Υπέροχο κείμενο του διανοητή Απόστολου Δοξιάδη από το πρόταγκον. Με παρομιο τρόπο, ίσως λιγότερο αιχμηρό και επιθεστικό θα μπορούσα να απευθυνθώ στους δεξιούς της ΝΔ. Την άλλη όψη του ίδου νομίσματος που λέγεται διαχείριση της κρίσης και σχεδιασμός της Ελλάδας του εγγύτατου μέλλοντος.