Βλέποντας και γράφοντας
Η θέαση των πραγμάτων της Βέροιας (και όχι μόνον) από έναν απλό Δημότη της
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα
Χάρης Κουρουζίδης
.
Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα
Χάρης Κουρουζίδης
.
Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Κυριακή 13 Ιουλίου 2014
Για να τελειώνουμε με το ψέμα ότι οι οικολογοι αμολανε... φιδια .
M΄άρεσε και το αντέγραψα από τον
ammosimathia
Γραφει ο Χάρης Κουρουζίδης
Λογω της παγκοσμιας απογραφης πελαργων φετος η οποία γίνεται γινεται ανα μια 10ετια ηρθα σε επαφη με πολλους κατοικους της υπαιθρου της Ημαθιας .Στην κουβεντα επανω ολοι βεβαια την ιδια ερωτηση : Γιατι οι οικολογοι αφηνετε φιδια ;
Διαβάστε περισσότερα »
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)