Μας το είπαν τόσες φορές που κοντέψαμε να το
πιστέψουμε. Ο σχεδιασμός των Αστικών
Αναπλάσεων της πόλης μας δεν αλλάζει με τίποτε. Είναι Νόμος. Είναι ΕΣΠΑ. Είναι Ευρωπαϊκά
κονδύλια. Είναι κάτι σαν θεϊκή εντολή.
Εμείς ξέραμε, αλλά τι να πούμε. Κανένα ψέμα όμως δεν κρατάει
για πάντα. Έτσι περνώντας από την Ανοίξεως κάτι δεν μου καθόταν καλά. Μα βέβαια: Μια αλλαγή χάραξης. Στην φωτογραφία φαίνεται τμήμα του σχεδίου. Στις κάτω
φωτογραφίες η εφαρμογή του.
Και δεν θέλω ονοματεπώνυμα. Όποιο στόμα τα πει θα φάει
πιπέρι. Από γνωστή αλυσίδα μπακάλικων μάλιστα.
Εκπτωτικά κουπόνια σ' όποιον βρει την πρεξοχή |
Ποιος θα τα βάλει με τον Πρόεδρο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε λες καλά που δεν έκανα εσοχή για να παρκάρουν τα φορτηγά;
Αλήθεια, ως υπεραγορά, δεν πρέπει να καθορίζει στην αίτηση της άδειας λειτουργίας τον ιδιωτικό χώρο που θα παρκα΄ρουν τα φορτηγά διανομής;
Πρόεδρο; Ποιόν πρόεδρο; Μίλησα εγώ για πρόεδρο;
ΔιαγραφήΤέλος πάντων. Νομίζω ότι υπάρχει περιορισμός στο εμβαδόν. Παλιά είχα ψάξει τον Νόμο αλλά δεν βρήκα κάτι. Σίγουρα όμως υπάρχει διάταξη. Όποιος ξέρει κάτι παραπάνω να μου στείλει τον Νόμο.
Σκηνικό:
ΔιαγραφήΠάει ο Λαζαρίδης να στενέψει την ασφαλτο και να φυτέψει γρασίδια και δέντρα μπροστά από την υπεραγορά του Προέδρου της ποδοσφαιρικής ομάδας της Βέροιας.
Του λέει ο Πρόεδρος ότι αν στενέψει ο δρόμος εκεί, δεν θα μπορεί να διπλοπαρκάρει το κάθε φορτηγό που έρχεται για παραδόσεις στην υπεραγορά. Επίσης, αν γίνει φύτευση, δεν θα μπορεί να κάνει κατάληψη στο πεζοδρόμιο με τα επιστρεφόμενα, κλούβες κλπ. Του θυμίζει -ο Πρόεδρος- ότι απασχολει στα 30-40 καταστήματα του στον διευρυμένο δήμο της Βέροιας, καμια 400 εργαζόμενους που μεταφράζεται σε περίπου 1000 ψηφαλάκια.
Ο Λαζαρίδης κάνει τουμπεκί και αλλάζει την μελέτη...
Θα προσπαθήσω να το κάνω ερώτηση-απάντηση Πιτσιρίκος στυλ αν μπορέσω, αργότερα.
Κουράγιο παλικάρι μου. Όλοι κρύβουμε έναν συγγραφέα μέσα μας. Ένα σεναριογράφο τελός πάντων.
ΔιαγραφήΤο πεζοδρομιο λιγο στενο το βλεπω.Θα χωραει ο Λαζαριδης να περασει με το καροτσακι του παιδιου του?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη κι αν περνάει, αυτός θα βρει τρόπο να το στενέψει.
ΔιαγραφήΠαλιοκουφάλες. Ο χαβαλές είναι σαν τις κρίσεις άσθματος. Άμα ξεκινήσουν δεν σταματάνε με τίποτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧε, χε άρχισε να μην φαίνεται* το έργο ενώ βγαίνουν τα χάλια του στη φόρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού δημιούργησε περισσότερα προβλήματα από όσα έλυσε.
Ξέρετε τι έλυσε, κανά σπασμένο πλακάκι, κανά κράσπεδο και τις κολώνες μιας ιδιωτικής... εταιρίας, της ΔΕΗ.
Αυτά είναι τα καλά.
Πέρα από τις αλλαγές που βλέπουμε στις φωτό έχει καταληφθεί η πόλη παντού από αυτοκίνητα.
Γι' αυτό δεν φαίνεται* το έργο.
Τελικά τι καταφέραν?
Όλα τα πεζοδρόμια να είναι κατηλλειμένα.
Όποιος θυμάται το πριν και το μετά απλά θα φρίξει.
Υπερεγκέφαλοι ολκής.
Αλλά παρωχημένοι.
Σαν τον ENIAC ένα πράμα.
http://el.wikipedia.org/wiki/ENIAC
Σε λίγο θα βγεί και κανάς Χουντίνι να τα εξαφανίσει τα παλιάμαξα.
Βέβαια πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο να εξαφανιστούν και οι πολίτες μαζί λόγω των επιφανών πολιτικών μας.
Οπότε όλα θα είναι καλά.
Ξυπνήστε, μπήκε σε εφαρμογή σχέδιο εξαφανίσεων:-)
Τοπικά, πάντα πρωτοπόροι στις εξαφανίσεις.
Δρόμοι, γέφυρες, πλατείες, κολυμβητήρια, πάρκα, σχολές, όλα εξαφανίστηκαν.
Πες μου σε παρακαλώ τι απέγινε ο ENIAC; Η Φυσική οντότητα εννοώ. Καλώδια λυχνίες κλπ. Έχει ενδιαφέρον.
Διαγραφήhttp://inventors.about.com/od/estartinventions/a/Eniac.htm
ΔιαγραφήΚαλή ερώτηση!
Ψιτ ανώνυμε ξέχασες να γράψεις και για την επικείμενη εξαφάνιση του B'ΣΣ.
ΔιαγραφήΆσχετο.
Παραπονιέσαι κακώς.
Ο κύριος από το επιστημονικό προσωπικό με το ξενικό όνομα που δουλεύει στο Δήμο για να καταλαγιάσει τις αντιδράσεις έλεγε σε συγκεντρώσεις επαγγελματιών στο δημαρχείο:
Σε ελεύθερη απόδοση, "ντάξει ρε παιδιά θα καβαλλάτε και κανά πεζοδρόμιο, δεν τρέχει τίποτα, όλα θα λυθούν με συνεργασία!"
Και έτσι έγινε.
Μάγος και αυτός σαν τους άλλους.
Ο συν. Σάλεμ ήταν συγκοινωνιολόγος. Πες πες έπεισε και τον αντιδήμαρχο. Κι αυτός αντί να καβαλήσει πεζοδρόμιο το κατάργησε. Τι σου κάνει ένα διδακτορικό όμως...
ΔιαγραφήΞεχνάτε ότι το θέμα της "καβάλας" θα λυθεί με τα κολωνάκια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάμε Τορίνο αλλά μέσω Καβάλας όπως λέει η πρόσφατη πετυχημένη διαφήμιση.
Καμία στρατηγική, καμία στόχευση, ανοικτά έργα παντού μέσω αποσπασματικών κινήσεων και ότι κάτσει.
Άγνοια θέλεις, ανικανότητα θέλεις, φόρτος εργασίας από τα ανοικτά θέματα?
Η ουσία και το αποτέλεσμα δεν αλλάζουν.
Παρομοίως και το θέμα των δύο μέτρων και σταθμών δεν θα λυθεί ποτέ.
Όσες τρόικες και νάρθουν.
Έτσι μάθανε να λειτουργούνε τόσα χρόνια όλοι οι άρχοντες και φυσικά όλοι οι υπήκοοι.
Δούνε και λαβείν.
Χέρι που σε ταίζει δεν το δαγκώνεις κ.τ.λ-κ.τ.λ.
Γι' αυτό και δεν αντιδρούνε οι υπήκοοι.
Ξέρουν!
Και όπως λέει και ο Χάρρυ "αυτή η χώρα δεν σώζεται με τίποτα άμα λάχει ναούμε".
Καλημέρα, καλή βδομάδα και καλή φώτιση.
Πλάκα με κάνεις. Μια χαρά μπορούν να διορθωθούν, αν όχι όλα, πάρα πολλά τουλάχιστον. Θέλει επιμονή και εργατικότητα. Και κυρίως μιά στοιχειώδη αξιοπρέπεια να μη καταδέχεσαι δηλαδή να τους ζητάς τίποτα εκτός των νομίμων διαδικασιών. Να μη τους κλείνεις ή τους αφήνεις να σου κλείνουν το μάτι.
Διαγραφή