Μετά την αναφορά του Blog σε κάποια κροκοδείλια δάκρια εκμέρους των συνδικαλιστών των εκπαιδευτικών ας δούμε και τι κουκούλια πιάσαμε.
Η νέα κατάταξη των κορυφαίων χωρών
στην κατανόηση κειμένου, αναλυτικών ικανοτήτων και μαθηματικών
Του
Joe Weisenthal
Ο ΟΟΣΑ δημοσίευσε τον νέα παγκόσμια κατάταξη του πως οι σπουδαστές
σε διάφορες χώρες αναπτύσσουν την ικανότητες κατανόησης κειμένου, επιστημονικής
προσέγγισης και μαθηματικών. Τα
αποτελέσματα της πλήρους έρευνα μπορεί κανείς να τα βρει και να τα χειριστεί εδώ
Μπορείτε επίσης να δείτε παρακάτω πως οι Ασιατικές χώρες σάρωσαν
τους πάντες σ’ αυτές τις κατηγορίες.
Οι ΗΠΑ, εν τω μεταξύ, κατατάσσονται πάνω από τον μέσο όρο του
ΟΟΣΑ σε κάθε κατηγορία. Και όπως η Wall Street Journal σημειώνει, οι ΗΠΑ διολίσθησαν σ’ όλες
τις κύριες κατηγορίες το προηγούμενο έτος. (Υπάρχει
και διάγραμμα όπου φαίνονται οι μεταβολές από πέρσι).
Τα αποτελέσματα του Διεθνούς Προγράμματος Αξιολόγησης Μαθητών
(Program for International Student Assessment (PISA)),το οποίο
δημοσιεύθηκε την Τρίτη που μας πέρασε, δείχνει ότι οι έφηβοι στις ΗΠΑ, έπεσαν
από την 25η θέση στην 31η στα Μαθηματικά από το 2009, από την 20η
στην 24η στις Αναλυτικές Ικανότητες, και από την 11η στην
21η στην κατανόηση κειμένου,
σύμφωνα πάντα με το Εθνικό Κέντρο στατιστικής για την Εκπαίδευση, το οποίο
συλλέγει και αναλύει πληροφορίες στις ΗΠΑ. (Αντίστοιχα
η χώρα μας έπεσε σε αποδόσεις το 2012. Συγκεκριμένα είναι τελευταία μεταξύ των
χωρών του ΟΟΣΑ στην κατανόηση κειμένου και εκτός της πρώτης
τριαντακονταπεντάδας για τους δύο άλλους τομείς).
Σημείωση του Blogger: Σαν αναλυτικές ικανότητες αποδόθηκε
η έκφραση scientific (ή science) skills. Την ακριβή περιγραφή του όρου θα την βρείτε εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!