Χθες, όπως έγραψα,
ο ταμίας του Δήμου Βεροίας και με ενημέρωσε τηλεφωνικά πως δεν μπορεί να
απαντήσει σε αίτησή μου. Ζητούσα να μάθω αν προχώρησε τις διαδικασίες
πλειστηριασμού του σπιτιού ενός παλιού αυτοδιοικητικού άρχοντα. Αν έκανε το
καθήκον του δηλαδή. Ένα απλό τελευταίο σχόλιο θα ήταν πως μπορούσε να αρκεσθεί
σ’ αυτήν και μόνον την γραπτή απάντηση:
Ρε φίλε, έκανα το καθήκον μου και μη με ενοχλείς άλλο. Μάλλον δεν το έχει κάνει.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ταμίας του δήμου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ταμίας του δήμου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013
Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013
Μια ανεξήγητη άρνηση
Πριν λίγο είχα τηλεφώνημα από τον ταμία του Δήμου Βεροιας ο οποίος μου είπε πως ο Νομικός Σύμβουλος του Δήμου (φαντάζομαι ότι αυτόν έννοούσε λέγοντας "ο δικηγόρος") τον πληροφόρησε πως δεν οφείλει να με απαντήσει σε ερωτήματα που έθεσα με αίτηση που του έκανα την Δευτέρα.. Το θέμα απ΄' ότι μου είπε έχει εξαντληθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο και πως ότι θέλω να μάθω υπάρχει στα πρακτικά του Δημοτικού Συμβουλίου.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

