Του συμπολίτη πρ. Δημάρχου Βεροίας Χρήστου Σκουμποόπουλου
Μήνυση κατά
παντός υπευθύνου για τα προβλήματα που δημιουργούνται από το έργο των αστικών
αναπλάσεων στο κέντρο της πόλης θα υποβάλει ο πρόεδρος των αστικών λεωφορείων
Βέροιας και δημοτικός σύμβουλος της πλειοψηφίας, κ. Παύλος Παυλίδης.
Έκπληκτος την
Τετάρτη 13 – 11 - 2013 διάβασα στον τύπο
την επιστολή του προέδρου των αστικών και δημοτικού συμβούλου της πάλαι ποτέ
«΄Ομορφης και Ανθρώπινης Βέροιας» και νυν «Συμπολιτείας» της Δημάρχου κας Χαρούλας
Ουσουλτζόγλου.
Δεν πίστευα
στα μάτια μου. Ανέτρεξα στο αρχείο, για να φρεσκάρω τη μνήμη μου. Ζήτησα και
πήρα τα επίσημα πρακτικά του Δημοτικού Συμβουλίου, για να είμαι σίγουρος για
ό,τι γράψω και πω, γιατί αυτοί δεν αστειεύονται. Κάνουν μηνύσεις και ΕΔΕ έστω
και για «πλάκα». Αρκεί να θολώνουν τα νερά. Αρκεί να ταλαιπωρούν άσκοπα
υπευθύνους και μη.
Όμως η
υποκρισία, το ψέμα και η κοροϊδία, πρέπει να αναδεικνύονται πρωτίστως. Θα
φροντίσω να θυμίσω σε όσους γνωρίζουν και να πληροφορηθούν οι υπόλοιποι την ιστορία του έργου των
«αστικών αναπλάσεων».
Στις 6 – 8 –
2009 έγινε ανοιχτή πρόσκληση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στα πλαίσια
του επιχειρησιακού προγράμματος Μακεδονίας -
Θράκης 2007 - 2013 και άξονα
προτεραιότητας 7 «ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ και ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΣΤΗΝ ΠΚΜ» με κατηγορία
πράξης «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΛΑΣΕΙΣ ΕΥΡΕΙΑΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ» και κωδικό
προτεραιότητας «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ».
Οι προτάσεις
έπρεπε να υποβληθούν μέχρι 8 – 5 - 2010. Η μονίμως ευρισκόμενη σε «χειμερία
νάρκη» δημοτική αρχή ξύπνησε στις 22 – 3 – 2010 και εισήγαγε θέμα στο Δημοτικό
Συμβούλιο για υπογραφή σύμβασης του Δήμου με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο
Θεσσαλονίκης για εκπόνηση ερευνητικού προγράμματος «Ολοκληρωμένο Σχέδιο
Αναβάθμισης Αστικού Τοπίου στη Βέροια».
Παρά τις ζωηρές αντιρρήσεις και ενστάσεις μας
τότε, ως αντιπολίτευση, το πρόγραμμα ανατέθηκε κατά πλειοψηφία στην ομάδα της
καθηγήτριας κας Τζημοπούλου. Στην απόφαση αυτή μειοψήφησαν οι παρακάτω
δημοτικοί σύμβουλοι: (Τσιάρας, Σκουμπόπουλος,
Παναγιωτίδης, Ακριβόπουλος, Σακαλής, Τσιαμήτρου – Καραχατζή, Γουναράς,
Καλαϊτζίδης). Μειοψηφήσαμε, γιατί κυρίως θέλαμε η μελέτη να γίνει με δημόσιο
αρχιτεκτονικό διαγωνισμό και όχι με απευθείας ανάθεση στο ΑΠΘ, για να επιλεγεί
η καλύτερη.
Στις 14
Απριλίου 2010 με την υπ΄ αριθ. 253/2010 απόφασή του το δημοτικό συμβούλιο
ενέκρινε κατά πλειοψηφία τη συνταχθείσα σε 20 ημέρες, άκουσον – άκουσον, μελέτη
του «Ολοκληρωμένου Σχεδίου Αναβάθμισης Αστικού Τοπίου στη Βέροια».
Την απόφαση
αυτή ψήφισαν οι δημοτικοί σύμβουλοι,
Σουμελίδης, Δάσκαλος, Χατζηαθανασίου, Μιχαηλίδης, Παυλίδης, Τσαπαρόπουλος,
Μωυσιάδης, Δελαβερίδης, Τσιαμήτρος, Μαυροκεφαλίδης, Συμεωνίδης, Τρανίδης, Παπαστεργίου,
Κάκαρης, Ορφανίδης.
Την απόφαση
αυτή δεν ψήφισαν οι δημοτικοί
σύμβουλοι, Σκουμπόπουλος, Γιαννουλάκης, Ακριβόπουλος, Σακαλής, Γουναράς.
Και δεν την ψηφίσαμε, γιατί είδαμε όλα τα στραβά που
βλέπει τώρα ο κ. Παυλίδης, αλλά κυρίως γιατί θέλαμε τα χρήματα αυτά να
διατεθούν για την ανάδειξη - αναβάθμιση
του Τριποτάμου.
Όπως προκύπτει
από τα πρακτικά της συζήτησης, ο κ. Παυλίδης επιχειρηματολόγησε, υπερθεμάτισε
και ψήφισε τελικά την έγκριση της μελέτης.
Τι συμβαίνει,
λοιπόν, τώρα και θα υποβάλει μήνυση κατά παντός υπευθύνου και ποιους θεωρεί
υπεύθυνους για τα «τερατουργήματα» που γίνονται στο κέντρο της πόλης και θα τα «λούζονται»
για δεκαετίες οι συμπολίτες;
Τώρα κατάλαβε
την προχειρότητα, λόγω χρόνου, της μελέτης;
Τώρα κατάλαβε
ότι, όταν μειώνεται το πλάτος των δρόμων, θα υπάρχει πρόβλημα στην κυκλοφορία
των οχημάτων;
Τώρα κατάλαβε
τις επικίνδυνες προεξοχές στις γωνίες των πεζοδρομίων;
Τώρα κατάλαβε
ότι χάνονται εκατοντάδες θέσεις στάθμευσης στο ταλαιπωρημένο κέντρο της πόλης;
Τώρα κατάλαβε
τα «ψίχουλα» του πρασίνου που υποτίθεται θα γινόταν στο κέντρο της πόλης;
Τώρα κατάλαβε
ότι πετάχτηκαν 10 εκατομμύρια ευρώ για ένα έργο Άστοχο, Άκομψο, Άτεχνο, Επικίνδυνο;
Τώρα όμως
είναι αργά «για δάκρυα»...
Τώρα θα
πνιγούν και τα ποντίκια, που πέφτουν πρώτα στη θάλασσα, όταν βουλιάζει το
καράβι.
Τώρα θα
πληρώσει και ο «Χότζας που πριονίζει το κλαδί που κάθεται».
Τώρα οι
συμπολίτες βλέπουν και αντιλαμβάνονται, καλύτερα από όλους, ότι οι μηνύσεις
αυτές, φίλε Παύλο, είναι «για τα μάτια του κόσμου», όπως λέει ο θυμόσοφος λαός
μας.
Βέροια, 19 – 11 - 2013
Χρήστος Σκουμπόπουλος
τ. Δήμαρχος Βέροιας
Σημείωση του blogger: Έψαξα να βρω την δήλωση του Παυλίδη αλλά δεν την βρήκα. Βρήκα την απάντηση. Μου φάνηκε να τα μαζεύει. Βαρέθηκα. Δεν ασχολούμαι άλλο.
Όταν η Τζημοπούλου έλεγε ευθαρσώς ότι σκοπός του έργου είναι να διώξει τα αυτοκίνητα από την πόλη προφανώς ο Παύλος δεν σκέφθηκε ή νόμιζε ότι θα είναι στο απυρόβλητο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτος αν έχει κάτι άλλο στο μυαλό του...
Και δω που τα λέμε με τον υφιστάμενο "σχεδιασμό" τα μεγάλα οχήματα είναι τώρα τα πλέον ανεπιθύμητα!
Και είναι καιρός να φύγουν απ΄' την πόλη γιατί μόνο προβλήματα δημιουργούν.
"Δυστυχώς" είναι μειοψηφία έναντι των ΙΧήδων και πρέπει να το καταλάβουν...
Μια καλή θέση είναι στον Σ.Σ.
Τραίνα, αστικά και ΚΤΕΛ μαζί.
Η πόλη θα ανασάνει από το κυκλοφοριακό, τις εξατμίσεις και την σκόνη (που σηκώνουν μερικοί ανεγκέφαλοι πιτσιρικάδες...)
Θα δουλέψουν καλύτερα, δεν θα ταλαιπωρούνται ούτε αυτοί ούτε εμείς, θα δουλέψουν και οι συμπαθείς ταξιτζήδες που έχουν κεσάτια.
Τα γνωστά "αγκυροβόλιά" τους, αν φύγουν, θα μπορούσαν έξυπνα να εξυπηρετήσουν τουριστικά λεωφορεία καθώς έτσι όπως έγινε η πόλη είναι σίγουρο πως οι ξένοι τουρίστες και εκδρομικά πούλμαν απλά θα μας αποφεύγουν όλο και περισσότερο.
Όπως ήδη την αποφεύγουν περιφερειακοί οικισμοί και χωριά.
Μετά από την ανάλυση του σχολιαστή δεν έχω παρά να διατυπώσω μια εύλογη απορία: Θα ξαναψηφιστεί ο κ. Παυλίδης;
ΔιαγραφήΚαι δεν εννοώ φυσικά για Δημοτικός Σύμβουλος. Εκεί που έφτασε το πράγμα έπαψε να ενδιαφέρει.
Θα τον ξαναψηφίσουν οι αστικατζήδες για πρόεδρό τους; Άλλα τους υποσχέθηκε και όταν ανέλαβε καθήκοντα τους κατέστρεψε με την ψήφο του και την υποστήριξη του σε αλλοπρόσαλλες συλλήψεις.
Κι αυτό διότι άλλο το γενικό και εν πάση περιπτώσει λιγότερο οδυνηρό καλό ή κακό της πόλης και άλλο η οικονομική ζημιά από επιλογές που θα μπορούσαν άνετα να μην είχαν γίνει.
Το πράμα είναι απλό Νίκο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Παυλίδης βλέποντας ότι η ''ανάπλαση'' έχει προκαλέσει δυσαρέσκεια σε ένα 70% των πολιτών, κοιτάει να επιβιώσει πολιτικά...
Ο Σκουμπόπουλος τα είπε πολύ καλά και περιεκτικά... Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο...
Και να σου πω κάτι; Μια μετεγκατάσταση των ΚΤΕΛ-Αστικών δεν μπορούσε να μπει στο ΕΣΠΑ;
Αλλά ξέχασα, μια τέτοια μελέτη θα ήθελε πραγματική και σκληρή δουλειά για να γίνει...
Την έβγαλε και φθηνά, απ΄ ό,τι ξέρω, χωρίς ν΄ αναγκαστεί ν΄ αλλάξει το επώνυμό του στο ακριβέστερο... Επαυλίδης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ νονός του
O Σκουμπ και ο Επαυλίδης (καλό!) καλά είναι να κάτσουν στ' αυγά τους διότι αμφότεροι είναι καμένα χαρτιά για τους βεργοιώτες, κομματικώς δε, κουτσά άλογα. Ειδικοτέρως ο Επαυλίδης απο νουδού μετά έγινε πολάν (σαν τον Αντωνάκη ένα πράμα) , στο κατόπι πατσοκ και τώρα συγκυβερνόπαις. Ας πάρουν τα κουβαδάκια τους να πέτσουν σε άλλη παραλία. Το μαγαζί έκλεισε γι' αυτούς.
ΑπάντησηΔιαγραφή