Σ’ αντίθεση με όλα όσα κακώς λέγονται για τους δικηγόρους το επάγγελμα του Μηχανικού βγάζει ψεύταρους καραμπινάτους και θεσμοποιημένους. Το βασικό εργαλείο ψεύδους εκτός από τις στατιστικές είναι οι κατόψεις. Αν χαλαρώσεις σε στέλνουν αδιάβαστο.
Πριν μερικές ημέρες ήρθε ένα σχόλιο που είναι δημοσιευμένο εδώ. Ούτε λίγο ούτε πολύ ο σχολιαστής ισχυριζόταν ότι πριν τις επεμβάσεις υπήρχε περισσότερο μπετόν και λιγότερο πράσινο μεταξύ Εληάς και Αγίων Αναργύρων. Μου έδινε μάλιστα και μετρήσεις. 2.276 m2 μπετόν πριν 1.215 m² μετά. Απάντησα πως η ασφαλέστερη διάγνωση μπορεί να γίνει μέσα από μια αυτοψία, πήρα μια υποτονική απάντηση και εκεί σταμάτησε το θέμα. Εγώ με τη σειρά μου είχα αρκετά πράγματα να κάνω όπως να μεταβώ στην Αττική να δω μαζί με τους δικηγόρους κάθε λεπτομέρεια της προσφυγής στο Διοικητικό Εφετείο, να παραστώ στην συζήτηση της ανακοπής και να τακτοποιήσω τα οικονομικά της ιστορίας αυτής. Με το που τελείωσαν όλα τα παραπάνω αναρωτήθηκα και πάλι τι τελικά ισχυριζόταν ο σχολιαστής μου. Έτσι ακολούθησα τις οδηγίες του.
Κατ αρχή μπήκα στην ιστοσελίδα www.ktimatologio.gr (όχι πάντως klimatologio) βρήμα την περιοχή και εμβαδομέτρησα τις επιφάνειες. Η διαδικασία φαίνεται στην ένθετη φωτογραφία. Τα δάπεδα από σκυρόδεμα ήταν 2205,6 m². Μετά άνοιξα το αντίστοιχο σχέδιο από την μελέτη όπου έκανα μετρήσεις και παρατηρήσεις. Οι σκυροδετούμενες επιφάνειες συμπεριλαμβανομένων και των περιοχών με την ένδειξη «πλάκες_γρανίτη_χορτάρι» τελικά ήσαν 1754,85 m². Μόνο που τα πράγματα δεν ήσαν τόσο απλά. Στη μελέτη είχαν καταργηθεί πεζοδρόμια 121,50 m². Είχε γίνει κατάληψη 86,77 m² δρόμου. Δεν παίρνω υπ’ όψιν το γεγονός πως ότι ήταν πεζοδρόμιο θα ξαναγίνει. Έτσι συνήθισαν να περπατάνε οι άνθρωποι έτσι θα συνεχίσουν. Εκτός πια κι αν κάποιος τους σπάει το κεφάλι όταν πατάνε το πράσινο. Τα πράγματα ήταν όμως πολύ χειρότερα: Υπήρχε και μια περιοχή 668 m² που ήταν χαρακτηρισμένη ως «πατημένο χώμα». Δηλαδή μια βατή περιοχή που, όπως συνηθίζεται, μετά από μερικά χρόνια ή θα πλακοστρωθεί ή θα τσιμεντοστρωθεί και που εν πάση περιπτώσει δεν είναι πράσινο. Δηλαδή 2423 m² επισήμως μη πράσινη οιονεί σκυροδετημένη περιοχή.
Έτσι δουλεύει τελικά το σύστημα. Ότι δεν καταφέρνουν με πικρόχολα και στρεψόδικα σχόλια το επιχειρούν με χαφιεδιλίκια. Πάντα έτσι ήταν. Τώρα απλά δεν τους παίρνει. Έχουν έλλειψη "χώρου". Παθαίνουν ότι θα παθαίνουν και τα αυτοκίνητα στους δρόμους της πόλης μετά από την επέμβαση. … «Βρίσκουν» οι καθρέφτες.
Αχ αυτή η τεχνολογία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα τα βγάζει στη φόρα...
Και ύστερα σου λένε ότι ο "μεγάλος αδελφός" είναι κακό πράμα.
Εγώ τον βρίσκω γλυκούλη!
Όπως και να έχει το πράγμα η αίσθηση του χιούμορ είναι λυτρωτική για όλους μας. Υπό την έννοιαν αυτήν θεωρώ τιμή μου το σχόλιό σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέποντας προχθές το μικρό τμήμα του καινουργιου πεζοδρομίου που έχει κατασκευαστεί, μου δημιουργήθηκε η εξής απορία: Αν δεν τοποθετηθουν κολωνακια ή άλλα μέσα αποτροπης της στάθμευσης , το καινουργιο πεζοδρόμιο σε λίγες μέρες θα γίνει χώρος στάθμευσης. Και επειδή η οδός Ανοίξεως είναι αρκετά μακρύς δρόμος , θα χρειάζεται αστυνόμευση μέρα-νύχτα. Αν υπάρχει χαλαρή αντιμετωπιση στην αρχή, χάθηκε το παιχνίδι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιχνίδι αγαπητέ μου. Ένα ανούσιο και βλαβερό παιχνίδι,
ΔιαγραφήΔείτε μελετήστε τα Μπλόγκ μας Ισως να σας βοήθήσουν.......γιατι και εμείς αγωνιζόμαστε και θα αγωνιζώμαστε απο το 2006
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://polmarkarch.wordpress.com
http://kyameftopedioareos.blogspot.com
Ευχαριστώ συνάδελφε Αρχιτέκτωνα
ΔιαγραφήΑρχιτέκτονα.
Διαγραφή