Η θέαση των πραγμάτων της Βέροιας (και όχι μόνον) από έναν απλό Δημότη της
Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012
Πόσα ακόμη κατάγματα;
Πόσα τρισφύρια κατάγματα χρειάζονται για να κλείσει ο Δήμος την πληγή της φωτογραφίας; Σημειώνεται ότι η πληγή ανοίχθηκε από τον ίδιο τον Δήμο.
Αρχές Ζωγιοπούλου Ζαχαροπλαστείο ΕΛΙΤ (Νέο)
Εκατό ευρω χρειάζονται, να τραβήξουν μία μυνηση στο Δήμο... Αλλά τότε αρχίζουν οι διαπλοκές, οι πελατειακές σχέσεις και τα υπονούμενα αντεκδίκησης... Οπότε όλοι μας λουφάζουμε...
Ήταν. Εν τω μεταξύ άνοιξε ο ELIT και έβγαλε, όπως είχε δικαίωμα άλλωστε, βιτρίνα προς την Ζωγιοπούλου. Οι κάδοι έφυγαν χωρίς δεύτερη κουβέντσ και το pit έμεινε κενό.
Εκείνες οι περιοχες θέλουν αναπλαση και ειδικότερα πεζοδρομήσεις.Στην καλύτερη, ο δρόμος στο επίπεδο του πεζοδρομίου και απαγόρευση της στάθμευσης με κολονάκια και εξυπηρέτηση οχημάτων αποκλειστικά για διέλευση και φορτοεκφόρτωση. Ίσα ίσα για τη σύνδεση Κεντρικής και Μητροπόλεως.
Καλά και συζητήσιμα όλα αυτά αλλά ας πάμε λίγο πίσω: Η πόλη έχει ένα σχετικά μεγάλο δίκτυο πεζοδρόμων. Αυτοί είναι κατ' αρχήν ασυντήρητοι με τα σταμπωτά σκυροδέματα να έχουν διαλυθεί, (εξ αιτίας τις κυκλοφορία και όχι οτιδήποτε άλλο) μηχανάκια κι αυτοκίνητα πάνε και έρχονται και ρτελικά μόνο πεζόδρομους δεν μπορείς να τους πεις. Δεν ξέρω αν η εφαρμογή κανόνων τάξης απαιτεί ανάπλαση. Φοβάμαι πως οι κανόνες θα εφαρμοσθούν μόνον όταν ο Μπόμπολας κρίνει ότι έτσι μπορεί να βγάλει λεφτά.
Εκατό ευρω χρειάζονται, να τραβήξουν μία μυνηση στο Δήμο... Αλλά τότε αρχίζουν οι διαπλοκές, οι πελατειακές σχέσεις και τα υπονούμενα αντεκδίκησης...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπότε όλοι μας λουφάζουμε...
Ούτε και λίγα τα λές τα 100€.
ΔιαγραφήΕκεί δεν είναι η εσοχή για τους κάδους?
ΑπάντησηΔιαγραφήΉταν. Εν τω μεταξύ άνοιξε ο ELIT και έβγαλε, όπως είχε δικαίωμα άλλωστε, βιτρίνα προς την Ζωγιοπούλου. Οι κάδοι έφυγαν χωρίς δεύτερη κουβέντσ και το pit έμεινε κενό.
ΔιαγραφήΕκείνες οι περιοχες θέλουν αναπλαση και ειδικότερα πεζοδρομήσεις.Στην καλύτερη, ο δρόμος στο επίπεδο του πεζοδρομίου και απαγόρευση της στάθμευσης με κολονάκια και εξυπηρέτηση οχημάτων αποκλειστικά για διέλευση και φορτοεκφόρτωση. Ίσα ίσα για τη σύνδεση Κεντρικής και Μητροπόλεως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά και συζητήσιμα όλα αυτά αλλά ας πάμε λίγο πίσω: Η πόλη έχει ένα σχετικά μεγάλο δίκτυο πεζοδρόμων. Αυτοί είναι κατ' αρχήν ασυντήρητοι με τα σταμπωτά σκυροδέματα να έχουν διαλυθεί, (εξ αιτίας τις κυκλοφορία και όχι οτιδήποτε άλλο) μηχανάκια κι αυτοκίνητα πάνε και έρχονται και ρτελικά μόνο πεζόδρομους δεν μπορείς να τους πεις. Δεν ξέρω αν η εφαρμογή κανόνων τάξης απαιτεί ανάπλαση.
ΔιαγραφήΦοβάμαι πως οι κανόνες θα εφαρμοσθούν μόνον όταν ο Μπόμπολας κρίνει ότι έτσι μπορεί να βγάλει λεφτά.