Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Κείμενο 3. Οι Ναουσαίοι και οι …Φορείς


Αεροφωτογραφία από το αρχείο του Αρχιτέκτονα Θ. Λαζ΄άρου
Κι ενώ η προσπάθεια των ανθρώπων στο Πλατύ Ημαθίας ήταν κάτι παραπάνω από αξιέπαινη η αδιαφορία των Βεροιαίων ήταν εξοργιστική. Κι όμως! Πάντα υπάρχουν χειρότερα.

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Απορία Βεροιώτη blogger

Από τον λαικούρα
Τι ποσοστό των εξεγερμένων της Βεροιώτικης "εξέδρας" είναι γραμμένοι στο κρατικό payroll;

Κείμενο 2. Οι Βεροιώτες και το ιστορικό μιας προσπάθειας που δεν έγινε

Οι «Δεξιοί»
Αρχίζοντας πριν μια εικοσαετία και βάλε θυμάμαι δύο γραφικούς πολιτευτές (σήμερα και οι δύο μας έχουν εγκαταλείψει ) να καυγαδίζουν για την θέση της Βιομηχανικής περιοχής. Ο ένας την ήθελε στην Νάουσα και ό άλλος στην Κουλούρα Ημαθίας. Τότε ήταν στα πράγματα η ΝΔ και δεν έγινε τίποτε.

Οι «ΠΑΣΟΚ»
Μετά ήρθε το ΠΑΣΟΚ. Αυτοί είπαν, και τι δεν είπαν εδώ που τα λέμε, αλλά δεν έκαναν τίποτε. Για να μην τους αδικήσει κανείς όρισαν, στη Βέροια τουλάχιστον, Ζώνες οικιστικού ελέγχου. Οι ζώνες αυτές καθόριζαν περιοχές που προορίζονταν  άλλες για καλλιέργειες, άλλες για τουριστικές χρήσεις, ή βιοτεχνίες χαμηλής όχλησης κλπ και είχαν κατά βάση ρόλο απαγορευτικό.

Κείμενο 1: Οι Καππαδόκες


ο τότε Δήμαρχος Πλάτέος
Τίποτε δεν προμήνυε μια σχεδόν συναρπαστική βραδιά. Ήμασταν στην μέση του κάμπου της Θεσσαλονίκης, σε μιαν αίθουσα με ανύπαρκτη ηχητική και με σώματα που πάσχιζαν να την θερμάνουν, η στερεοφωνική εγκατάσταση μικροφώνιζε, αντί μπουφές υπήρχε κυλικείο, η γραμματειακή υποστήριξη   περιοριζόταν σε μερικές φωτοτυπημένες σελίδες και οι καρέκλες απείχαν χιλιόμετρα από αυτές των αμφιθεάτρων της ιδιαίτερής μου πατρίδας. Κι όμως την 16/02/09, εκεί, στο Πλατύ Ημαθίας, δοκίμασα μια από τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις της ζωής μου. 

Σκέψεις για την ανάπτυξη. (τρία παλιά κείμενα)

Αρχάς του 2009 βρέθηκα σε μια εκδήλωση που έκανε ο τότε δήμος Πλατέως που αφορούσε στην θεσμοθέτηση επιχειρηματικών περιοχών. Τότε θεωρώντας πως κάτι είχε αρχίσει να κινείται έγραψα και δημοσίευσα σε τοπική εφημερίδα τρία κείμενα που αφορούσαν στην ανάπτυξη της περιοχής του Νομού Ημαθίας. Η αντίδραση εκ μέρους των συμπατριωτών μου, παρ' ότι είχα για καιρό μείνει δημοσιευμένα και στη σελίδα της ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ,ήταν πενιχρή.

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Η "ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ" ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΤΗΣ ΕΛΗΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΠΟΥ "ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΑΟΡΑΤΑ" ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΕ ΣΕ "ΚΟΛΥΜΒΗΘΡΑ ΤΟΥ ΣΙΛΩΑΜ"


 
    Το Δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας, μετά από σχετική εισήγηση της κας Δημάρχου, αποφάσισε στο περασμένο δημοτικό συμβούλιο να καλύψει την απροκάλυπτη παρανομία του πρώην Αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων Δ. Δάσκαλου,

Ιδιωτικοποίηση στους Δήμους. (στη Βέροια πχ)


Τις προάλλες δήμαρχος της περιοχής Θεσσαλονίκης έφαγε της χρονιάς του γιατί ισχυρίσθηκε ότι πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί η περισυλλογή των σκουπιδιών στον Δήμο του. Τον έδειραν οι συνδικαλιστές εκπρόσωποι των Δημοτικών Υπαλλήλων. Σαν πράξη ήταν λίγο πολύ αναμενόμενη. Σήμερα όλοι βρίζουν όλους. Συχνά εκτοξεύονται γιαούρτια και άλλα τρόφιμα, ενίοτε πέφτει και καμιά ψιλή. Η απουσία της έκπληξης πυροδοτεί σκέψεις ή για την ακρίβεια ανακαλεί σκέψεις που όλοι κάποτε έχουμε  κάνει αλλά ή δεν ανακοινώσαμε ή δεν εισακουσθήκαμε.

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Μεταλλάξεις γονιδίων και στην τοπική πανίδα!

Aπό την εφημερίδα "Η ΣΥΝ(+)είδηση" 
H Χίμαιρα της Μυθολογίας φαντάζει εξωπραγματική, ωστόσο η σύγχρονη επιστήμη με την εξέλιξη της Γενετικής Μηχανικής δημιουργεί πραγματικές χίμαιρες, προς το παρόν, από γονοτυπικό επίπεδο. Ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 1980 δημιουργήθηκαν οι πρώτες πειραματικές χίμαιρες προβάτου-κατσίκας, με την υπερνίκηση του αναπαραγωγικού φραγμού μεταξύ των δύο αυτών ζωικών ειδών. Η Μηχανική Γενετική έχει τη δυνατότητα ανασυνδυασμού του DNA ενός οργανισμού, με την εισαγωγή ξένου γενετικού υλικού, που προέρχεται από οργανισμούς του ιδίου ή και ξεχωριστού είδους, σπάζοντας το φράγμα των ειδών και δημιουργώντας οργανισμούς με γενετικό υλικό προερχόμενο από διαφορετικά είδη φυτών ή ζώων. Οι οργανισμοί αυτοί καλούνται Διαγενικοί ή Διαγονιδιακοί ή Χίμαιρες, από τη Χίμαιρα της Ελληνικής Μυθολογίας, που ήταν φαινοτυπικά ένας διαγενικός οργανισμός.