Στην πόλη μου, την αγαπημένη μου
Βέροια (καμία σχέση με όσα κατά καιρούς της έχουν καταλογίσει) υπάρχει ένα
δίκτυο πεζοδρόμων στο κέντρο. Αυτό προϊόντος
του χρόνου μετατρέπεται σε ένα πανηγύρι κατάληψης και κυκλοφορίας οχημάτων. Οι
ένθετες φωτογραφίες το αποδεικνύουν (Δευτέρα 05011509.30).