Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ανείσπρακτα τέλη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ανείσπρακτα τέλη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Τι έγραψα στην αναφορά μου προς τους Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης.


Έχω βαρεθεί να καταπίνω την οργή που μου προκαλούν τα καμώματα όσων διαχειρίζονται δημόσια πράγματα. Τριάντα χρόνια τα ίδια και τα ίδια. Σήμερα πια  το στομάχι μου δεν αντέχει άλλη οργή. Την ξερνάει αυτόματα. Έτσι βλέποντας την Δημοτική αρχή της πόλης μου να μετέρχεται ξανά μεθοδεύσεις ίδιες με αυτές που έφεραν την χώρα στο σημερινό της χάλι, έκανα την παρακάτω αναφορά στο Σώμα Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.