλοφοριακό
Ενα πολύ μεγάλο θέμα. Δυστυχώς η αντιμετώπιση του οφείλει να γίνει μέσα από μια συνδυασμένη μελέτη στάθμευσης, κυκλοφορίας, πεζοδρομήσεων κτλ... Ασύνδετες μεταξύ τους μελέτες δεν οδηγούν πουθενά. Θα επανέλθω για το συγκεκριμένο θέμα.
* Παλαιά Δικαστήρια
Προσωπικά απορρίπτω μουσεία εκπαίδευσης κ άλλα τέτοια καθότι δεν βρισκόμαστε πλέον στο 1980 αλλά στο 2014. Η περιοχή τριγύρω είναι ένα ζωντανό μουσείο κ εμείς αυτό ακριβώς πρέπει να ενισχύσουμε.
* Αναβάθμιση της ιστοσελίδας του Δήμου.
Σωστό επίσης.
Μακάρι ο συνδυασμός στον οποίο ανήκετε να προωθήσει τέτοιες προτάσεις κ να τις πραγματοποιήσει (αν κ δεν το πολυπιστεύω). Προσωπικά είχα ψηφίσει την απερχόμενη διοίκηση στις προηγούμενες 2 εκλογές αλλά τα περισσότερα από αυτά που περίμενα δεν τα ειδα να πραγματοποιούνται. Κ αυτό που με ενοχλεί είναι ότι χάθηκαν τόσα πολύτιμα χρόνια κ η πόλη μας έμεινε στάσιμη κ στις δομές της κ στο επίπεδο της κοινωνίας.
Το δίχως άλλο πρόκειται για μια χρήσιμη συνεισφορά. Υπάρχει όμως και κάτι που δεν πρέπει να μείνει απαρατήρητο. Στην πόλη δεν υπάρχουν προτάσεις. Ούτε φυσικά άνθρωποι με προτάσεις. Κάθε υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος όταν ερωτηθεί σαν άτομο κρύβεται πίσω από τις θέσεις του συνδυασμού του οι οποίες είναι και αυτές γενικόλογες παπαριές που γράφτηκαν μόνο και μόνο για να γεμίσουν ενα τετρασέλιδο.
ΔιαγραφήΚάτω από αυτό το πρίσμα θεωρώ άδικο για όλους μας να μη δίνεις το όνομά σου. Όσοι νοιάζονται για τον τόπο τους είναι επώνυμα άτομα λόγω φύσεως. Καιρός να γίνουν και από θέση.