Στο κείμενο που μοιράστηκε μετά την συνέντευξη της κ.
Δημάρχου γράφει μεταξύ άλλων και τα εξής:
Και σήμερα τρέχουν να
προσβάλουν τη νομιμότητα ενός έργου ελεγμένο απ την Ε.Ε. και τη Διαχειριστική
Αρχή της χώρας, ενώ παράλληλα προσπαθούν να μας βάλουν εμπόδια στην κατασκευή
του χώρου στάθμευσης κάτω απ την Εληά, προβάλλοντας επιχειρήματα γραφειοκρατικής φύσης, αντί ως πολίτες να συμβάλουν
για να ξεπεράσουμε τη γραφειοκρατία για να αποκτήσουν οι συμπολίτες μας έναν
ελεύθερο και ελεγχόμενο χώρο στάθμευσης.
Επιχειρήματα γραφειοκρατικής φύσης; Από πότε η αυθαίρετη δόμηση είναι γραφειοκρατικό
εμπόδιο σε τύπους που πάνε να κτίσουν το σπίτι τους ή το εξοχικό τους χωρίς
άδειες, χωρίς κρατήσεις, χωρίς μέτρα ασφάλειας ,μέσα στο δάσος ή πάνω στον
αιγιαλό; Δηλαδή τι ζητά από τους πολίτες; Να νομιμοποιήσουν την αυθαιρεσία; Αν
αφεθεί να έχει αυτές τις απαιτήσεις τότε θα μας ζητήσει να Νομιμοποιήσουμε και τα
αυθαίρετα που έκτισαν οι γύφτοι κάτω από την μύτη των Δημοτικών αρχών μερικές εκατοντάδες
μέτρα χαμηλότερα.
Υπάρχει κάτι που εγώ δεν διδάχθηκα στην Αγωγή Πολίτου; Είμαστε όντως αυτό που μας αποκαλούν οι ξένοι
και κυρίως οι δανειστές μας, μια χώρα οπερέτα
δηλαδή, όπου οι Νόμοι έχουν χαρακτήρα ενός ευχολογίου και τίποτε παραπάνω;
Σ’ αντίθεση με την light εκδοχή της άσκησης διοίκησης που
επικρατεί σήμερα στον Δήμο, οι πλειονότητα των πολιτών, αυτοί οι σιωπηροί τύποι
που σηκώνουν το φορτίο, που δεν καταδέχονται κρατικά λεφτά (αργομισθίες δηλαδή)
πιστεύουν στους Νόμους διότι γνωρίζουν την χρησιμότητά τους. Κι αν το
καλοσκεφτείς αυτός που της έδωσε συγχαρητήρια για την άλλα αυθαίρετη αλλαγή
χρήσης της περιοχής κάτω από την Εληά, δεν ήταν ένας τύπος μπουχτισμένος στο
Κρατικό χρήμα;
Τα ερωτήματα δεν είναι ρητορικά. Απαιτούν απαντήσεις. Ξέρω ότι η Δημοτική αρχή με διαβάζει. Ας απαντήσει
η ίδια.
Η κυρία δήμαρχος νομίζει ότι ακόμα απευθύνεται σε μοϊκανούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγάζουν ανακοινώσεις στα μέσα και γελά ο παρδαλός αίγαγρος.
Διαβάστε σχόλιο για να καταλάβεται γιατί η πόλη έμεινε από τις τελευταίες πανελλαδικά χωρίς ούτε ένα έργο που μπορεί να αποφέρει έστω 1 ευρώ στο Δήμο και στους κατοίκους:
http://www.pliroforiodotis.gr/index.php/2010-06-26-22-20-18/26006-2012-10-04-09-07-44
Καλό παρτάκι στήσατε. Το πιοτό με ρέγουλα όμως.
ΔιαγραφήΑρνούνται να καταλάβουν ότι οι ενστάσεις δεν έχουν να κάνουν με τις 500 θέσεις στάθμευσης που καταργούνται, πράγμα αδιανόητο για την ελληνική πραγματικότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουν να κάνουν με την ανυπαρξία συνολικής μελέτης του έργου, την μη διαβούλευση με τις ''παραγωγικές'' τάξεις του τόπου και το βασικότερο, οι άρχοντες δεν ''αφουγκράζονται'' τις πραγματικές αναγκες της πόλης...
Δεν πειράζει, θα ξεβολευτούμε αλλά θα έχετε την απάντηση που καταλαβένετε...
Από κι ως που θα ξεβολευτούμε. Έχουμε τα Νομικά εργαλεία και κυρίως έχουμε δίκαιο. Αυτή νομίζει ότι επειδή έχει τον Μπόμπολα καθάρισε. Αμ δεν είναι έτσι κυρά μου. Οι αντιδράσεις στα έργα του Χασιώτη και του Βλαζάκη ήταν αντιδράσεις υπηκόων. Εδώ μανούλα μου γλυκιά έχεις να κάνεις με πολίτες. Παρ' το χαμπάρι γρήγορα για το δικό σου, κυρίως, καλό.
ΔιαγραφήΠροσωπικά η δική μου αντίδραση και φρονώ και άλλων συνδημοτών είναι για την κατασκευή έργων άνευ ουσίας και ανταπόδοσης έστω 1νος ευρώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου.
Φυσικά πως να αφουγκραστούν τις αγωνίες του κόσμου για επιβίωση και μεροκάμματο?
Αφού ζούνε σε γυάλα με τον παχυλό μισθό να τρέχει.
Δεν έχουν ιδέα πως ζει ο κόσμος.
Τι προσπάθειες κάνει.
Μόνο ξύνουν πληγές πάνω στις πληγές της διαλυμένης οικονομικά και σύντομα κοινωνικά πόλης.
Ο κόσμος αγωνίζεται για το καθημερινό φαγάκι, για τα φάρμακά του, για τα παιδιά του και αυτοί ανακατεύουν χώματα για να λένε ότι παρουσίασαν έργο!!!
Δεν έχουν καταλάβει τίποτα απολύτως.
Νομίζουν ότι τους κυνηγάνε για να πάρουν τη θέση τους!
Ότι κάνουν οι αντιδρώντες πολιτική.
Κυνηγάνε όμως μάγισσες.
Είναι απλά εκτός τόπου και χρόνου περιχαρακωμένοι στο παρελθόν και τις πρακτικές του που διέλυσαν τη χώρα.
Εσυ φταις Νικο που της εβαλες και καλη φωτογραφια ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνας Κύριος διακρίνεται για την αβροφροσύνη του.
Διαγραφή(Τά 'παιξα στα γεράματα το άτομο)