Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθήνα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθήνα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Η υποκουλτούρα της ασχήμιας

Το κείμενο αυτό δημοσιεύτηκε πριν καναδυό μήνες στην Καθημερινή. Δεν έζησα ποτέ στην ζωή μου στην Αθήνα αν εξαιρέσουμε μερικές διανυκτερεύσεις. Το άρθρο όμως αυτό, και ειδικά προς το τέλος, έρχεται κουτί για την πόλη μου. Μια μικρή επαρχιακή πόλη της Μακεδονίας. Εδώ τα πράγματα είναι χειρότερα. Δεν σε ενοχλεί μόνον η ασχήμια και η αδιαφορία, σε πνίγει και το δίκαιο. Γιατί τι άλλο από άδικο μπορεί να είναι το να μη μπορούν να συνεννοηθούν μια χούφτα άνθρωποι για τα καθημερινά και στοιχειώδη;



Η υποκουλτούρα της ασχήμιας εξουσιάζει την Αθήνα