Σε προηγούμενες αναρτήσεις έγιναν προτάσεις πάνω στην διαχείριση των σκουπιδιών, εκτέθηκαν κάποιες απόψεις για το περιβάλλον, δόθηκε αυτό που ο γράφων θεωρεί ως λύση για την σωστή μελέτη, εκτέλεση και επίβλεψη των δημοτικών έργων και για την τήρηση της Δημόσιας Τάξης, τα αδέσποτα ζώα και τον εθελοντισμό και έγιναν αναφορές πάνω στην ενέργεια και την ανάπτυξη και τον τουρισμό. Τέλος δόθηκαν μερικές προτάσεις για την βελτίωση της αποδοτικότητας της δημοτικής διοικήσεως.
Εδώ θίγονται ζητήματα που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με την παιδεία. Υπάρχουν link που οδηγούν σε αναρτήσεις αυτού του blog.
Παιδεία.
Οι παρεμβάσεις (εκτός από την
προσπάθεια τα σχολικά κτίρια να γίνουν μηδενικής εκπομπής) μπορεί να έχουν και
μια άλλη διάσταση.
Χρησιμοποιώντας (και αν υπάρχει
θέμα προσωπικών δεδομένων εξασφαλίζοντας άδεια από την Εισαγγελία) τα αρχεία του
ληξιαρχείου μπορούμε να δούμε από τα ποιος δεν στέλνει το παιδί του σχολείο.
Δεν αποτελεί συνολική αντιμετώπιση του προβλήματος αλλά είναι μια καλή αρχή.
Καταγγέλλοντας πολλές φορές στο σχολικό έτος κάθε συμπολίτη που δεν φρόντισε
στοιχειωδώς την μόρφωση των παιδιών του φροντίζοντας να στερηθεί, αν λαμβάνει, του
πολυτεκνικού επιδόματος.
Βέβαια σε εθνικό επίπεδο θα μπορούσαν τα πράγματα να βελτιωθούν ακόμη περισσότερο. Δηλαδή το πολυτεκνικό να δίδεται σε τρεις δόσεις και το απουσιολόγιο να τηρείται από την αστυνομία. Δηλαδή δύο τουλάχιστον φορές το απουσιολόγιο να το ελέγχουν οι άνδρες της αμέσου δράσεως και να ενημερώνεται ο εισαγγελέας. Όποιος δεν φροντίζει να είναι το παιδί του σχολείο να παραπέμπεται. Όσο εκκρεμεί η δίκη να μην εισπράττει επίδομα. Αν την περίοδο της αναμονής διορθωθεί και αθωωθεί να το παίρνει μαζεμένο. Κι ακόμη καλύτερα: Τέλη της χρονιάς να γίνονται εξετάσεις των παιδιών των επιδοματούχων. Οι επιδοματούχοι θα εισπράττουν πρόσθετο επίδομα ανάλογο του τετραγώνου του βαθμού που θα παίρνουν τα προστατευόμενά τους μέλη, αν παίρνουν πάνω από τη βάση. Τα προτεινόμενα έχουν βασικά τον χαρακτήρα της αποδοτικής χρήσης του Δημόσιου χρήματος. Βεβαίως ο δήμος θα μπορούσε ορισμένα στοιχεία από τα παραπάνω να τα εφαρμόσει. Εδώ έχω ένα κείμενο που αναφέρεται σε άτομα που αυτοαποκαλούνται γύφτοι. Θα μπορούσε να ισχύει και για οποιονδήποτε πολίτη τους κράτους μας.
Να ορίσουμε μικρούς διαγωνισμούς
με βραβεία σε επίπεδο πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
1. Λόγου
(Γραπτού και προφορικού)
2. Τεχνικής
καινοτομίας
3. Μουσικής
4. Ιστορίας
5. Αθλητισμού
Η προώθηση της άμιλλας
μέσα από κανόνες βελτιώνει τους ανθρώπους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!