Ο φίλος Γιάννης Ακριβόπουλος μου έστειλε το παρακάτω κείμενο και το δημοσιεύω ασχολίαστο.
ΑΙΤΗΜΑ/ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
Η Βενιζέλου είναι μια οδός, αιχμή του δόρατος της
επιχειρηματικότητας και των υπηρεσιών της πόλης. Συντηρεί εκατοντάδες οικογένειες ενώ συμβάλλει στα
μέγιστα στην ζωντάνια, τον φωτισμό και την καθαριότητα της πόλης.
Τα τελευταία χρόνια όμως παρατηρείται μια υποβάθμιση του πιο
πολυσύχναστου δρόμου της Βέροιας:
Κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς δεν λειτουργεί καθόλου ο
εορταστικός φωτισμός της οδού.
Δεν στολίστηκαν ποτέ από τον Δήμο κάποια σημεία της οδού
ώστε να δοθεί εορταστική νότα και διάθεση.
Και ως γνωστόν σε όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις τα παραπάνω
είναι εκ των ουκ άνευ...
Φέτος τις γιορτές αυτό πρέπει να αλλάξει.
Πρέπει να αποκηρύξουμε την μιζέρια που προκάλεσε η κρίση.
Υπάρχει ένα θέμα με τον αρχαιολογικό χώρο της εκκλησίας του
Αγ. Ιωάννη.
Πρέπει να διευθετηθεί η περιοχή άμεσα ώστε να μην αποτελεί
μια ασχήμια στην καρδιά της πόλης.
Να γίνει πόλος έλξης και όχι αποστροφής.
Το ίδιο ισχύει και για την οδό Καπετάν Άγρα όπου βρίσκεται ο
απίστευτης ομορφιάς αρχαιολογικός χώρος αλλά και ο αναστηλωμένος Βυζαντινός
Ναός του Αγ. Παταπίου.
Το δρομάκι αυτό “ξεχάστηκε” από την μελέτη της Ανάπλασης.
Πρέπει δοθείσης της ευκαιρίας να γίνει σύνδεση του Ναού με
την Βενιζέλου.
Σύνδεση μέσω πεζοδρόμησης ή ημιπεζοδρόμησης (διαπλάτυνση
πεζοδρομίων).
Επίσης βάσει των σχεδίων αλλά και των ήδη έτοιμων κομματιών
της Βενιζέλου αναφορικά με την Αστική Ανάπλαση, βλέπουμε το ένα πεζοδρόμιο της
οδού να περιορίζεται σημαντικά.
Περιορίζεται λόγω των παρτεριών πρασίνου σε τέτοιο σημείο
ώστε το υπόλοιπο που απομένει να μην ξεπερνά σε πλάτος τα 1,20 μέτρα!
Θεωρούμε ότι αυτό είναι αντιεμπορικό και ότι θα μειώσει την
ευκολία προσέλευσης-πρόσβασης των
πελατών στα καταστήματά μας.
Παράλληλα δυσκολεύει την ασφαλή και άνετη διάβαση πεζών,
παιδιών, ηλικιωμένων, νεαρών μητέρων, ΑΜΕΑ.
Πρέπει ο σχεδιασμός να αλλάξει άμεσα και να τοποθετηθούν
δάπεδα στην θέση του πράσινου!
Σκοπός των παραπάνω παρεμβάσεων/προτάσεων είναι πέραν της
αισθητικής αναβάθμισης να αυξηθεί και η επισκεψιμότητα της οδού Βενιζέλου.
Η επισκεψιμότητα της πόλης!
Ζωντανή Βενιζέλου σημαίνει ζωντανή Βέροια.
Από την μία δεν τους ενδιαφέρει, από την άλλη θα σου πουν ας μίλαγες όταν έγινε ΄΄διαβούλευση''. Η μελέτη επισης δεν αλλάζει (ΕΣΠΑ κλπ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσε που για την οδό Καπετάν Άγρα θα σου κολλήσουν την ρετσινιά ότι ενδιαφέρεσαι για την ανάδειξη του καταστήματός σου και μόνο... Η μπορεί, σε επόμενο ΕΣΠΑ, σε κάποιες επόμενες δημοτικές εκλογές να το σκεφτούν. Ο χώρος του Αγίου Παταπίου ήταν από την αρχή ξεκομμένος από την ανάπλαση, δείγμα του βαθμού ασχετοσύνης των μελετητών.
Το κείμενο γράφτηκε μέσα σε 5'.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈπρεπε να είναι σύντομο και περιεκτικό ώστε να μην κουράσει ενώ παράλληλα ο αναγνώστης να βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα.
Στην περισυνή διαβούλευση προτάθηκε... ο Αγ.Πατάπιος.
Και σε επιστολή που δημοσιεύθηκε παλαιότερα σε τοπική εφημερίδα.
Κατ' επέκταση όσον αφορά την Αγ. Παταπίου και στην προέκτασή της προς την Μαλακούση, υπάρχει και έτερος Βυζαντινός Ναός, αυτός της Αγ. Άννης με τον αύλειο χώρο του αλλά με συγκεχυμένο ιδιοκτησιακό καθεστώς.
Δηλαδή μια θρησκευτική συστοιχία, ένα τετράγωνο που το απαρτίζουν Αγ. Αντώνιος, Ναός θεολόγου, Αγ. Πατάπιος και Αγ. Άννα.
Επίσης ενδιαφέρον είναι πως δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου πεζοδρόμιο στην προέκταση για Μαλακούση της Κ. Άγρα ή Αγ, Παταπίου όπως την ονοματίζουν πολλοί.
Δεν υπάρχει πεζοδρόμιο στο κέντρο της πόλης!
Είναι μια υποβαθμισμένη περιοχή καλά κρυμμένη κάτω από το χαλί... που απέχει ελάχιστα από την "αναπτυγμένη" Βενιζέλου.
Για την "ρετσινιά" θέλω να πιστεύω ότι απευθύνομαι σε ανθρώπους αυξημένου γνωσιακού και μορφωτικού επιπέδου.
Αλλά όσο νά 'ναι αν κάποιος ασχολείται με τα κοινά μερικές ρετσινιές θα τις φάει...
Ας είναι.
Παραβλέποντας τις αδυναμίες του, το έργο προχωρά και σκοπός τέτοιων παρεμβάσεων είναι να γίνει όσο το δυνατό καλύτερο και πολυεπίπεδο.
Επίσης να τονίσω ότι οι άνθρωποι του έργου το τρέχουν ασυνήθηστα... γρήγορα κατανοόντας προφανώς την αναστάτωση που φέρνει στην πόλη.
Αναστάστωση σε καιρούς δύσκολους... για την επιχειρηματικότητα και εν γένει την επιβίωση.
Γιάννης Δ. Ακριβόπουλος.
Η μελέτη επισης δεν αλλάζει (ΕΣΠΑ κλπ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό νομίζω πως δεν το πιστεύουν πλέον και οι ίδιοι. Καθώς στον σχεδιασμό η περίφραξη του Αγιαντώνη πέφτει.
Έλα όμως που δεν έπεσε. Άρα τα πάντα αλλάζουν απλά ήταν μια καλή και δραστική καραμελίτσα έναντι αντιδράσεων αλλά και αποφυγή προσωπικών ρουσφετιών επί του έργου. Εκτός αν υπάρχουν δύο μέτρα και σταθμά.
Και να 'τανε μόνον αυτό! Τώρα άρχισαν άλλο παραμύθι, ότι και καλά μπορούν να αλλάξουν τα σχέδια μόνον κατά 5%. Το οποίο κανείς δεν μπορεί να το λογαριάσει λόγω της έκτασης του έργου.
ΔιαγραφήΤέτοια τσίρκα πια...
ΤΖΑΜΠΑ ΑΝΑΛΩΝΕΣΤΕ .Η ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ . ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΑΝ ΟΙ ΟΚΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΕΚΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή