Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Το μήνυμα



Στην πόλη μου, την αγαπημένη μου Βέροια (καμία σχέση με όσα κατά καιρούς της έχουν καταλογίσει) υπάρχει ένα δίκτυο πεζοδρόμων στο κέντρο.  Αυτό προϊόντος του χρόνου μετατρέπεται σε ένα πανηγύρι κατάληψης και κυκλοφορίας οχημάτων. Οι ένθετες φωτογραφίες το αποδεικνύουν (Δευτέρα 050115  09.30).
 
Προβληματίστηκα  αρκετά πάνω στην αδιαφορία των αρχόντων. Ειλικρινά δεν μπορούσα να δώσω απάντηση στο ερώτημα «γιατί δεν νοιάζονται την στιγμή που αυτό τους κάνει μισητούς;»


              Εκεί που φωτογράφιζα τραπεζοκαθίσματα και οχήματα μου ήρθε η απάντηση : Μα για να δώσουν ένα σαφές μήνυμα που λέει « Μας ψηφίσατε για πέντε χρόνια ηγέτες της πόλης. Αυτά τα πέντε χρόνια θέλουμε να τα περάσουμε όσο πιο ήσυχα γίνεται. Φάτε στη μάπα οχήματα και τραπεζάκια για να μάθετε να μη μας ζητάτε πολλά. Τίποτε αν είναι δυνατόν. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβετε τόσο το καλύτερο για όλους μας»

Όπως πάντα εγώ ο σκατοκέφαλεος ήμουν αυτός που το κατάλαβε τελευταίος. Και φυσικά αυτός που δεν θα αξιοποιήσει ποτέ για το καλό του και για το καλό των αρχόντων το μήνυμα που του δόθηκε. 

2 σχόλια:

  1. Δεν πειράζει. Ας τα λουστούμε. Πέρυσι που καταργήθηκε η δημοτική αστυνομία έγραφαν εδώ μερικοί ότι η πόλη θα βρει την ισορροπία της και άλλα τέτοια. Αυτή είναι επομένως η ισορροπία και με αυτή ας πορευθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ότι θα βρει ισορροπία θα βρει. Πολύ πο χαμηλά όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!