Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Αστικές Αναπλάσεις: Ψάχνοντας πάρκινγκ



Ακούγοντας σήμερα τον συνάδελφό μου πολιτικό μηχανικό και αντιδήμαρχο της Βέροιας στην συνέντευξη που έδωσε στον Χάρη Καφτεράνη,
σημείωσα πως σε κάποια αποστροφή του λόγου του και ενώ περιέγραφε το αναπόφευκτο πρόβλημα στάθμευσης που θα εμφανίσει η οδός Ανοίξεως μετά το έργο των Αστικών Αναπλάσεων  είπε πως «χρειάζεται χρόνος για την έγκριση από το υπουργείο Χωροταξίας».

Η νύξη αυτή υποκρύπτει την πρόθεση για σύννομη λειτουργία του χώρου στάθμευσης κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα. Όχι γιατί αποφάσισαν να τηρήσουν τον νόμο αλλά γιατί τελικά πιέστηκαν να το πράξουν. Είναι φανερό ότι δεν ελπίζω τίποτε από αυτούς πια. Το θέμα όμως είναι  τι θέλουν να κάνουν. Θέλουν να πετύχουν μια προσωρινή άδεια; Αποκλείεται. Θέλουν να αλλάξουν την χρήση του οικοπέδου αλλάζοντας το Ρυμοτομικό; Οδυνηρό.

Παρόλα αυτά έγινε μια αρχή. Φυσικά η ρεαλιστικότερη εκδοχή είναι αυτή της προτάσεως των 50 πολιτών που θα συζητηθεί την Δευτέρα στο Δημοτικό Συμβούλιο.

8 σχόλια:

  1. ο δημοσιογράφος αναφέρει στυγνές αλήθειες,

    την χαρίκλεια την νοιάζει μόνο ο τακούλης, γεγονός που προξενεί μεγάλες απορίες,

    επιμετρήσεις δεν υπάρχουν. γιατι; ποιος δεν άφησε να γίνουν;

    πίσω απο όλα τα σκ**α (και είναι πολλά) συναντάς ένα πρόσωπο. τον τακούλη. Τι συμβαίνει;

    (αληθευει πως παρανόμως τα δάνεια της ΔΕΥΑΒ τα πληρώνει ο Δήμος;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως δεν είναι αυτό το θέμα της ανάρτησης. Γι αυτό εξάλλου δεν μπήκε και link του video. Όσο για τον κύριο Δ. Δάσκαλο (γιατί μάλλον αυτός είναι ο "Τακούλης") ανάρτηση σε μερικές ώρες.

      Διαγραφή
  2. Κοίταξε, και μόνο η ανατροπή της ''μελέτης'' με εσοχές από την μία πλευρά και διατήρηση των θέσεων σταθμευσης από την άλλη πλευρά επί της Ανοίξεως, ενώ προβλεπόταν να μην παρκάρει κανένα αυτοκίνητο επι της Λεωφόρου, είναι προσωπική ήττα για τον Αρη.
    Θυμάσαι που ορυόταν ότι καταργεί όλες τις παράνομες θέσεις, διότι σε Λεωφόρο απαγορεύεται να παρκάρουν αυτοκίνητα;
    Μένει το πάρκο της εληας (μελλόντική μονοδρόμηση ενδεχομένως) και τα υπόστεγα.
    Αλήθεια, τα υπόστεγα τι τα θέλουν;
    Μπας και κάνουν κανα δημοτικό αναψηκτήριο; Να βολέψουν καναν ημέτερο;
    Νίκο αμα πάει προς τα κει, να πάμε μπας και πάρουμε τη δουλειά, μια και ως μηχανικοί υποαπασχολούμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για τις ατελειωτες ωρες αγανακτησης που περνουν οι οδηγοι ,ψαχνοντας να παρκαρουν ,δεν γινεται καμμια αναφορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πάρκινγκ έχει γίνει ήδη δύσκολη υπόθεση.
    Συνεπικουρεί και το γεγονός πως η ελεγχόμενη στάθμευση είναι πλέον ακριβή.
    Ενώ δεν ακούγεται ούτε ακούστηκε κάποια μείωση τιμής από επίσημα χείλη.
    Ίσως να το κρατάνε ως προεκλογικό ατού!
    Ναι έτσι κερδίζονται χρόνια τώρα οι εκλογές!
    Παλιά θυμάμαι που υφαρπάζανε ψήφους λέγοντας ότι θα μπει αναμεταδότης TV στο Σέλι.
    Σημαντικότατα θέματα δηλαδή...

    Έτσι τα παρανόμως σταθμευμένα έχουν αυξηθεί ταχύτατα.
    Πράγμα που θα ενταθεί όταν τελειώσει η Τρεμπεσίνας και η Μ. Αλεξάνδρου.

    Είμαι αναγκασμένος να χρησιμοποιώ καθημερινά πρωί-απόγευμα αυτοκίνητο.
    Έτσι είδα τις τελευταίες μέρες κάτι θετικό.
    Την αποσυμφόρηση της Μητροπόλεως λόγω της μετεγκατάστασης των Δικαστηρίων.
    Πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να υπάρχει σοβαρός και διαρκής σχεδιασμός βάσει των αναγκών της πόλης.
    Δηλαδή κάτι άτοπο στην Ελλάδα.
    Έτυχε και "έκατσε" να φύγουν τα Δικαστήρια και σώθηκε κυκλοφοριακά η μισή πόλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας τα ξαναπούμε¨Η πόλη για να ανασάνει χρειάζεταιακόμη:
      Να μεταστεγαστούν τα νεκροταφεία.
      Να μεταστεγαστούν οι περιφερειακές υπηρεσίες (πρώην Νομαρχίας) δηλαδή:
      Γραφεία της οδού Μητροπόλεως και Τμήμα Συγκοινωνιών, τμήμα εμπορίου, τμήμα Δημόσιων έργων. Το στρατόπεδο στο πρώην ΒΣΣ είναι ότι καλύτερο, δεδομένου ότι το προηγούμενο χαρίσθηκε σο ΑΠΘ για κάθε χρήση.
      Και φυσικά την λύση των μικρών λειτουργικών πάρκινγ στην περίμετρο του κέντρου. Η λύση της ομάδας των 50 πολιτών θεωρώ ότι είναι ότι καλύτερο.

      Διαγραφή
  5. Επίσης χρειάζεται οπωσδήποτε μια μελέτη για τον επανασχεδιασμό της ελεγχόμενης στάθμευσης! Δεν γνωρίζω πότε σχεδιάστηκε το παρών σύστημα όμως δεν ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες της πόλης. Το γεγονός ότι με την πάροδο του χρόνου οι μισές πινακίδες καταστράφηκαν ενώ όσες έχουν μείνει είναι δυσανάγνωστες από τις φθορές και απεικονίζουν ακόμη τις κάρτες του 2000 δεν το σχολιάζω καν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι αντικείμενο της μελέτης κινητηκότητας. Μιάς σωστής μελέτης εννοείται. Θα δούμε τι θα παρουσιάσουν και φυσικά πιστεύω όσο το δυνατόν περισσότεροι θα πούμε την γνώμη μας.

      Διαγραφή

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!