Διάβασα το παρακάτω σε blogs της
περιοχής της Χαλκιδικής αλλά και ολόκληρης της Ελλάδας.
"Εκπροσωπώντας
τους εργαζόμενους της Ελληνικός Χρυσός,( εμείς οι πρόεδροι των
εργαζομένων) δηλαδή 2.000 Έλληνες πολίτες, αποφασίσαμε σήμερα να πάρουμε τις
τύχες μας στα χέρια μας.