Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χάρης Κουρουζίδης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χάρης Κουρουζίδης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Για να τελειώνουμε με το ψέμα ότι οι οικολογοι αμολανε... φιδια .‏

M΄άρεσε και το αντέγραψα από τον ammosimathia

Γραφει ο Χάρης Κουρουζίδης
 Λογω της παγκοσμιας απογραφης πελαργων φετος η οποία γίνεται  γινεται ανα μια 10ετια  ηρθα σε επαφη με πολλους κατοικους της υπαιθρου  της Ημαθιας .Στην κουβεντα επανω  ολοι βεβαια την ιδια ερωτηση :  Γιατι οι οικολογοι αφηνετε φιδια ;