Κυριακή 17 Ιουνίου 2018

Κάνοντας το καθήκον μου. (Κύμα 2ο Πράξη 4η) (παράπλευρες οφέλειες)

Αν και βαθιά πικραμένος από αυτό που εγώ αντιλαμβάνομαι ως εθνική ήττα και προδοσία, που θα μπορούσαν και να μην είχαν γίνει, σκέφτηκα πως η καθημερινότητα είναι το πραγματικό και πιο δύσκολο πεδίο μάχης. Έτσι ξεκίνησα και πάλι την δράση που έχω αναθέσει τώρα τελευταία στο εαυτό μου.  


Η καταγγελία που εκκρεμεί στο Δασαρχείο
Τους είχα δώσει λοιπόν 20 μέρες προθεσμία να απαντήσουν στην καταγγελία του αυθαιρέτου. Όχι ότι υπάρχει κάποιος νόμος ή τίποτα τέτοιο.  Ήταν απλά μια διορία που έδωσα στον ίδιο μου τον εαυτό. Πως μπορείς να μιλήσεις για προθεσμίες μπροστά σε μια παρανομία; Είναι σα να λες στο 100 ελάτε το πολύ σε 10 ώρες, τώρα σκοτώνουν τον γείτονα.

Τέλος περιόδου χάριτος
Αύριο λοιπόν τελειώνουν εκείνες οι 20 μέρες στις οποίες αποφάσισα να ανεχθώ  την αναισθησία κάποιων δημόσιων λειτουργών. Έχω συντάξει αναφορά προς το προϊστάμενο κλιμάκιο του Δασαρχείου που είναι η Διεύθυνση Δασών. Τίποτε το ιδιαίτερο. Ουσιαστικά τους καταθέτω την αναφορά πουέκανα στο δασαρχείο των αυθαιρέτων κατασκευών στην περιοχή κάτω από την Εληά. Τους εξηγώ ακόμη ότι ήδη υπάρχει εμπλοκή της οικονομικής δικαιοσύνης και πως αυτοί δεν θα έχουν  χρόνο στη διάθεσή τους. Τους περιγράφω, ως μη όφειλα, και το επόμενό μου βήμα: Συντονιστής Αποκεντρωμένης.
Δουλεύουν τελικά τα ηλεκτρονικά;
Η πλάκα είναι πως η αυριανή επίσκεψη στην διεύθυνση Δασών θα μου δώσει μια ακόμη ευκαιρία να δω πως λειτουργεί το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο. Αυτό προέκυψε από ένα τυχαίο γεγονός. Σκαλίζοντας το site της Αποκεντρωμένης Μακεδονίας Θράκης (πάντα έτσι θα το λέω κι αι σιχτίρ ρε σιχάματα Σιριζάτορες) ανακάλυψα πως και η Διεύθυνση Δασών σου παρέχει την δυνατότητα να καταθέσεις ηλεκτρονικά κάθε σουέγγραφο. Το θέμα είναι αν αυτό δουλεύει. Θα το μάθω αύριο το πρωί, γιατί έχω ήδη καταθέσει ηλεκτρονικά όλα τα έγγραφα που θα καταθέσω αύριο σε χαρτί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!